home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

„Leksus“ je novi GS dovezao u rodni kraj BMW, „Audija“ i „Mercedesa“. Poruka je sasvim jasna - rukavica je bačena

Podsetimo se priče o „leksusu“! Rođen je 1989. godine kao premijum brend „Tojote“. Ime je dobio po Aleksis iz Dinastije, s „nepostojanim A“. Ubrzo su za njihove volane seli Sopranovi i sve ostalo je legenda!

U novi „leksus GS450 h“ seli smo na minhenskom aerodromu. Nekoliko krivina, i evo nas na nemačkom auto-banu. Ovi čuveni auto-putevi u slobodnom prevodu znače „nagazi do poda“! Poštujemo, a ubrzo naš „leksus“ juri 230 km/h, naravno, po zakonu. Čudno je to što s kolegom u kabini razgovaramo bez podizanja glasa. Zvučna izolacija je vrhunska, a isto važi i za aerodinamiku.

I GS, naravno, ima hibridni pogon, sve zajedno 345 konjskih snaga, koje stižu na zadnje točkove! Prenos je odličan i nema nijednog nepredviđenog trzaja pri punom gasu. Vozimo ka Kicbilu, a posle sat vremena sa navigacije čujemo obaveštenje: „Prešli ste granicu“. Ušli smo u Austriju, pa je vreme da se podigne noga s gasa.

Ovde, kao i u drugim zemljama Evrope, važi ograničenje od 130 km/h. To bi moglo da znači da su Austrijanci, Italijani, Francuzi, Englezi, Holanđani i ostali pametniji od Nemaca? Malo morgen... Nemačka je i dalje bastion brzine, a zasad joj samo prete (mali) „zeleni“.

Izuvijani putevi pod Alpima dobri su za ispitivanje stabilnosti. Nije baš vreme za preterivanje sa autom koji do stotke stiže za 5,9 sekundi, ali jasno je da ga je gotovo nemoguće izbaciti sa putanje zadate volanom.

Enterijer jasno poručuje da je „leksus GS“ mešavina vrhunske tehnologije i stila. Ovde nema monotonije, dok multimedijalni sistem sa ogromnim ekranom ima sjajno osvetljenje s mogućom promenom boja i jednostavnim upravljanjem na džojstik!

Teško se može naći mana GS, ali zafalio nam je subjektivan osećaj masivnosti za volanom za auto težak 1,8 tona! Sve zajedno novi GS je spreman za bitku s nemačkim „trojstvom“.

Kamera za noćnu vožnju

Za pouzdaniju vožnju noću „leksus“ prikazuje infracrvenu sliku sa kamere, dok monitor mrtve tačke koristi radar ugrađen u zadnji branik. Prvi put viđen na LS luksuznoj limuzini, „pri-sejf“ se pre mogućeg sudara oglašava upozorenjem, a u slučaju nesreće zateže pojaseve, zatvara prozore...

BI-LED farovi

Novi GS 450h ima standardne bi-ksenon farove velikog intenziteta. Prvi put jedan „leksus“ imaće bi-LED farove kao opciju

GS 450H

Ukupna snaga: 343 KS

Benzinski motor: 3.456 cm3 V6

Snaga: 290 KS pri 6.000 o

Elektromotor: AC sinhroni

Snaga: 200 KS

Menjač: Kontinualni E-CVT

0-100 km/h: 5.9 s

80-120 km/h: 4 s

Maks. brzina: 250 km/h

Masa: 1.900 KS

Rezervoar: 66 l

Prtljažnik: 482 l

Potrošnja: 5,9 l

Cena: od 55.000 evra

Autor: Mladen Radulović



čitanja : 7055



Komentari

Kakva mašina!
Brutalno!

Nedavno sam ga gledao u beloj boji sa F sportskim dodacima i valjda nekoj krem/narandžastoj koži, stvarno vrhunski...

Ceo enterijer je odličan, a onim debelim kožnim sedištima da ne pričam.

Samo što su u tekstu ponovo stavljene ružnjiukave slike.

Autor Raziel 25 Jun 2012, 12:26

Mnogo je ovo ispod nemackog trojstva. Pazite mu malog prtljaznika i rezervoara. Ne bih ga kupio da leziim na parama. Ovo neka kupuju Jevreji po Americi, po Evropi ovo nema prodju.

