home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Ovo uključuje elegantan plafon, suptilno pozadinsko osvetljenje, dekor panele na instrument tabli i šarene okvire točkova. Umesto konvencionalnih nivoa opreme, ADAM zadovoljava raznolike individualne ukuse zahvaljujući tri različita podešavanja: ADAM JAM je svež i fanki, ADAM GLAM je glamurozan i elegantan, a ADAM SLAM je mišićav i sportski.

Cene ADAM-a kreću od 11.500 evra (preporučena maloprodajna cena u Nemačkoj, uključujući PDV) za polaznu verziju sa 51 kW/70 KS i 1.2-litarskim benzinskim motorom. Mnoge različite opcije za dalju individualizaciju automobila su ostale vrlo pristupačne. Na primer, jedinstveni plafon sa više od 60 LED sijalica stvara zvezdama osvetljeno noćno nebo i može se naručiti za svega 380 evra.

Poručivanje ADAM-a je sada moguće. Pre nego što stigne u dilerstva, u januaru 2013. godine, novi model se može konfigurisati online preko Opelove internet strane, koja je posebna za svaku zemlju.

Prvi Opelov automobil u pomodnom A segmentu je prosto jedinstven  

Zahvaljujući novom ADAM-u, brend Opel se predstavlja u rastućem, pomodnom A segmentu. Sa svojim kompaktnim merama, ADAM je okretan i živahan trovratni automobil koji nije samo pogodan za gradski saobraćaj. Do četiri osobe mogu da uživaju u vrhunskom "Made in Germany" kvalitetu i kabini koja je naročito prostrana, za vozilo iz ovog segmenta. Spolja, Opel ADAM kombinuje smeo dizajn sa gotovo neograničenim potencijalom za prilagođavanje.

ADAM nudi vrhunske tehnologije koje su obično mogu naći samo u višim segmentima. Ovo uključuje novi IntelliLink informativno-zabavni sistem (300 evra). Ovaj uređaj u vozilu integriše smartphone (Android i Apple iOS). Ostale funkcije koje idu dobro uz ADAM-a uključuju sistem Napredne parkirne podrške (Advanced Park Assist) koji automatski usmerava vozilo na parking mesto i dolazi u kombinaciji sa sistemom za bočno upozorenje na mrtvi ugao (580 evra). Električni servo je standardan na svim ADAM-ima zajedno sa CITY režimom koji nudi lako upravljanje i savršeno se slaže uz moderan i urbani automobil. Potpuno integrisani FlexFix nosač bicikala čini gradsku mobilnost još atraktivnijom i lakšom.

Tri efikasna benzinska motora su spremna za prodaju, a nude se u kombinaciji sa agilnom šasijom koja je usmerena ka visokim performansama vožnje i koja čini ADAM-a pogodnim za gradske ulice, ali i za ostale tipove terena. Pogonski sistemi (1,2 l - 51 kW/70 KS, 1,4 l - 64 kW/87 KS i 1,4 l - 74kW/100 KS) dolaze u kombinaciji sa petostepenim manuelnim menjačem. Maksimalna brzina koja se može postići iznosi 185 km/h. Svi motori su dostupni sa ecoFLEX tehnologijom, uključujući Start/Stop sistem koji štedi gorivo.

PR Opel

Svež i šik individualista: Svetska premijera modela Opel ADAM u Parizu

Očekuje se da će se za sasvim novim ADAM-om, Opelovom šik, urbanom, malom automobilu, okrenuti mnoge glave na svetskoj premijeri na Salonu automobila „Mondial de l'Automobile“ (29. septembar – 14. oktobar 2012.), kada će i njegov doslovno neograničen potencijal za prilagođavanje biti predstavljen. Velika kolekcija raličitih verzija ADAM-a biće izložena na Opelovom štandu (Hala 5.2, štand 501), prikazujući ogroman izbor setova opreme i opcija za personalizaciju. Oni će omogućiti posetiocima da vide mnoge inovativne izvedbe, po narudžbini kreirane od strane Opelovih dizajnera i inženjera, uključujući, na primer, i stilizovan prostor iznad glave, ukrase na instrument tabli sa pozadinskim osvetljenjem i felne u boji. Pored različitih verzija ADAM-a na štandu, interaktivni ekrani i konfiguratori omogućavaju posetiocima da otkriju ostale mogućnosti za individualizaciju i da dizajniraju sopstvenog ADAM-a u skladu sa njihovim individualnim ukusima i potrebama.

