Novi Renault Clio na probi "Novosti"

„Novosti“ na predstavljanju nove generacije „Renoovog“ bestselera. Četvrta generacija kreće u osvajanje srpskog tržišta sa cenom od 9.990 evra
Promocija novog modela „reno klio“ je, ističu sa ponosom u ovoj francuskoj kompaniji, jedan od najvažnijih momenata u njihovoj istoriji. Od nove, četvrte generacije „klija“ očekuje se da bude još uspešnija nego prethodne, ali i da bude pravi vesnik novog talasa iz „Renoa“ koji će zapljusnuti automobilski svet.
Za promociju, „Reno“ je izabrao Rovinj i njegove idilične pejzaže, da pred specijalizovanim novinarima iz takozvanog Adrijatik regiona pokaže šta je to što treba da razgali sve poklonike ovog brenda, ali i da ozbiljno zabrine konkurenciju.
Zadatak nije nimalo lak jer su prethodne tri generacije „klija“, od 1990. kada je prva ugledala „svetlosti pozornice“ prodate u čak 11.357.796 primeraka! U „Renou“ su svesni da je „gužva“ u ovom segmentu, kao na Oktoberfestu i izračunali su da ih na megdanu čeka oko 40 vozila konkurenata - pre svih „opel korsa“, „folskvagen polo“, „pežo 208“ i „ford fijesta“.
Zato je „klio 4“ pažljivo dizajniran, vrhunski izrađen, opremljen najsavremenijim motorima i snabdeven multimedijalnom opremom 21. veka. „Klio 4“ je zamišljen, tvrde dizajneri, kao „ideja ljubavi“, i zato je za „boju lansiranja“ izabrana crvena. Potpuno novi vizuelni identitet „Reno“ započinje sa ovim modelom - nova je prednja maska (inspirisana konceptom „dezire“) na kojoj se ističe logo „renoa“ na crnoj pozadini, i to će, u narednim godinama biti izgled svih „renoa“. Bočna silueta je naglašeno sportska. Ovaj model će se praviti samo sa petoro vrata, a zadnja su tako izrađena da se naglasi sportska elegancija, a što se tiče veličine, porastao za 35 milimetara u dužinu (4.062 mm), za 24 mm u širinu (1.731 mm), ali je niži za 45 mm (1.448 mm).
Unutrašnjost je sasvim nova, tu su potpuno originalna komandna tabla i nova centralna konzola. „Klio 4“ će imati tri nivoa opreme „autentik“, „ekspresion“, „dinamik“, a već u početnom nivou imaće neverovatan paket koji, između ostalog, čine i tempomat, startovanje bez ključa, svetla sa duplom optikom, elektropaket, sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici, putni računar, led diode, ABS, ESP sistem...
Novi „Renoov“ ponos može da se podiči novom, savremenom, ekonomičnom paletom benzinskih i dizel motora. Benzinski su 1,2 litarski sa 16 ventila i 75 KS koji emituje 125 grama CO2 po pređenom kilometru i troši oko 5,5 litara benzina na 100 km. Zatim, revolucionarni trocilindraš od 898 kubika sa turbopunjačem, „enerdži TCE 90“ koji emituje 105 grama CO2 po kilometru i uz potrošnju od 4,5 litara razvija 90 KS. Vrh ponude je TCE 120 EDC sa 120 KS i 190 Nm obrtnog momenta. Kod dizelaša agregat „DCI 75“ razvija 75 KS i uz potrošnju od svega 3,6 litara na 100 km, emituje 95 grama CO2 po km. Snažniji su „enerdži DCI 90“ (93 grama CO2/km, 3,6 lit/100km) sa 90 KS koji će imati na raspolaganju i dvostruko kvačilo.
Prodaja u Srbiji počinje krajem oktobra, a osnovni model sa motorom 1,2 litara i paketom opreme „autentik“ koštaće 9.990 evra.
Preuzeto sa: Novosti.rs
Autor: P. Živković
Da li je neko video "KLOT" verziju? Kriju je kao zmija noge, kao da ne postoji.