Autor McLaren 25 Jun 2012, 12:39

Svaka cast Kuriru! :)

Autor carobnjak 25 Jun 2012, 12:53

"Танко" је ово за Немце.
Ко да га је неко дете цртало, жалостан екстеријер.
Ентеријер копија Немаца.

Autor ПИТБУЛ™ 25 Jun 2012, 13:32

ovako se pravi kvalitetan auto. bmw i audi ucite.

Autor mile antena 25 Jun 2012, 14:43

Добио име по Алексис из Династије?! Е они су стварно шампиони!!! И до сад ми је изглед Лексуса био смешан али сада већ прелази у комедију... :))
Иначе био сам убеђен да је име Лексус изведено од Луксуз али пази ти сад ово (изузев ако није нека духовита опаска духовитих момака из Курира који уз пут буди речено имају трагичне чланке о аутомобилима!)

Autor Гагиба 25 Jun 2012, 15:35

@gagiba
hahahaha :D

@Mile
Nemoj mi reci da bi pre kupio Leksus nego neki iz premijum trojke? Da vidim odgovor pa da slikam i pokazem drustvu da se i oni malo cude. :D

Autor McLaren 25 Jun 2012, 15:58

Гагиба
"Иначе био сам убеђен да је име Лексус изведено од Луксуз"
То сам и ја мислио.
Исто размишљамо. :)
Видиш да више смисла има наша логика него ова комедија што би ти рекао.
Питам се шта би тек Дуци рекао, кад је причао како народ "сања Америку, па се налази тамо негде у Династији", хахаха. :)
Миле антена
Лепо си то рекао, пошто је Лексус учио од Мерцедеса, тј копирао га стално.
Тј Лексус је Јапански покушај парирања Мерцедесу.

Autor ПИТБУЛ™ 25 Jun 2012, 15:59

Sa Wikipedije o etimologiji reci - Dakle nije dobio po Alexis iz dinastije, ali posto su ljudi cesto asocirali promenili su i u "u" :)

"In 1986, Toyota’s longtime advertising agency Saatchi & Saatchi formed a specialized unit, Team One, to handle marketing for the new premium brand.[12] Image consulting firm Lippincott & Margulies was hired to develop a list of 219 prospective names; Vectre, Verone, Chaparel, Calibre and Alexis were chosen as top candidates.[19] While Alexis quickly became the front runner, concerns were raised that the name applied to people more than cars (being associated with the Alexis Carrington character on the popular 1980s primetime drama Dynasty),[19][20] and as a result the first letter was removed and the "i" replaced with a "u" to morph the name to Lexus.[20]

The etymology of the Lexus name has been attributed to the combination of the words "luxury" and "elegance,"[21] and another theory claims it is an acronym for "luxury exports to the U.S."[21] According to Team One interviews, the brand name has no specific meaning and simply denotes a luxurious and technological image.[19]"

Autor dmc 25 Jun 2012, 16:13

Nije zvaka za seljaka!

Ne bih pogledao Nemce pored njega.

Autor englez 25 Jun 2012, 16:26

@McLaren,
ja bi pre kupio i kiu (a da ne govorim lexus) pre bmw-a i audija jer cak i kia je kvalitetnija na duzi period. nikad nebi kupio bmw ili audi jer mi ne treba auto koji ce me sluziti samo dok je pod garancijom, a posle davati glavobolje.

@ПИТБУЛ™,
znam da volis mercedes i necu ga kritikovati jer mislim da su dosta bolji od audija i bmw-a, ali lexus je unistio mercedes na americkom trzistu kad se pojavio krajem 1980ih. upravo je lexus bio glavni krivac sto je mercedes morao da pozuri sa novom s-class 1990 godine i upravo je lexus glavni krivac za mercedesove financiske probleme u americi tokom 1990ih (sto je daimler kasnije nadoknadio kradjom para od chryslera, ali to je druga prica). lexus jeste bio kopirao mercedes, ali je ta kopija na kraju ispala daleko bolje od originala.
volim i postujem mercedes, ali po kvalitetu premium auta mislim da se auti dele na lexus i na sve ostale

Autor mile antena 25 Jun 2012, 16:47

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c3/Lexus_LS_400_UCF10_I.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9b/Mercedes-Benz_S-Class_W140.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/42/Lexus_LS400_cabin.jpg
http://expensive-world.com/wp-content/uploads/2012/03/d33589bb118c.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0c/Mercedes_W140_front_20071109.jpg

Dakle, Lexus - tuga, jad, cemer i bijeda.

