Renault Megane GT Line 1.2 TCe na probi "Kurira"

Preuzeto sa: Kurir-info.rs
Benzinac 1,2 sa čak 115 KS najjači je motor ove zapremine u svetu. Uz luksuzni i opremom bogat paket GT lajn obećava sportske momente
Nije sve u zapremini motora!
Svi su sada u „eko-fazonu“, ali ubaciti 1,2 benzinac u auto C-segmenta i dalje je nelogično. Ipak, pogonsko odeljenje „Renoa“ s pravom puca od samopouzdanja. Sad su oborili svetski rekord - napravili su najjači 1,2 benzinac u auto-industriji. Ne samo da je jak na papiru (115 KS) nego ovo, bre, ide...
„Megan“ težak 1,3 tone do stotke ubrzava veoma solidnih 10,9 sekundi. Nije za trke, ali za grad više nego dovoljno. Elastičnost mu nije jača snaga, ali ako vredno menjate brzine, performanse neće izostati. Pohvaljujemo potrošnju - bez štednje je trošio oko sedam gradskih litara benzina, što je za respekt.
Ostalo što donosi „megan“ je na standardno visokom nivou. Iako se ponovo osporava njegov dizajn, opet je više onih koji nemaju zamerke. Restilizovani „megan III“ dobio je LED svetla i hromirane lajsne.
S druge strane, u kabini nema sporenja - odatle je monotonija davno oterana. Centralni greben s veoma dobrim materijalima dominira enterijerom. Kvalitet završne obrade je upadljiv. Posebno na modelu s testa sa opremom „GT lajn“, koji košta oko 18.965 evra.

Tu je kombinacija krem i sive kože, zatim sportski kožni volan, alu-pedale... Na raspolaganju je i gomila opreme. Motor se pali na dugme, sve komande su elektrifikovane... Uz paket stiže i „bouz“ audio-sistem koji obezbeđuje vrhunski zvuk. „GT lajn“ opremi zameramo dizajn instrument table. Zbog sportskog momenta urađeni su crveni brojevi, ali mnogo više nam se svideo kolor ekran iz standardnog „megana“.
Očekivano, u vožnji se ponaša veoma dobro zahvaljujući mekim komandama upravljača, manuelnog šestostepenog menjača. Osnovna varijanta sa TCe115 agregatom ima treći nivo opreme „dinamik“ i košta 15.590 evra. Sa opremom s testa „GT lajn“ košta 18.965 evra.
Autor: Mladen Radulović
Kompletan članak i više slika na sajtu Kurir-info.rs
Osnovni paket u kombinaciji sa 1.2 Tce košta 15890 €. To kao nije skupo, a Golf 7 1.2 TSI za 15.500 € je skup? Sedmica je za ovaj Megane automobilčina.
Megane 1,2 tce je auto sa stilom za VW Golf 7. Uzgred, VW motor 1,2 tsi je promašaj po svim parametrima.
Takođe, ovaj megan u Fulu košta manje od Golf 7 u osnovnoj sirotinjskoj varijanti sa 86 ks.
Predrag,
i meni cena nešto nema uporište za model pred penzijom i pored toga što ima "parket" od ebonovine unutra.
Dobar je Predrag... Za njega je isto 86 i 115 ks. Crni Predrage. Ali prihvatam da je oprema na baznom golfu 7 daleko bogatija
Moron
Ma gde je isto 86 i 115 KS, nego Golf 7 je nov model, a ovaj Megane je star i upotrebljiv na nivou normalnog automobila B segmenta. Pa koji bi ti pre kupio od ova dva da treba da kupiš auto C segmenta? hajde iskreno ;)
Golf 1.2TSI 105ks 18,758 €
Megane 1.2TCe 115ks 15,890 €
Od opreme sam primetio da Golf dolazi sa celicnim 15icama, a Megane sa alu 16icama!!
Toliko :D
Golf se i u Nemačkoj smatra baznim VW, to jeste seljačkim autom, (bez uvreda, jer seljak u Nemačkoj nije uvreda), dok je Megane, prestižan jeftin auto.
Nisu ista klasa.
Kako ste smešni kada govorite da G7 ima 86 KS.
Taj TSI motor ima osetno preko 100 KS, a mogu da se opkladim da ovaj smešni Reno ima manje od deklarisane snage.
Drugima rečima, u snazi motora razlika je par KS u korist Renoa, a što se tiče svega ostalog, poređenje je potpuno izlišno.
Ovaj Reno ne sme da košta više od 12.500.
@Nebojsa: Idi provozaj neki Megan, pa ce ti se samo reci jel ima manje od deklarisane!
G7 ima 1.2 TSI sa 87 ks... Realno ne valja ni Golf ni Megan. Ne moze puno snage iz malo zapremine i da prelezi po 500-600 hiljada kilometara. To kao kad bi bilder visene 165cm i 65kg dizao u teretani 250kg. :) ovi mali turbo motori su za clia i pola a ne masine C klase.
Pričaju mi neki ljudi koji su vozili ovaj Megane da ide ko lud. Verujem da ide bolje od 86 ks. Ali to nije poenta, kupovinom Megana, neko sa preko 1.90 cm praktično je kupio trosed, jer kad namesti sedište, bukvalno se dodiruje sa zadnjom klupom. Mislim da u istoriji novijih modela ovog segmenta nije napravljen ovako katastrofalan model po pitanju prostora na zadnjoj klupi. Voleo Golfa ili ne, sedmica je po tom pitanju čarobna, nit manje dužine, nit tako dobro iskorišćenog prostora i napred i nazad.
Mislim stvarno treba imati talenat i roditi se sa tim da kada jednostavno sednes za volan da mozes da odredis koliko auto ima konja (bez da pogledas npr u saobracajnu ili na net) i da bez provere sa direktnim konkurentom znas koji ima vece gubitke u transmisiji i naravno feeling da li nesto ima vise nego sto pise... ili da vec preko slike znas kako je nesto na dodir, tj da li je kvalitetno, ili kako izgleda uzivo.(sarcasm on) :)
Iskreno kad bih morao da biram izmedju ovog Megana i G7 uvek bih izabrao G7 pa i za malo vise para. Nekako vise poverenja imam u VW, plus sad im je bazna verzija nakrcana opremom i naravno veca preprodajna cena. I sto se dizajna tice, nekako mi vise lezi Golfov moze se reci "bezlican" dizajn nego Meganova avangarda ( pogotovu sto se enterijera tice).