Sa novim ADAM-om, Opel ulazi u brzorastući modni A-segment. Sa dužinom od skoro 3,70 metara (1,72 m širine bez retrovizora), Opel ADAM je agilan i fanki model sa troje vrata, savršen za gradske sredine, sa voznom dinamikom koja odgovara vožnji van grada. U kabini, Opel ADAM nudi prostor za četvoro ljudi koji će uživati u atmosferi inspirisanoj premijum segmentom i visokim stepenom prostranosti, neobičnim za mali automobil.

Spolja, ovaj model kombinuje smeo, moćan dizajn sa potencijalom za skoro neograničenu personalizaciju, čineći svaki automobil potpuno jedinstvenim. Opel ADAM takođe donosi prvoklasne tehologije iz viših segmenata, uključujući u novi IntelliLink sistem za informisanje i zabavu koji integriše vlasnikov smartphone sa automobilom (Android i Apple operativni sistemi), i tako čini da odabrane Internet aplikacije budu dostupne u kabini. Nova generacija Sistema za pomoć pri parkiranju, koji automatski parkira automobil, i moćan sistem za upravljanje sa CITY režimom „laganog dodira“ (light touch) savršeni su za ADAM-ovu prirodnu gradsku sredinu.

„Veoma smo uzbuđeni zbog Opel ADAM-a. Ovaj model nudi izvanrednu mešavinu personalnosti, agilne, moderne mobilnosti i osećaja slobode. On predstavlja duh mladih vozača, kao i onih koji su mladi u srcu“, rekao je zamenik predsednika Upravnog odbora kompanije Opel, Tomas Sedran. „Kombinujemo svu tu emocionalnu privlačnost sa najboljim nemačkim inženjeringom i kvalitetom. Zbog toga smo sigurni da će Opel ADAM biti veliki hit ovde u Parizu, a i šire.“

Moderni ADAM, koji nudi snažan stav sa svojim visokim nivoom funkcionalnosti i praktičnim prednostima, zajedno sa modelom Agila sa petoro vrata, zaokružuje ponudu Opelovog A segmenta. ADAM je namenjem posebno urbanim kupcima koji su u trendu i traže automobil koji izražava njihov lični stil. Stručnjaci predviđaju da će lifestyle podsegment ravnomerno rasti tokom godina. Cene za Opel ADAM-a će bit objavljene tokom Salona automobila u Parizu, kada će i poručivanje zvanično biti moguće. Opel ADAM će početi da stiže u salone početkom 2013. godine.

Zabavan za vožnju po gradskim ulicama i seoskim putevima

Sa ponudom od tri efikasna motora i šasijom podešenom za agilnu vožnju, Opel ADAM je pogodan ne samo za gradske ulice, već i za seoske puteve.

ADAM će u početku biti ponuđen sa tri benzinska motora (1,2 l od 51 kW/70 ks, 1,4 l od 64 kW/87 ks i 1,4 l od 74 kW/100 ks) ukombinovana sa petostepenim sistemom prenosa, omogućavajući maksimalnu brzinu do 185 km/h. Svi pogonski sistemi su dostupni sa ecoFLEX tehnologijom, kao i  ekonomičnom Start/Stop tehnologijom. Potrošnja goriva je samo 5,0 l/100 km, sa emisijom CO2 od samo 118 g/km što čini da ADAM ostane efikasan i ekonomičan urbani automobil.

Kasnije će mali bezninski motor sasvim nove generacije sa direktnim ubrizgavanjem i turbopunjenjem za dodatno unapređenu efikasnost i učinak takođe biti ponuđen u Opel ADAM-u. Ovaj novi motor će biti ukombinovan sa šestostepenim manuelnim menjačem sasvim nove generacije.

ADAM ima agilnu šasiju oštrih linija sa kompaktnim međuosovinskim rastojanjem od 2311 mm. Ukombinovano je sa iznenađujućim, širokim gazištem od 1485 mm napred i 1478 mm pozadi, što ADAM-u daje čvrst stav na putu i obezbeđuje odličnu stabilnost. MacPherson opruge sa podramom su montirane na prednju osovinu. Veličine točkova idu od 15 do 18 inča, a verzije koje imaju felne od 17 ili 18 inča dolaze sa Sports šasijom koja ima bolju moć reagovanja i osećaja za upravljanje. Sportska šasija je takođe u ponudi sa felnama od 16 inča. ADAM-ov sistem električnog servo upravljanja (EPS) uključuje i CITY režim koji pritiskom prekidača povećava servo asistenciju pri nižim brzinama što je posebno korisno za manevrisanje. Obiman ESP sistem najnovije generacije je takođe standardan deo opreme u svim verzijama ADAM-a i dolazi u kompletu sa mnogim korisnim podfunkcijama kao što je sistem pomoći pri kretanju uzbrdo.