Dalje, sto se tice ovog GS-a pa nije los ali Svabe su i dalje ispred.

Autor hh 25 Jun 2012, 17:05

a sto se tice imena auta, ne mogu da verujem da ljubitelji svapskih auta kukaju. ja mislim da ni najveci ljubitelji mercedesa vise ne znaju koja kombinacija slova oznacava koji auto, a kod bmw-a brojevi odavno vise nemaju smisla. primera radi, citam juce o ovom novom 2-series, i 216 i 218 i 225 imaju 2.0l motor. a kako sam shvatio, postoji 1-series hatchback/coupe sa zadnjom vucom koji postaje 2-series, pa 1-series gt sa prednjom vucom, pa sam citao da ce 3-series kabriolet postati 4-series ... moras biti rocket scientist da ukapiras koji je koji model.

Autor mile antena 25 Jun 2012, 17:05

Миле антена 16:47
Ма знаш колко ми их је жао, ево плачем. :)
Ја ти само кажем да је Лексус копија Мерцедеса, а то само довољно говори за себе, да не мора даље да се објашњава. Е сад, укуси су различити, Лексус се добро продаје у Америци, али у Европи га спрам Мерцедеса има на нивоу статистичке грешке. Мерцедес је успешан у целом свету, а Лексус само у Америци.
Како год, дизајнерски не може да приђа Мерцедесу а ни по самим колима, али ај да не ширимо.
Важно је да има свега, па нек бира ко шта воли.
Мерцедес па остали. ;)
Позз

Autor ПИТБУЛ™ 25 Jun 2012, 17:19

Svaka čast i za motor i tehnologiju i enterijer, ali eksterijer mu, blago rečeno, nije na nivou.

Autor dzigi 25 Jun 2012, 17:46

Ma kakav Lexus, najbolji premijum je Skoda!

Autor carobnjak 25 Jun 2012, 17:53

http://cdn.thelexusenthusiast.com/images/gallery/gallery-lexus-gs-derelict-krew/IMG_0842.jpg

http://images.thetruthaboutcars.com/2012/01/Ohara-Lexus-Ise.jpg

Ako je ovo dosadno i zastarelo ne znam šta da kažem za E klasu.

Mile,
Bio sam kada se pojavio u San Antoniu, bila ih je gomila, ne znam da li si video beli sa F eksterijerom, izgleda perverzija...

Uglavnom ih kupuju F, pre nego li Executive.

Auto zaista ima brutalan prednji deo, verovatno najbolje izgledajući od limuzina do 5m.

Enterijer je odličan, Mile ne znam da li si zagledao, Ja jesam i odgovorno tvrdim da ko počne da daje smešne izjave kako je ovakav ili onakav, taj je pun predrasuda ili žešće ograničen. :

http://www.sensethecar.com/wp-content/uploads/2011/10/Lexus-GS-350-2013-Interior-2.jpg

http://image.motortrend.com/f/35760319+w786+ar1/2013-Lexus-GS-450h-steering-wheel.jpg

*E da, MOŽE jedna molba?
Zamolio bih cenjenu režiju da malo više filtrira komentare, jer kada kod izađe neki tekst o Japanskim vozilima, uvek se pojave isti ljudi (Mrzitelji dotičnih) koji ponižavaju auta o kojima NIŠTA ne znaju.

Takođe, "Švabe" bi mogle malo da iskuliraju, imaju gomilu "svojih" tema, i ne moraju da truju malobrojne Japanske članke.

Smatram da treba da objavite moj komentar jer nikoga nisam vređao.

