Alfa Romeo Giulietta na probi "Novosti"

Preuzeto sa: Novosti.rs
Nova uzdanica i pleni sve, a onaj ko ima zadovoljstvo da sedne za njen upravljač verovatno se oseća romantičnijim od Romea
Romeo se, prema Šekspiru, “smrtno” zaljubio u Juliju na prvi pogled. Zaljubljivanje u “alfa đulijetu” traje, čini se, koliko i treptaj oka.
Nova uzdanica italijanske “alfe” pleni sve, a onaj ko ima zadovoljstvo da sedne za njen upravljač verovatno se oseća romantičnijim od Romea. I bar jednako uzbuđen. Lepa, uzbudljiva, razigrana, u najkraćem, to je nova “alfa romeo đulijeta”.
Na testu “Novosti” imali smo prelepu, belu “đulijetu”. Ono što je nas impresioniralo jeste, naravno uz lepotu, tehničku savršenost i izuzetnu kabinu vozila - jedinstven osećaj dok ste za volanom.
A kako i da ne uživate kad ova “lepotica” ima svega 1.368 kubika, a pri tome uspe da “razigra” čak 170 “konjića” (postoji i verzija “kvadrofolje verde” sa 235 KS). Inače, ovaj automobil ide kao “navijen”. Kada se doda gas, odmah sledi reakcija, a kada se malo jače stisne papučica, auto se prosto “ozari”.
Sportsko, neko bi rekao pretvrdo vešanje doprinosi izuzetnom uživanju kada se “peglaju krivine”. Na auto-putu smo jedva uspevali da ne prekoračimo brzinu, i to ne od straha od presretača... Turbina vas neodoljivo mami na “greh”, jer kada stisnete pedalu gasa, ona jednostavno “podvrisne” i zaista je potrebno mnogo samokontrole da se oduprete “zovu brzine”. Pri tome, ovaj 1,4-litarski “multier” motor - a možete da birate između tri opcije režima rada, veoma je i štedljiv. Na našem testu smo imali prosečnu potrošnju, tek nešto veću od 6,5 litara.
Kompletan članak na sajtu Novosti.rs
Meni Giulietta uopšte nije lepa. Nekako liči na druge aute u klasi. 147-ica je u svoje vreme bila daleko lepša i originalnija.
Ne daj bože da dileri imaju za test onaj koji se i najviše reklamira (1.4 105 ks), to se kosi sa elementarnom logikom, bitno je da svi živi testiraju ovu jednu mučenicu od 170 ks, koju skoro pa niko ne bi kupio.. osim "fan"-ova..
@Dikh tu kava
170-ku ne bi kupili ni fanovi, i oni bi se uplašili kad bi videli koliko troši kad se nagazi.
Tih 105ks mozda nisu dovoljne ali su barem zdrave za razliku od TSI motora koji je samo "tehnoloski pokusaj" i apsolutni promasaj...
Trosi 7.8l po kompjuteru, to je prosek za 2 godine i 40.000km predjenih :-)
@carobnjak
hhahahahaha , ma mani ih , ja sam se bas lepo nasmejao njihovim komentarima :)) Nego sta ti kazes , mislim da bi trebalo da izbace GTA verziju ? Mislim da je vreme :)
Rade
Zainteresovala me informacija - da ne bude zablude, govoriš o verziji sa 170 ks?
I po "blesimetru" ( kako "naš Mange" to zove ), ako sam dobro razumeo?
Svakako manje troši od atmo benzinca od 2000 kubika, ovdje je daunsajzing uspio, plus što je sam motor relativno pouzdan s obzirom koliko ima tehnologije u njemu.
@ Dikh tu kava Da da 170ks, samo sto nisam citao tekst :-) Mislio sam na dizel verziju, vidim sada da su oni opisivali benzinca.
2.0JTD sa 170ks, na bordu pise 7,8 prosek posle predjenih 40.000km
Rade
Sad se razumemo. Za taj Jtd sasvim realan prosek. Na trenutak sam pomislio da se radi o 170 benzincu..
@Max,
Apsolutno se slazem sa tobom. I dalje se okrecem za 147-com. A Djulijeta je nekako bucka, Profil je manje vise neorginalan. Da se ne lazemo, to je svakako lep auto, ali daleko od senzacije kakvu je izazvao prethodnik.