home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Novosti.rs

Moderni i atraktivni “sid” osvaja i srca kupaca u Srbiji, baš kao što to čini i u velikom delu Evrope.

Ovaj novi adut južnokorejskog proizvođača “Kije”- uz najdužu fabričku garanciju u Evropi od sedam godina (ili 150.000 pređenih kilometara), bez ograničenja kilometraže u prve tri godine, pri čemu je ova garancija “panevropska” (važi u svim zemljama Evrope i prenosiva je na budućeg vlasnika), i s primamljivim cenama i izuzetno bogatim paketima opreme - lako nalazi put do kupaca.

Prvo druženje ekipe “Novosti” sa “kijom sid” na drumu pokazalo je da Korejci s pravom očekuju rekordne rezultate prodaje novog modela. Automobil koji smo isprobali imao je motor od 1,6 litara radne zapremine. Radi se o dobro poznatom “dizelašu” (CRDI) sa 128 konjskih snaga i veoma dobrim obrtnim momentom od 260 Nm, dostupnim u rasponu od 1.900 do 2.750 Nm.

Uparen sa šestostepenim menjačem, ovaj motor pokazuje izuzetne osobine. Ubrzava do “stotke” za 10,9 sekundi, a maksimalna brzina mu je 197 kilometara na čas. U automobilu dugom 4.210 milimetara i širokom 1.780 milimetara (visina 1.470 mm) ima začuđujuće mnogo prostora, što dokazuje da su inženjeri “Kije” pažljivo osmislili svaki delić prostora u kabini. Međuosovinsko rastojanje od 2.650 mm je među najvećima u klasi, pa i putnici na zadnjoj klupi mogu da uživaju u svim blagodetima nove “kije”.

Vozaču je u “kiji” sve maksimalno prilagođeno, počevši od sedišta, pa do komandi na obruču upravljača. Materijali u kabini su kvalitetni, prijatnih boja, a stepen završne obrade veoma je visok. Od opreme koju “Kija” nudi u svom novom “sidu” - nema šta nema, i to u standardnoj verziji.

Kompletan članak na sajtu Novosti.rs



čitanja : 1883



Komentari

Svaka čast novinaru,zaista se potrudio.Tekst je jako iscrpan uz mnoštvo kvalitetnih fotografija.Prosto imam osećaj da sam ga i sam provozao.

Autor Tarmi Rićmi 21 Nov 2012, 10:09

@ Tarmi Rićmi

Pre 3 meseca, moj školski je uzeo ProCeed, onako u priči ga pitam kako je zadovoljan, pa kaže: ,,U principu nemam ni 1 zamerku u odnosu na Fokusa kojeg sam vozio zadnje 3 godine, sem što mu se posle svake kiše deo za rezervni točak bude pun vode, skoro 10 litara''.
U ponedeljak je bio u servisu, defekt otklonjen, kvar je serijski, NE javlja se kod Ceed-a, a kod ProCeed-a je česta pojava.
Posle detaljne opservacije Golfa 7, tačnije prvog Golfa koji mi se svideo, želim da odem do KIA salona, da vidim koliko je CEED dostojan konkurent.

Autor Dejan L 21 Nov 2012, 10:53

ovo je pun pogodak za eu trziste....pun

Autor ipanema 21 Nov 2012, 12:29

Poneki dizeli od 1,6 litara manje ili iste snage imaju i do 300 Nm.

Autor milan 21 Nov 2012, 13:33

I košta samo 12.190€? Pa to je onda kraj, nema šta dalje da se gleda, samo da se izabere boja (Golf 7 sa slabijim TDI motorom košta 19000€, uz slabiju opremu i garanciju).

Autor dzigi 21 Nov 2012, 13:39

Ceed sa ovim motorom može "cenom" da "prebaci" i dosta preko 20.000 eura

Autor Moron 21 Nov 2012, 13:49

Ne znam, drugari, imam i Punto JTD, i kad sednem u ovaj Ceed, stvarno nemam osećaj da ima 260 Nm i 128 Ks. Možda stvarno treba da se razradi.. EX Style sa dobrom opremom (ne i najboljom) baca preko 18.000. Predrasude mi jednostavno ne dozvoljavaju da dam tolike pare za KIA Ceed.

Autor Dikh tu kava 21 Nov 2012, 14:11

@ Dikh tu kava
Pa pogledaj moj komentar u 10:53 !
Ima oni još da uče. Ni 1 evropski auto nema taj problem sa prokišnjavanjem!
Nažalost sad mi nešto gorko u vezi Kije i Hjundaija. Zar je moguće da je takav propust napravljen?

Autor Dejan L 21 Nov 2012, 14:35

@dzigi

To je cena za osnovni benzinac, ne trci pred rudu.

Kao sto su drugi vec pomenuli, moze dizelski ceed i preko 20.000 evra.