Autor Raziel 25 Jun 2012, 18:06

@Raziel,
sedeo sam u svim bmw, mercedes, audi i lexus automobilima (koji se prodaju u americi u 2012 godini) na auto show pre par meseci i bez problema tvrdim da nemci nemaju nista bolji enterijer ne samo od lexusa vec i od ostalih premium japanaca i amerikanaca.

Autor mile antena 25 Jun 2012, 18:24

I info da vise Leksus nije prvi po prodaji u Americi, da su ga stigli i Bmw i Mercedes. Sto se tice ostatka sveta to je smesno uporedjivati.

Autor McLaren 25 Jun 2012, 18:29

Mnogo lep Leksus. Ali samo u odnosu na ostale Leksuse, a u odnosu na Nemca, ovo je bzvz.
Mnogo mu se mimoilaze linije, ni 1 nema ni početak ni kraj, nešto kao pokušavaju da naprave BAD LOOK, ali nikako, na kraju ispadne preterano ili nedovoljno. Ne mogu meke linije i oštri prelazi.
Kao kad bi debeljuci nacrtao pločice temperama po stomačini

Autor Dejan L 25 Jun 2012, 19:08

Lexusu je opala prodaja od one katastrofe u Japanu. Od tada i Toyota slabije posluje.

Ja Lexus obozavam(pored bmw), jednostavno je drugaciji, a suv kvalitet. Nadjite mi jedan model na koji se iko zali...a da, niko ga nema kod nas pa se ne zale. To je problem ovde, svi navikli na Nemce.

Ovaj Gs je fenomenalan, moja zamerka ide na farove, ali mozda bi i oni dosli do izrazaja da su agresivniji branici..nesto od ta dva. Nekako ove diode u faru, kao da su dodate. Unutra je fantazija!

Pogledajte opremu recimo svakog IS-a i uporedite sa velikom trojkom. 90% je sa full full opremom. DAkle, nema da je spolja mecka bmw audi , a unutra klot, da nema navigaciju, kozu, senzore ili tako...

Voleo bih da izbace konacno GS sport neki, da pomrse racune ostalima.

Autor NemanjaBB 25 Jun 2012, 21:29

Ne svidja mi se sto ima ''rupu'' ispod maglenke, zasto taj dio branika nisu spojili sa grilom...
http://cdn.thelexusenthusiast.com/images/gallery/gallery-lexus-gs-derelict-krew/IMG_0842.jpg

Autor hh 25 Jun 2012, 21:37

@Raziel
''...jer kada kod izađe neki tekst o Japanskim vozilima, uvek se pojave isti ljudi (Mrzitelji dotičnih)''

Pretpostavljam da si na mene mislio kada si rekao to, ali ja sam samo odgovarao na Miletov post tako da ne mozemo pricati o mrznji.

Autor hh 25 Jun 2012, 21:39

Autor carobnjak 25 Jun 2012, 17:53
Bravo za komentar ;))

Autor Bagzi 25 Jun 2012, 22:22

@McLaren
Auto ima mali gepek zato sto je hybrid, moraju negde baterije da smeste tako da da...evo ove slike mogu da te uvere da i Audi ima "mali" gepek...

http://autoforcar.com/wp-content/uploads/2011/09/2012-Audi-A6-Hybrid-trunk-image.jpg

...ali i BMW koji je takodje hybrid...
http://www.netcarshow.com/bmw/2013-5_activehybrid/1024x768/wallpaper_78.htm

Autor Orlo 25 Jun 2012, 23:09

mile antena

Ти цениш да Киа прави боље аутомобиле од БМВ-а и Аудија. Толико о твојој објективности...

Лексус је, свакако, врхунски аутомобил, али је идаље иза премијум тројке. Па БМВ се боље продаје и у Америци од лексуса, док у европи Лексуса нема ни за лека.
Зар ти то нешто не говори?
Или можда мислиш да су људи са стрког континента глупљи од америчких досељеника чији су преци били проститутке и разбојници.