@RS
Evo ovde mozes videti kako izgleda osnovni model:
http://www.renault.de/renault-modellpalette/renault-pkw/clio/neuer-clio/konfigurator/#/configurator
@Orlo
na nemackom sajtu nema klot verzije tj. Authentic nivoa, vec se krece od skupljeg Expression (12800 eura)...
Paketi opreme za Srbiju:
1.Authentique
ABS
ESP
Pomoć pri kretanju na uzbrdici
Automatsko uključivanje svih pokazivača pravca pri
snažnom kočenju
Vozačev i suvozačev vazdušni jastuk
Bočni vazdušni jastuci
Mogućnost isključenja suvozačevog vazdušnog jastuka
Sistem montaže dečijih sedišta Isofix
Tritačkovni zadnji središnji sigurnosni pojas
Nameštanje visine vozačevog sigurnosnog pojasa
Nameštanje visine prednjih i zadnjih naslona za glavu
Središnje zaključavanje sa daljinskim upravljanjem
Auto bez ključa – Renault kartica
Električni servo-upravljač promenjivog otpora
Putni računar
Regulator i limiter brzine
Dnevna svetla sa svetlećim diodama
Svetla sa dvostrukom optikom
Grejani spoljašnji retrovizori sa električnim
podešavanjem položaja
Pokazivači pravca na retrovizorima
Spojler na vratima prtljažnika i treće kočiono svetlo
Grejači zadnjeg stakla
Zatamnjena zadnja stakla
Crne ručice vrata
Crni spoljašnji retrovizori
Crne zaštitne lajsne
Električno pomeranje prednjih stakala
Priprema za autoradio
Sjajne crne lajsne ukrasne maske
Nameštanje upravljača po visini i dubini
Hromirani dodaci (ručica menjača, kvake, digitalni brzinomer)
Nameštanje visine vozačeva sedišta
Deljiva zadnja klupa 1/3 – 2/3
Pribor za pušače
Crna armaturna ploča
Presvlake od tamnosive tkanine Fortuna sa crvenim elementima
Čelični 15-inčni naplatci Extreme
Komplet za popravak gume
2.Expression
DODATNO NA PAKET AUTHENTIQUE:
Klima-uređaj
Multimedijalni uređaj MEDIANAV sa 18-cm ekranom osetljivim
na dodir, podrškom za mp3 i Bluetooth, priključcima USB i AUX
te sistemom Renault Bass Reflex
Autokarte Europe (jadranska regija)
Način vožnje “Ecomode” (nije dostupno za motor 1.2 16v)
Tamna instrument tabla sa lakiranim crnim elementima
Tamne presvlake Fortuna sa sivim elementima
Spoljašnji retrovizori u boji karoserije
Spoljašnje ručice u boji karoserije
Dodatni hromirani dodaci: ukrasna maska, svetla
Ukrasni 15-inčni naplatci Caraïbes
Ukrasni 16-inčni naplatci Flexwheel Fairway
(samo kod verzije s automatskim menjačem)
3.dynamique
DODATNO NA PAKET EXPRESSION:
Automatski klima-uređaj
Kartica Renault za otvaranje i
pokretanje automobila slobodnih ruku
Senzor za kišu
Impulsno otvaranje vozačevog stakla
Upravljač i ručica menjača obloženi kožom
Unutrašnji detalji vrata u lakiranoj crnoj boji
Hromirani ventilacioni otvori na instrument tabli
Hromirani elementi prednje maske, bočnim oblogama
karoserije i vratima prtljažnika
Tamne presvlake sa sivim ukrasnim elementima
Prednja svetla za maglu
Aluminijumski 16-inčni naplatci Passion
Pa, sa paketom opreme koji ima klima uredjaj, ovaj CLIO će ( na početku ) da košta kao bazni kia ceed, samo što će da ima slabiji motor nego bazni RIO. Tuga
@carobnjak
Jeste u pravu si nema, ali gledao sam sta ima Expression paket u Nemackoj i gotovo je identican ovom nasem Authentic... tako da slika enterijera i eksterijera dobro oslikava kako ce izgledati Clio u osnovnoj opremi kod nas... i da ne zaboravimo da su kod njih vozila uvek skuplja... ;)
Moron
Pa gde nađe da porediš, KIA i renault.