Sistem za pomoć pri parkiranju druge generacije koji identifikuje parking mesta i automatski parkira automobil predstavljen je u Opel ADAM-u i poboljšava njegovu urbanu prirodu.

Smeo eksterijer sa originalnom siluetom i enterijerom inspirisanim premijum segmentom

ADAM unosi Opelovu nagrađivanu filozofiju dizajna gde „vajarsko umeće sreće nemačku preciznost“ u pomodni A segment. Za razliku od ostalih rivala, ADAM je zaista inovativan i sa svojim modernim, smelim i originalnim izgledom stoji nausprot trendu retro dizajna.

Upečatljiv i jedinstven ADAM-ov „lebdeći“ krov, koji je vizuelno odvojen od tela automobila, omogućava savršenu kombinaciju dve nijanse boja. Znak sa imenom je, za razliku od većine drugih automobila, postavljen na kraju prepoznatljivog hromiranog okvira prozora na zadnjem stubu, što doprinosi njegovoj jedinstvenoj privlačnosti. ADAM na širokoj prednjoj rešetki ima novu hromiranu šipku u obliku krila, sa reljefnim Opel znakom kakav je predstavljen u novoj liniji Astra modela. Na bokovima, tipični detalji Opelovog dizajna, kao što su oštrice na donjem delu vrata i karakterističan oštar znak munje oko ručki na vratima, podsećaju na Astru GTC. Prednji farovi imaju dnevna svetla u obliku krila, što je takođe tipično za Opel. Po prvi put u A segmentu, prednja i zadnja svetla su ponuđena sa vrhunskom ekonomičnom LED tehnologijom.

Unutrašnji dizajn donosi upravo ono što vrhunska spoljašnjost ADAM-a obećava: stil i ambijent inspirisan premijum segmentom u izuzetno prostranom okruženju za mali automobil. Sa izvajanim, harmoničnim površinama i gracioznim tekućim linijama kao njegova velika braća, Astra, Meriva i Insignia, Adam zaokružuje Opelovu ponudu kao najnoviji i najmanji dodatak. ADAM-ovi novi okrugli instrumenti u stilu hronografa i hromirani prekidači stvaraju auru sportske preciznosti.

Jednostavno jedinstven - bukvalno ni jedan ADAM ne izgleda kao drugi

Očekuje se da će novi Opel ADAM privući mnogo pažnje na pariskom Salonu ne samo zbog svog nepogrešivog dizajna, već više zbog svojih bukvalno bezgraničnih opcija za podešavanje. Zahvaljujući velikom spektru boja šasije, širokom izboru dizajna felni, te mnogobrojnim opcijama unutrašnjeg seta opreme, uključujući i različite dekorativne panele, setove ambijentalnog osvetljenja i veliki broj opcija za prostor iznad glave, ADAM je Opelov novi šampion personalizacije. Bukvalno ni jedan ADAM ne izgleda kao ostali, što čini svaki automobil jedinstvenim.

Umesto da ponudi konvencionalnu hijerarhiju seta opreme, ADAM stupa na novi front sa tri različita modula opreme. Oni su postavili osnov za prvi nivo individualizacije: ADAM JAM je smeo i fanki, obraća se kupcima koji su modno veoma osvešćeni; ADAM GLAM je elegantan i stilizovan, namenjen ljudima sa prefinjenim ukusom; a ADAM SLAM je prilično mišićav, sportski, sa uličnom inteligencijom. Na sledećem nivou podešavanja, vlasnici mogu da biraju između tri opcije za svaki od tri modula opreme: tako ADAM JAM, ADAM GLAM i ADAM SLAM mogu biti dodatno unapređeni i skrojeni prema individualnim ukusima sa „Two Tone“ crno-belim setom, kitnjastim „Twisted“ setom ili smelim „Extreme“ setom opreme. Kada je u pitanju spoljašnji izgled, kupci već mogu da biraju između 12 boja karoserije, čija imena evociraju kulturne reference sa kojima će se ljubitelji filmova odmah povezati: „I'll be Black“, „Papa don't Peach“, „Purple Fiction“, „James Blonde“, „Saturday White Fever“ i „Buzz Lightgreen“. Da bi se slagao sa svakom bojom karoserije, tu je i personalizovani ključ. Dakle, čak i kada je vlasnik parkirao svog ADAM-a, veoma originalan i personalizovan komad automobila uvek ostaje sa njim/njom.