Autor Цвеле 25 Jun 2012, 23:21

Испаде по википедији да је име Лексус изведено из свега по мало?! :))
@ПИТ
Па ја ако сам добро разумео причу - Лексус је настао зато што су Јевреји антагонистички орјентисани ка Мерцедесу који је у време настајања Лексуса био убедљиво најлуксузнији премијум (сада већ сви знамо како стоје ствари) те су тражили Тојоти да направи..бла бла бла...што вероватно није далеко од истине јер се Лексус једино у Америци продаје још колико било. Ценим да је то квалитетан ауто али поред Шваба мале су шансе а Јевреја опет нема триста милиона ко нас и Руса па да му повећају продају широм света... :))
@Mile
Колико Јапанци улажу тамо у маркетинг Лексуса кад си ти тако сео на причу о супериорном квалитету и слично?? :) Колико сам успео да закључим из твојих коментара у Америци Немачки ауто траје 3 године и после правац отпад?!!

Autor Гагиба 26 Jun 2012, 00:09

NemanjaBB 25 Jun 2012, 21:29

Vjeruj mi da on ne bi bio full fullova da se prodaje kao premijum trojka.

Autor hh 26 Jun 2012, 00:31

@Цвеле,
ne, ja uopste ne govorim da kia pravi bolje aute od bmw-a i audija vec kazem da na duzi period da ce kia imati manje problema (mehanika i elektronika) nego bmw i audi.
znaci po teoriji "bolje prodavan auto je bolji auto generalno" ispade da najbolje aute na svetu pravi ... gle cuda, jedna americka kompanija - general motors?

@Гагиба,
posle 3 godine nemacki premium auto ide ovcama za sisanje, koji ih kupuju da bi se mogli hvalititi kako voze cuveni "german engineering", u narednih nekoliko godina potrose gomilu za popravke, i auto onda zavrsava na otpadu i prodaje se za delove, jer u americi nema lokalnog mehanicara na svakom cosku i ceo auto je toliko povezan elektronikom da moras u zvanicni servis da ga vozis i za najmanju sitnicu.
zbog cuvenog nemackog kvaliteta, lexus je i uspeo za svega 10-ak godina od svog osnivanja da postane najveci proizvodjac luksuznih automobila u americi.

Autor mile antena 26 Jun 2012, 00:42

@Mile
Све ја то теби верујем да је тако али онда ми је зачудо како су тако суперирно убедљиво продаванији МБ и БМВ од остатка света а и од поменутог Лексуса. Добро...имају мало специфичног шмека Немци али да ли је то довољно да надвлада теорију о неупотребљивости после три године?! Једино разложно размишљање је да емоција надвлада крути рационализам па се Амер одрекне 100к$ и каже "лако ћемо..." :))
А што се тиче поправке и овде није боља ситуација, мада руку на срце има и оних приучених које поправљају шта дотераш!! :)))

Autor Гагиба 26 Jun 2012, 01:12

П.С.
Понекад чак и успешно!!! :))

Autor Гагиба 26 Jun 2012, 01:13

Da sumiramo - Amerima BMW traje 3 godine a kod nas se ''goni'' 30 godina.

Autor hh 26 Jun 2012, 01:41

@mile
Mislim da je nemoguce da ti platis npr Audi 60-70.000$ i da on krene nenormalno da se kvari posle 3 godine...To pricaj deci...Drug je kupio A4 godinu dana star 2005-te godine i dalje ga vozi i nema nikakvih ali nikakvih problema,samo ga otera na redovan servis i to je to.Msm,zasto su trazeni kao polovnjaci bas,bas dooostaa...Nije za dzabe to sigurno...
I da,ovaj enterijer se meni uopste ne svidja...Pazi samo kako su 'nakalemili' ovaj bukvalno TV na kokpitu...Ima ovih sljastacih materijala kao kod Mercedesa...
Kako se radi enterijer,onako doktorski?
http://www.netcarshow.com/audi/2011-a8/1024x768/wallpaper_5b.htm

http://www.netcarshow.com/audi/2013-s6/1024x768/wallpaper_15.htm

Ne znam ali npr u testovima Audi za enterijer uvek odnese vise poena od konkurenata.
Audi koji tek napada trziste USA nema marketing tamo kao Lexus...Toliko pominjes Audi i Bmw kao da su losi,a oni ljudi cak i ne primecuju toliko Lexus vec jedni druge 'napadaju' na internet reklamama.
P.S
Exterijer kod ovog Lexusa bi nekako i prosao,lepo izgleda...Ali unutra,ovaj kokpit,ovo,katastrofa.