Autor Damko 21 Nov 2012, 14:43

Imaju i "drugi" da dosta uče od Korejanaca, mada bi oni po nešto pameti mogli uzeti od "drugih"

Autor Moron 21 Nov 2012, 14:45

@Dikhtk
Juce sam se vozio u Puntu jtd ,ne znam koliko ks ima ali ide bas dobro. Vozio me skoro poznanik u dizel Ceedu i mislim da ovih 130 ks i 260 nm moraju mnogo bolje da povuku ( vozim auto od 150 ks i 320 nm i ide mnogo bolje od Ceeda).

Autor Bagzi 21 Nov 2012, 20:42

Bagzi, Dejan L

Realno, 150 ks / 320 Nm jeste mnogo jače od 128/260, ali takođe je realno da su FIAT-ovi dizeli jedni od boljih u auto-svetu. Ili je KIA malo slagala, ili je napravila loš motor, ili jednostavno ne može da se poredi sa najboljima u branši.. Ne pišem ovo da bih likovao, naprotiv, jedno vreme mi se ovaj Ceed kotirao visoko na listi potencijalne kupovine, ali posle test vožnje sam ga stavio na stranu. Možda neka sledeća generacija, neka nauče još ponešto od najboljih, nije sva mudrost u životu nakrcati auto opremom i dati 7 g. garancije, i sponzorisati sve i svašta da se ne bi pisalo ono što "objektivni" mediji znaju da napišu o onima koji ne plaćaju..

Autor Dikh tu kava 21 Nov 2012, 23:13

Ne bih se ja tu baš složio. Osećaj je osećaj. Subjektivan je. A ono što se "meri" je objektivno.
Bio sam danas "vožen" u E 220 CDI i moj "osećaj" je da slabo ubrzava. Ali, papir kaže drugo.
Niko nije kriv što je suviše tih...
I zašto bi onda ovih 10,9 sec kod ceed-a dizela od 128 ks bilo loše. To je 10,9 sec kao 10,9 sec bilo kog drugog vozila.
Eto, prema "Carfolio", opel astra karavan 1,7 CDTI od cca 125 ks ( i 280 Nm ) iz 2010, ima ubrzanje od 11,7 sec.
Pitanje je - koje vozilo "objektivno" ima bolje ubrzanje, ceed sa 10,9 ili astra sa 11,7?
Ili, ako novi pežo 508 SW 2.0 HDI od 150 ks ima ubrzanje 9,9 ( a 150 ks je kao "dobra mera" ), zar je 9,9 sec. odlično, a ono kod ceed-a od 10,9 "smeće"?
Zbog 1 sekunde razlike?
Nemojte tako ...

Autor Moron 21 Nov 2012, 23:30

@Dtk
Jeste vise (oko 20 %) ali i toliko je moj auto tezi (1590 - 1350 ceed -ovih). Sto se tice Kie, 100% si u pravu.

Autor bagzi 21 Nov 2012, 23:32

Dikh tu kava
Ćeka li se to kraj godine i čišćenje lagera ili pak početak sledeće..
Nekako mi liči na Đeknu? :)

Autor Panchev9 21 Nov 2012, 23:44

A cela mudrost je u tome za koje svrhe nekom treba auto. Meni za 90% vožnje u gradu, i to često uzbrdo-nizbrdo. Benzinac (kojeg sad vozim) solidno me smara svojom inertnošću (konstantno se osećam kao da ja vozim zajedno s njim), zato jurim dizel, ali ne bilo koji. Punto JTD (kojeg samo povremeno vozim) sasvim dobro vrši taj posao, ali nije moj lično. Ceed 128 dizel, koga sam testirao, ne vrši mi taj posao. Možda ima potrebe da naglasim kako mi nije u fokusu ni krajnja brzina, ni ubrzanje. Elem, da ne zamaram svojom nekompetencijom, "komšije" se raspričale na ovakvu temu, koga ne mrzi, može da pročita sve, ali dovoljna je i prva strana

http://www.forum.hr/showthread.php?t=747300

Sa mog potpuno laičkog aspekta, ispade da je cela mudrost u tome što je stvarno stanje kod Ceed dizela da max. obrtni momenat ne postiže na 1900 o/min, nego na 2421 o/min, i tu je ključ subjektivnog osećaja tromosti.

Onomad sam vozio Qashqai 1.5 dCi, i tu sam (iako je Q. verovatno teži od Ceed-a) imao subjektivni osećaj boljeg povlačenja iz mesta.

Ne mogu svi da naprave dobre motore, ne bi bilo zabavno.. ;)

Autor Dikh tu kava 22 Nov 2012, 09:56

Ceed dizel od 128 ks razvija max. obrtni moment 260 Nm u "rasponu" od 1.900 – 2.750 rpm. Dakle, to je potpuno "ravna linija" u relativno dugom obimu obrtaja za jedan dizel, tako da samo "subjektivan osećaj" za ceed može da kaže drugačije

Autor Moron 22 Nov 2012, 18:41