home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Renault Nissan Srbija organizovao je prezentaciju i promotivnu vožnju novog Twinga za automobilističke novinare povodom početka njegove prodaje u našoj zemlji.

Svojom pojavom u novom izdanju naterao nas je da ga se setimo kada se prvi put pojavio pre skoro dve decenije - 1993. godine. Renaultovi dizajneri imali su tada minimalistički pristup – jedan motor, samo 4 boje karoserije, jedan paket opreme i 6 do 7 uređaja kao ponuda dodatne opreme. Međutim, originalan izgled i prostranost njegove unutrašnjosti obezbedili su mu tržišni uspeh već na samom početku, što je opet omogućilo da njegova evolucija traje do danas. Svakim novim izdanjem bio je u trendu i pratio želje onih koje je privlačio. Danas ga njegovi tvorci ovako predstavljaju: Otkrijte novi Twingo i njegov svet. Potpuno nov! S još više karaktera, još privlačniji sa svojim izražajnim i šarmantnim pogledom i dinamičnim i zaigranim karakterom! Zaljubićete su u novi Twingo! Twingo se doterao novim dizajnom, novim vitaminskim bojama i širokom paletom opreme za personalizaciju vozila. Twingo je auto koji se prilagođava svim vašim osobinama, čas ženstven, čas sportski. S novim Twingom, vozite optimistično!

Treća generacija Twinga donosi velike promene u dizajnu. Markantan prednji deo s velikim okruglim maglenkama u kojima se nalazi i dnevno svetlo. Oblik prednje maske s velikim Renaultovim znakom predstavljen je prvi put najavljujući da će isti takav imati i svi novi modeli Renaulta koji će se pojaviti tokom ove i narednih godina. Dugačak je 3.687 mm, širok 1.654 mm, visok 1.470 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.367 mm. Unutrašnjost je moderna s multifunkcionalnim sedištima i zadnjom klupom koja može uzdužno da se pomera i na taj način da se povećava zapremina prtljažnog prostora od 165 do 285 litara. Preklapanjem naslona zadnjih sedišta prtljažni prostor se povećava na čak 959 litara.

Energičan je i posebno osmišljen za urbano okruženje. Aduti su mu udobnost, modularnost i prostornost zahvaljujući brojnim dosetljivim pregradama i policama.

Živahno se probija kroz gradski saobraćaj uz smanjeni nivo buke i vibracija. U ponudi je s benzinskim i dizel motorom s oznakom Eco2 (emisije CO2 niže su ili iznose 120 g/km). Twingo je u klasi malih automobila jedan od retkih koji ima dizel verziju - 1.5 dCi motor Euro 5 koji razvija 75 KS i omogućuje mu autonomiju od 1000 km (s benzinskim motorom autonomija je oko 750 km).

Novinu predstavlja individualni pristup paketima opreme s naglaskom na personalizaciju, tako da odmah pri kupovini kupci mogu da se odluče za konkretnu aplikaciju koja definiše izgled Twinga, a to je ono što današnji kupci traže od takvog automobila. Mogu da idu i korak dalje da ga personalizuju izborom iz široke ponude dodatne opreme.

Twingo se proizvodi u slovenačkoj fabrici u Novom Mestu.

Preuzeto sa: Netauto.rs

Cenovnik za Renault Twingo možete pogledati na sajtu Renault.rs



čitanja : 1948



Komentari

Prednje odvojene svetlosne grupe i razumem nekako, ali mi zadnje nikako "ne pashu".. Preko njih(unutrasnjih) bi zalepio foliju.. :)

Ipak je ovo dobar FL prethodnog modela..

Autor Panchev9 02 Mar 2012, 12:54

Onako, osrednje ga cenim.
Ništa senzacionalno, izgled mi se ne dopada baš tolko, unutrašnjost još manje, ali mi se vrlo dopada opcija što možeš da mu lepiš šare kolko hoćeš. Ima dosta boje, šare, kombinacije, pa može da se personalizuje.

Autor MasterHaosis 02 Mar 2012, 12:59

Napred je uspeo više nego i jedan redizajn.
Pozadi tuga. Cena jaka

Autor Dejan L 02 Mar 2012, 13:03

@MasterHaosis
u ovo treba da sednes da vidis sta je prostor!

Autor carobnjak 02 Mar 2012, 13:17

@Dejan L
nije jaka cena jer za malo vise od 8000 dobijas skoro sve!
Pogledaj na sajtu sta se sve nudi od opreme u baznom paketu.
Krajem 2008. takav je kostao skoro 11 hiljada!