Autor dusan 26 Jun 2012, 02:16

@Gagiba,
ja ne mogu reci nista za kvalitet nemaca u ostatku svetu, ali auto industriji u americi poznajem poprilicno dobro

Autor mile antena 26 Jun 2012, 02:19

@Mile
Цене возила на америчком аутотржишту су ми вазда биле зачуђујуће и навлаче на помисао да произвођачи негде неминовно "уштину" на квалитету да би се ценовно уклопиле у УСА стандарде. Али опет Х-еви се праве у Америци. Не верујем да праве један Х-5 за Америку а други за Европу. Опет чим си тако убеђен у лош квалитет Шваба сигурно има нечега...изузев ако ниси убачени елемент плаћен од стране Јапанаца да уносиш немир на Аутоблогу.рс?! :)))

Autor Гагиба 26 Jun 2012, 10:18

@dusan

http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=1&t=20037

Molim vas da objavite komentar ;)

Autor hh 26 Jun 2012, 14:17

@dusan,
moj dobar drug je kupio 2005 mercedes c-class sport. bukvalno nekih 6 meseci nakon sto je istekla garancija (i kad je auto imao nekih 40,000 milja na satu) morao je da menja kvacilo. na 70,000 milja menjao je menjac. samo te 2 popravke su ga kostale preko $5,000 jer mecedes nije jeftin za popravke. posle toga vozio ga je jos malo i zamenio ga sa acura tl i prezadovoljan je.
drugi drug je imao bmw 3-series, ne znam tacno godiste, ali znam da je uvek mucio muku sa njim i da je auto svako malo bio u servisu. i na kraju ga je prodao otpadu za $300 kada je auto imao ispod 100,000 milja na satu.

@Gagiba,
amerikanci puno losije odrzavaju aute nego evropljani i puno vise ih voze (sto opet ne sprecava bilo koji lexus da predje 200,000 milja). zato su i ocekivanja i standardi veci. mislim, pogledaj situaciju ovako - u evropi prolaze dacia, lada, kineski auti, do nedavno cak i nas yugo je prolazio, a u americi cak i opel (3. najveci evropski proizvodjac) nije uspeo da prodje, a vw (1. najveci evropski proizvodjac) ima neku smesnu prodaju i jedva prolazi. mislim da ti to sve govori.

Autor mile antena 26 Jun 2012, 14:49

@hh
Sta cemo ako Mecka ima bolji paket opreme?Sta cemo sto se lepo vidi kod onog za paljenje svetala onu odvratnu plastiku kod Mecke?U Mondeu iz '99 ne izgleda onako jeftino...
@mile
Onda oni amerima uvaljuju losije :D Auto treba da se odrzava,ne moze samo sipaj gorivo i teraj...Mislim da je to nemoguce.Ne samo kod automobila,nego sve moras da cuvas i odrzavas ako hoces da ti potraje,a to da Lexus predje 200.000 milja i da mu se nista ne pokvari mozes da pricas isto maloj deci!Pa covece,kad bi se desilo Audiju ili Bmw-u greska kao Lexusu,ima klip(samo razgovor sniman) covek zove 911 i govori u tom i tom sam Lexusu,papucica za gas se zaglavila,kocnica je reaguje!Sa kocnicama imaju probleme jos od 2001-02 godine...Auto tako skup?Ja nikad nisam cuo da se nekom Audiju desilo da se zaglavi papucica za gas a kocnica ne reaguje i da zbog toga pogine devojcica i njeni roditelji kao sto je slucaj kod Leksusa!Msm,pazi...Taj Audi i taj Bmw i prodaju vise i bolji su od luksuzne tojote 5 puta.

Autor dusan 26 Jun 2012, 16:56

Dusan,

Čovek je napisao milion puta, već i vrapci na grani znaju, LExus se kupuje za keš, ovih je prodato "više" jer ga uzimaju na lizing i vrate posle par godina.

Da se prodaja gleda drugačije Lex bi bio ubedljivo prvi.

A onda je i tvoj Audi luksuzni VW.