Ovaj bazni motor 0.9 TCE će biti mnogo povozitiji za obične ljude (kao Predrag, recimo :) nego taj "jači" u KIA. A potrošnja benzna je ciirka 2-3 litra dole.
carobnjak
Taj motor sa m imao u više modela, nije pogododan za obična čoveka :)
Priča se o Nemačkoj, i ne znam dal će tamo uopšte biti u ponudi.
@Mange
ko prica o Nemackoj? :)
Naravno da je u ponudi, imas gore link...
carobnjak
Sve dok ne pojave zvanični cenovnik je nagađanje o cenama.
Za mene je minimum 1.2 TCE, ekpresion paket opreme. Ta cena me zanima.
Kao i cena RS-a
Slažem se. Da sačekamo zvanične cene. Ali bojim se da će taj 0,9 TCE sa klimom "da šuri" sa cenom. Barem u početku
Moron
Mislim da će biti manje od 11 000€. Već za godinu dana, cena će ići dole za 1000€ sa popustima.
Samo sto je bazni motor onaj praistorijski 1.2 sa 75ks. Bazni Rio je u svakom slucaju bolja kupovina od baznog Klija.
Mange
Verujem da će to biti "pravac cena".
Ali, reci mi nešto.
Dačija dolazi iz Rumunije, sada iiz Maroka. Zamisli, iz Maroka. Do juče za njeg ani čuo nisam... Da li je nekvalitetna? Znaš i sam šta ua Dačiju kažeš.
Reno dolazi i iz Turske. I ovaj će delom. D ali misliš da je reno nekvalitetan ili da će ovaj biti?
Zar je "zemlja porekla" za modele KIA baš toliko gora? Zar će KIA da toliko više korodira nego jedna Dačija? Ja mislim da neće više. Zar tehnika KIE da je gora od Dačije ( samo zato jer je kod Dačije to delom poreklom iz renoa ). Nemoj tako... Iskreno, ni ja Korejance načelno baš i ne volim, ali, kada im "opipam" kola, ne deluju tako očajno ... Daleko od toga
Moron
Nisam poredio Daciju i KIA-u. Što se tiče zaštite od korozije, na sličnom su nivou trenutno.
KIA kod nas većinom dolazi mislim iz Slovačke, i nisam ja mislio nekvalitet zbog Koreje, nego to im je standard. Vuk dlaku menja ali ćud nikada. Koliko god vi možete da kupite povoljno Hjundaija i30, ja mogu povoljnije bar još 750€ dole, ali trenutno nemam nameru. Pre bi škodu, ali žena ne da, ne može da je smisli. I tu bi imao neki vanserijski popust. Nadam se i za novog Clia tom popustu, pa zato neko veče lupih onu cifru. I + beskamatni kredit od 5000€ na 36 meseci....
Novi Clio 4, se 80% pravi u Turskoj, a postoji varijanta i 100%. Verujem da je Turska fabrika, otklonila neke sitne nedostatke koje je imala.
O Dacijama iz Maroka nemam predstavu, ali mislim da nema razloga da bude lošija od Rumunske.
@Mange
0.9 Energy 90ks Expression 12190 eura!
@ALEKSANDAR BG
hvala za cenovnik! :)
carobnjak
Mnogo, treba sačekati koji mesec. nema ni alu felne.
Zanima me enterijer, mislim da je značajno bogatiji i kvalitetniji. Ako je tako, možda cena i nije previsoka za početak.
carobnjak
Ma to je šuplja priča... dok malo pročiste prethodni model i padne početno interesovanje, sredinom iduće godine tek će biti akcija....
Još nema u ponudi 1.2 TCE Mislim da 27 počinje zvanična prodaja, jer sam na više mesta pozvan na prezentaciju.