Krov ADAM-a može da ima istu boju kao i karoserija. Međutim, zarad primetnijeg efekta, tri boje krova se mogu kombinovati sa svakom bojom karoserije: sjajna „I'll be Black“, svetlo krem „White my fire“ i tamna i bogata „Men in Brown“. Automobil možete dodatno personalizovati sa tri različita seta nalepnica za spoljašnjost automobila (ADAM JAM Splat, ADAM GLAM Fly i ADAM SLAM Stripes) koji se stavljaju na retrovizore i druge delove automobila, na primer sa strane i na zadnji deo.

Sveukupno, ADAM nudi 31 različit dizajn i boje za felne sa veličinama koje idu od 15 do 18 inča. Čak i nakon što je kupac poručio svog ADAM-a, pojedine felne od 18 inča sa sasvim novim okvirima u boji se mogu dodatno personalizovati: različiti setovi okvira u boji su ponuđeni, i oni se lako postavljaju na felne sa pet krakova. Boje se mogu samostalno kombinovati u skladu sa sopstvenim ukusom. Ni jedan drugi automobil ne nudi takve točkove.

Jedinstvena i sveža atmosfera sa unutrašnjim dekorom sa pozadinskim osvetljenjem

U kabini postoji veliki broj mogućnosti za personalizaciju, počevši od dekorativnih panela na instrument tabli i vratima koje možete naručiti u 12 različitih mat boja, 6 različitih sjajnih boja i 2 različite sjajne boje pozadinskog osvetljenja. Novi zamenski paneli se mogu naručiti posebno, tako da automobil može konstantno da bude individualizovan i skrojen prema promenljivim ukusima vlasnika, ili prema vlasnicima koji se menjaju. Dva dekora mogu da bude osvetljena LED svetlima, stvarajući mek, sjajni izgled koji je apsolutno jedinstven u automobilskoj industriji.

Ovaj ekskluzivan element dizajna je ukombinovan sa ambijentalnim paketom osvetljenja na džepovima na vratima, središnjoj konzoli i na podu. Kao deo seta ambijentalnog osvetljenja, na dodir dugmeta moguće je izabrati 7 različitih boja kako bi se odredio ton unutrašnjosti koji opet naglašava ADAM-ovo nenadmašno bogatstvo individualizacije.

U kabini i krov može da se personalizuje kako bi odgovarao svačijem ukusu: počev od velikog krova koji ispunjava ADAM-a prirodnim svetlom do zvezdanog prostora iznad glave osvetljenog sa preko  60 LED sijalica, koje stvaraju utisak zvezdanog noćnog neba. Pored toga, mogu se naručiti tri različite štampane grafike za prostor iznad glave sa oblacima, jesenjim lišćem ili šahovskom tablom kao motivima.

Kreativni setovi doprinose privlačnosti Opel ADAM-a

Pored velikog broja opcija za dekorisanje i boje, tu je i dodatnih 6 setova koji ADAM-u donose još tehnologije ili vizuelnih detalja.

Oni koji žele da naprave ADAM-a koji ima još snažniji sportski izgled, mogu da se odluče za OPC Line Pack set opreme sa branicima i spojlerima agresivnijeg izgleda. Oni koji žele da poboljšaju vidljivost mogu da naruče Sight & Light set koji uključuje bezbednosne opcije, kao na primer sistem brisača osetljivih na kišu.

Kupci koji žele da bolje pripreme svog ADAM-a za zimske uslove vožnje mogu to da urade ako se odluče za Winter Pack zimski set opreme, koji uključuje sistem za grejanje prednjih sedišta i volan sa grejanjem, što je još jedna jedinstvena karakteristika u ovom segmentu, koju će mnogi kupci znati da cene.