Autor Raziel 26 Jun 2012, 18:22

@dusan,
po toj teoriji "bolji je onaj auto koji se bolje prodaje", jel to znaci da gm proizvodi najbolje aute na svetu?

Autor mile antena 26 Jun 2012, 19:46

@Dusan

Evo ti slika Audija koji je u fullu, nema neke velike razlike, tu je i dalje ta plastika.
http://img2.netcarshow.com/Audi-A4_Avant_2009_800x600_wallpaper_25.jpg

Da li se salis za tu plastiku za paljenje svjetala? Izgleda pet puta skuplje nego ona u Audiju. Siguran sam i da je bolja na dodir.

Autor hh 26 Jun 2012, 19:54

Pa oni materijali su isti bez obzira.

@hh
i meni bolje izgleda na C klasi nego na A4.

Autor McLaren 26 Jun 2012, 20:42

hh
На том линку се види заправо колика је разлика између Мечке и Аудија.
Лепо све потанко објашњено.
Рестајлинг Ц већ није фер узимати за поређење, једино можда са А6. :)

Autor ПИТБУЛ™ 26 Jun 2012, 21:22

mile,aj idi na mobile.de pa snimi sta je merca,BMW-A i audija sa preko 500000km...shvati da je lexus poput Zvezde i partizana a BMW,merc i audi poput barselone,reala,mancestera...

Autor bmw 26 Jun 2012, 22:17

@mile
Ne ubacuj GM pored premijum proizvodjaca!Mi pricamo o premijum proizvodjacima i njihovoj prodaji!
@Raziel
Svaki Leksus je bolja Toyota,modeli Audija od A4 pa na gore nisu Vw :))) A3 i A1 su nasminkani Vw-ovci koji i pored toga imaju jaku cenu i opet se prodaju zestoko :)
@hh
Ne znam za Mecku ali izgleda ih vadi C klasa u koju vidim i dosta nade polazu...Audi kada se pogleda onako svet vadi ga A6...I ti znas za ovaj A4 da je full :)) Audi mozda cak i najvise naplacuje dodatnu opremu i toliko nudi da sam se zacudio da A6 3.0 dizel u Engleskoj sa 38.000 funti,kad se doda gomila opreme kosta 68.000!
http://www.netcarshow.com/audi/2011-a8/1024x768/wallpaper_57.htm
Evo ti nesto gde nemas plastiku uopste,onako doktorski odradjeno,perfektno,domaci zadatak...
@PITBULL
Porediti onaj sljastaci enterijer iz C klase sa ovim je smesno.
http://www.netcarshow.com/audi/2012-a6/1024x768/wallpaper_4d.htm

Autor dusan 26 Jun 2012, 23:27

dušane, tačno, samo što su Audi našminkani dobri VW. na primer A3 je nadograđeni legendarni Golfm A1 je nadograđeni Polo. Tako da u svakom slučaju to im je bonus.

Autor MasterHaosis 26 Jun 2012, 23:47

@mile
Dzabe se trudis druze... mislim da je dovoljno sve receno ranijom izjavom da je Lexus plastikaner u odnosu na Nemce.
A jos veci hit su mi prepucavanja oko toga koji se bolje prodaje tu kod vas u Americi.
Tipicna srpska posla...

Autor Panco 27 Jun 2012, 00:05

@MasterHaosis
Npr.A4,A6,A7 i A8 nisu i nemaju veze sa Vw :))

Autor dusan 27 Jun 2012, 02:05

dusane, bez uvrede, ali mislim da nema poente da dalje pricamo kad kazes da je "svaki lexus samo bolja toyota"

Autor mile antena 27 Jun 2012, 04:03

@mile antena 26 Jun 2012, 14:49

"moj dobar drug je kupio 2005 mercedes c-class sport. bukvalno nekih 6 meseci nakon sto je istekla garancija (i kad je auto imao nekih 40,000 milja na satu) morao je da menja kvacilo. na 70,000 milja menjao je menjac. samo te 2 popravke su ga kostale preko $5,000 jer mecedes nije jeftin za popravke. posle toga vozio ga je jos malo i zamenio ga sa acura tl i prezadovoljan je.
drugi drug je imao bmw 3-series, ne znam tacno godiste, ali znam da je uvek mucio muku sa njim i da je auto svako malo bio u servisu. i na kraju ga je prodao otpadu za $300 kada je auto imao ispod 100,000 milja na satu."