Autor carobnjak 02 Mar 2012, 13:20

Serijska oprema Twingo Trend:

ABS Automatsko paljenje sva četiri pokazivača smera u slučaju naglog kočenja
Vazdušni jastuci napred za vozača i suvozača Mogućnost isključenja vazdušnog jastuka za suvozača
Nasloni za glavu napred nove generacije (podesivi po visini) Nasloni za glavu nazad
Sigurnosni pojasevi napred i nazad sa zatezačima Pribor za pušače (pepeljara+upaljač)
Električni podizači stakla napred Reciklaža vazduha
Utičnica 12V Automatsko paljenje kratkih svetala
Prednja sedišta podesiva po dužini Fiksna zadnja klupa
Zaštitne lajsne u crnoj boji Spoljni retrovizori crne boje
Spoljne ručice vrata crne boje Tamnosiva armaturna ploča s plavim sjajnim dodacima
Tamnosive presvlake s ukrasnim crtama Čelični naplatci 14" Moai
Električni varijabilni servo upravljač Upravljač podesiv po visini
Centralno zaključavanje s daljinskim upravljanjem Klima uređaj
Svetla za maglu napred Vozačevo sedište podesivo po visini
Prednji brisači s promenjivim ritmom rada Sistem ISOFIX za dečije sedište (na suvozačevom i zadnjim sedištima)
Radio CD 2X15W s audio ulazom i komandama pri upravljaču Unutrašnje ručice vrata crne boje
Crna maska svetala Branici u boji karoserije
Sjajno crni detalji na prednjem braniku Set za popravak gume
Putni računar Tonirana zadnja stakla
Grejano zadnje staklo Bočni vazdušni jastuci
Ručno podesivi spoljni retrovizori Rub maglenki i svetala u boji karoserije
Regulator i ograničavač brzine

@Dejan L
malo li je za A segment?
Sa napomenom da ovaj ima 75 ks, a onaj iz 2008. samo 60...

Autor carobnjak 02 Mar 2012, 13:33

@carobnjak
decembar 2008., ja sam ga platio 9.900, samo je tada jos uvek bio motor od 60ks.
U to vreme nije mogao bolji auto za taj novac, a danas ...
I sada da kupujem mali auto, uzeo bi ga za 8.200.

Autor Uzelac 02 Mar 2012, 14:03

@Uzelac
znam, moja koleginica je pazarila isti. Rekao sam 11ooo sa ovom opremom...

Autor carobnjak 02 Mar 2012, 14:37

@ Uzelac
Koliko si prešao od kada si kupio auto?

Autor Ex Italo fan 02 Mar 2012, 15:06

Zlatku bas i ne stoji ova boja :)

Autor ALEKSANDAR BG 02 Mar 2012, 16:59

@Damko
sta mislis, koliko ce da kosta VW Up sa 75ks i svom ovom kilometarskom opremom koju ima bazni Twingo?

Autor carobnjak 02 Mar 2012, 18:42

Ovo je po meni do sada najruzniji Twingo barem spolja.

Autor bk 02 Mar 2012, 19:06

iskompleksirana instrument tabla, otpozadi gadan, reklamna kampanja koja gura prst u oko obicnom svetu... interesantno, mogao sam ovo da kupim cerki umesto MiTo-a, i da ustedim vise od pola para,a onda mi je saopstila, ne pada mi na pamet da vozim auto koji promovise tetovirane babe ... ipak ce biti MiTo

Autor Stole 02 Mar 2012, 20:35

@Stole
ti si bas nasao da poredis Twingo i Mito!?!
Sta mu dodje "iskompleksirana instrument tabla"???

Autor carobnjak 02 Mar 2012, 20:58

@carobnjak
ne poredim, al sam za malo mogao da prodjem duplo jeftinije ... a onda je dete prelomilo i u pravu je...
iskompleksirana instrument tabla je nesto sto je decenijama karakteristicno za francuske dizajnere... tumor dizajn ... sa izraslinama ciji je jedini smisao da budu drugacije bez imalo respekta prema funkcionalnosti i estetici

Autor Stole 02 Mar 2012, 21:51

@Stole
haha, pa naravno da je u pravu, ne moze Alfa za male pare!
Pozdravi cerku! :)

Ovo za tablu jos nisam cuo, ali blizu je istine! :)))

Autor carobnjak 02 Mar 2012, 22:10

Tabla je fenomenalna i u duhu tradicije.A sto se tice dizajna,ovo je ubedljivo najfunkcionalniji auto u segmentu.Ako je nesto nakazno i dizajnerski promasaj, ja bih rekao da je to mito, koji je od grbave sasije Punta, pokusao da napravi nesto retro i napravio najruzniji alfin auto poslednjih decenija.

Autor Bora 03 Mar 2012, 00:22

ma da... gadan je MiTo ... hahaahhaa

Autor Stole 03 Mar 2012, 12:50

@carobnjak 02 Mar 2012, 18:42

Veruj da ne razmisljam uopste o tome. ;)

Autor Damko 03 Mar 2012, 16:12

@Damko
verujem ti, tj. poverovao sam jos kad si ostavio prvi komentar u vezi cene za VW Up! :)))

Autor carobnjak 03 Mar 2012, 16:36