IntelliLink donosi kuću i prijatelje u Opel ADAM-a

IntelliLink, Opelov najnoviji sistem informisanja i zabave, je debitovao u ADAM-u, čineći ga jednim od automobila sa najboljom konekcijom na tržištu. IntelliLink vozačima nudi visok stepen pogodnosti i fleksibilnosti donoseći mogućnosti vlasnikovog smartphone-a u vozilo. U tom smislu, IntelliLink sistem informisanja i zabave donosi lično okruženje vlasnika, dom, prijatelje i omiljenu zabavu u automobil. Ovo čini ADAM-a jednako ličnim kao i sadržaj koji se čuva u smartphone-u, što je sasvim u skladu sa filozofijom ADAM-a, Opelovog šampiona individualizacije. Ali prednosti IntelliLink sistema ne prestaju tu: sistem radi jednako sa telefonima i sa Android i sa Apple operativnim sistemima.

Opelov IntelliLink sistem informisanja i zabave donosi sadržaj sa smartphone-a na 7-inčni ekran visoke rezolucije u boji, osetljiv na dodir. Konekcija je obezbeđena preko USB ili Bluetooth veze, uključujući MP3 plejere, iPod, iPad, itd. Tako vozač ADAM-a može, na primer, da odabere svoju muziku bilo kada i bilo gde. Tu je i utičnica za određene personalne muzičke uređaje i smartphone koji ne koristi USB ili Bluetooth konekciju. To znači da smartphone u stvari funkcioniše na isti način kao što bi funkcionisao hard disk u ugrađenom sistemu informisanja i zabave.

IntelliLink koristi najnoviju tehnologiju i lako se koristi, nudeći pogodnosti iz stvarnog života današnjim vozačima. Možete obavljati pozive bez okretanja brojeva: vozač može da izabere ime iz sačuvanog direktorijuma, dodirne funkciju za zvanje i da projektuje poziv preko zvučnika vozila. Lične muzičke liste, galerije slika, imenici, drugi sačuvani mediji i podaci, svemu tome može lako da se pristupi. Video sadržaji ili personalizovani slajdovi se mogu gledati kada ADAM stoji u mestu.

Odabrane aplikacije koje su kompatibilne za pametne telefone, koji koriste Android i Apple operativne sisteme mogu se preuzeti sa Interneta. Na primer, aplikacija navigacioni sistem će biti dostupna i biće moguće preuzeti mape za istočnu i zapadnu Evropu. Aplikacija uvek ostaje u telefonu i vlasnik ADAM-a može da nastavi put peške ili biciklom.

Još jedna korisna aplikacija koja će biti ponuđena uz IntelliLink je Stitcher, globalni Internet radio koji omogućava korisnicima da slušaju programe uživo ili nakon što su emitovani. Kada preuzme Stitcher na smartphone, vlasnik ADAM-a dobija pristup preko 10.000 podkast, radio stanica i live kanala širom sveta preko IntelliLink ekrana osetljivog na dodir.

AM/FM dupli radio tjuner se može kombinovati sa digitalnim DAB radiom koji nudi širok izbor za slušanje. A za one koji žele vrhunsko audio iskustvo u svom ADAM-u, u ponudi je i Infinity zvučni sistem sa 8 zvučnika.

Fleksibilna urbana mobilnost - Opel ADAM sa FlexFix nosačem bicikala

ADAM koristi jedinstvenu opciju koja čini gradsku mobilnost opuštenijom i lakšom nego ikada pre. Posetioci Opelovog štanda na Salonu automobila u Parizu mogu da vide i da po prvi put iskuse njegov opcionalan, potpuno integrisan FlexFix nosač za bicikle. Ova pametna sprava je ekskluzivna za Opel i vlasnicima ADAM-a nudi mogućnost da se oprobaju u modernoj gradskoj mobilnosti, bilo za volanom automobila ili na biciklu. FlexFix nosač za bicikle pomaže da užurban gradski život bude još manje stresan sa ADAM-om. Može da se koristi spontano, sasvim u skladu sa nečijim ukusom, vremenom, uslovima saobraćaja i okolinom.

FlexFix nosač za bicikle je integrisan u zadnji branik, te je stoga uvek na raspolaganju. Veoma se lako koristi i ne trebaju mu alati niti dodatni uređaji. Kada se ne koristi, on nestaje kao fioka u zadnjem braniku. Sa Opel ADAM-om, sistem sa zaključavanjem može da ponese bicikl težine do 30 kg tako da se čak i e-bicikli mogu prenositi. Opcionalni adapter koji se zakači obezbeđuje da drugi bicikl težine do 20 kg može da se nosi. U tom smislu, FlexFix postaje fleksibilno rešenje za mobilnost koje dvoje ljudi mogu da dele.