moj dobar drug je kupio 2005 Лексус ИС350. bukvalno nekih 6 meseci nakon sto je istekla garancija (i kad je auto imao nekih 40,000 milja na satu) morao je da menja kvacilo. na 70,000 milja menjao je menjac. samo te 2 popravke su ga kostale preko $5,000 jer Лексус nije jeftin za popravke. posle toga vozio ga je jos malo i zamenio ga sa Мерцедесом tl i prezadovoljan je.
drugi drug je imao Лексус, ne znam tacno godiste, ali znam da je uvek mucio muku sa njim i da je auto svako malo bio u servisu. i na kraju ga je prodao otpadu za $300 kada je auto imao ispod 100,000 milja na satu.
мислим, убедио си ме да мерцедес и бмв нису ништа до обичне канте

Autor Столе 27 Jun 2012, 09:56

mile ko jos pojedine persone sa bloga.tetka,komsije, ujaci...i naravno,bmw u svakom slucaju nevalja:-)

Autor bmw 27 Jun 2012, 10:37

dušane, da, tako je!
A šta je sa A5 i TT?
Ja mislim da i oni nemaju veze saVW, ali da onaj VWE Passat Kupe, kako se sad beše zove, CC koristi platformu od A5.
E, i Audijevi terenci neki koriste VW platformu.
S tim što ja nemam ništa protiv ako Audi koristi VW platformu jer je dobro proverena. Štedi se na tome.
Isto kao i u slučaju Leksusa što koristi uglavnom Tojotine platforme.

Autor MasterHaosis 27 Jun 2012, 14:35

@bmw,
a na osnovu cega ti donosis zakljucke na lexusu? opet na osnovu 2-minutnog youtube videa?

Autor mile antena 27 Jun 2012, 14:49

mile antena, a kako ti ceniš Leksus? Jesi li ga vozio?

Autor MasterHaosis 27 Jun 2012, 16:15

vozio sam neke, a sedeo sam u svim 2012 lexusima koji se prodaju u americi (kao i u svim 2012 bmw, mercedes i audi modelima koji se prodaju u americi). i mogu da tvrdim da lexus unutra nista losije nije uradjen.

Autor mile antena 27 Jun 2012, 16:36

@MasterHaosis
A5 koristi platformu A4-rke koja ima svoju platformu,tj posebnu Audijevu platformu.Tako i A7 koristi od A6,A6 ima svoju,tj Audijeva.
Q5 je na platformu A4-rke takodje.A8 je takodje ceo Audi.
@mile antena
Kazes sedeo si u svim novim modelima Lexusa,Audija,Bmw-a i Mercedesa,budi iskren,ima li lepseg i boljeg odradjenog enterijera od onog u novoj A8-ici?

Autor dusan 28 Jun 2012, 01:27

mile antena, a kakvi su Nemci u Americi? Kako njih ceniš?

dušane, Audi Q7 koristi PL71 platformu koju koriste VW Touareg i Porše Kajen. A Q3 koristi PQ35 platformu koju koristi ogroman broj VW, Seat i Audi vozila, oko dvadesetak.
A da, tačno, Q5 koristi MLB/MLP (B8) platformu koju koiste samo Audijevi modeli, A5, A4, Q5, A8, A7, A6. Naravno prepravljenu, produženu, skraćenu, zavisno od modela.
Ali hoću da kažem da neki modeli koriste zajedničke platforme pa nikome ne smeta, jer to su već proverene platforme.

Autor MasterHaosis 28 Jun 2012, 02:32

@MasterHaosis
Pa bas o tome i pricam.Svi skuplji modeli Audija su samo Audi.
Inace,pitas mileta za nemce u Americi...Sad ce mile roman da ispise kako ne valja i kako se posle garancije od 3 godine kvare kao ludi i stari 3,4 godine se prodaju za 300$.

Autor dusan 28 Jun 2012, 10:24

This post is priceless. Where can I find out more?

Autor Una 19 Mar 2015, 23:08