Zahvaljujući niskom pragu utovara nosača, bicikli se mogu lako pričvrstiti za stabilne držače unutar rešetki na zadnjem delu, koji se lako koriste. Ovako je zadatak obezbeđivanja bicikala pre transporta ergonomičan i lak za kičmu, za razliku od krovnih nosača, gde teret mora da se podigne visoko iznad glave. Čak i kada je potpuno natovaren, FlexFix se može nagnuti tako da vrata prtljažnika na ADAM-u opet mogu da budu otvorena, dozvoljavajući lak pristup prtljažniku. Pored toga, FlexFix se može kombinovati sa sistemom za pomoć pri parkiranju, sprečavajući udubljenja i ogrebotine pri parkiranju.

Sa FlexFix sistemom, oni koji vole vožnju biciklom na brzaka će moći da ga voze bilo gde i bilo kada, ne samo u gradskim sredinama, već i na selu. Opelov FlexFix sistem nosača za bicikle je već dostupan u različitim verzijama u čitavoj Opelovoj ponudi. Opel je i dalje jedini proizvođač automobila koji nudi takav potpuno integrisan sistem, koji dodatno unapređuje ADAM-ovu već ogromnu sposobnost da odgovori na svaki lični ukus i stil života.

PR Opel



čitanja : 3483



Komentari

Мрзи ме да читам цео текст, само ћу рећи да је цена конкурентна у односу на Фиат 500, А1 и Мини.

Autor ПИТБУЛ™ 27 Sep 2012, 15:43

Mnogo simpatican autic.

Autor Damko 27 Sep 2012, 15:56

Interesantan autic. Jedino mi se ne svidja ime bez obzira na istoriju.

Autor Bagzi 27 Sep 2012, 16:00

Mislim da je ovaj auto trebao biti malo vise klot cene. Tj, da ne bude u klasi sa fickom, minijem, vec ispod i da bude jeftiniji..

Autor NemanjaBB 27 Sep 2012, 16:23

500 sa produženim nosom.

Autor Milan 27 Sep 2012, 16:43

Napred isti Smart car.

Autor bole 27 Sep 2012, 17:29

Jaooo kako cu ovo lepo da kupim za tri godine za 3000... jedan od onih predizajniranih modela koji brzo stare i posle su dzab/dzabaka kao Kantrimen i ekipa...

Razlika izmedju OVOG i 500-Mini je sto oni evociraju secanja na legnedarne modele, a ovo samo lici na sudar ds3 i a1.

500 je daleko prodavaniji od Ford ka, iako su sustinski isti automobil, zato sto ljudi cene stil...

Meni slici na ford ka, ford puma, opel tigra, taj neki tip automobila, a setimo se koliko su samo brzo oni izasli iz mode.

Autor Fordovac 27 Sep 2012, 19:47

@Fordovac,
Odlicno poredjenje modela Fiat 500 i Ford Ka. Ovaj drugi sam samo dva puta video uzivo.. Ali ne zaboravi da je ovo prvi ovakav nemacki premijum mini. Ja bi radije Fiat 500, nikako da mi dosadi ali kao nemac bi sigurno razmisljao o domacem proizvodu. Buduci da su trenutno "najsposobnija" nacija, kako po ekonomiji tako i po plateznoj moci, uspeh mu je zagarantovan bar u prvoj proizvodnoj godini. Cini mi se, ali nije iskljuceno da se varam...

Autor Uros Cuore Sportivo 27 Sep 2012, 20:38

@Uros Cuore Sportivo
Potpuno si u pravu za Nemce - najradije kupuju domace. Ima sve predispozicije da bude dobro prodavan, vreme dolaska na trziste u vreme krize kada je veca potraznja za malim autima a ovaj ima plus sto je i premijum i lifestyle, mogucnost personalizacije je velika, zanimlivih dodataka na pretek - touch screen infotainment sistem, razne boje i kombinacije itd... uskoro stizu i novi SIDI turbo motori 1.0 i 1.4 elktro verzija...

Autor Orlo 27 Sep 2012, 20:55