Nova Toyota Auris na probi "Kurira"

Preuzeto sa: Kurir-info.rs
Adut „Tojote“ u C segmentu prati trendove, izgleda snažno i kompaktno, dok je monotonija koja je nekad vladala u kabini potpuno razbijena
Sad liči na samuraja!
Dočekao nas je na vetrovitoj lisabonskoj obali Atlantika, i iako se mnogo promenio, dobio lepše, markantnije i namrštenije crte lica, ipak smo uspeli da ga prepoznamo. „Tojotin“ adut, novi „auris“, potpuno je spreman za najžešću bitku u auto-industriji - u C segmentu, gde opstaju samo najjači.
Krivudava auto-strada duž obale koja se prostire zapadno od Lisabona bila je gotovo idealna da vidim šta novi „auris 2.0 D4D“ može da pokaže. Čim sam uhvatio volan, shvatio sam da će njegovim unutrašnjim dizajnom i položajem sedenja biti zadovoljni i oni mlađi, koji od automobila traže nešto više od tradicionalne japanske pouzdanosti i kvaliteta. Doduše, „auris“ koji sam dobio bio je napucan opremom, imao je sve što se poželeti može.

Uključujem muzički sistem, zvuk je odličan, a lep ženski glas iz navigacije saopštava mi gde da vozim. Super. Dodajem gas i osećam poznati potisak u leđa, svojstven komon rejl turbo-dizelašima.
Kompletan članak i više slika na sajtu Kurir-info.rs
Nastavak:
"- Jesi li siguran da je ovo dizelaš? - šali se kolega na suvozačevom sedištu."
Hvalospevi se, inače, nastavljaju po celom tekstu. za razliku od, npr., nekih inostranih medija, gde je novi Auris dobio uglavnom mlake, ako ne i prilično negativne ocene.
Dakle, recimo da čovek u Srbiji hoće da kupi (novi) auto. Šta da radi?
A: Da čita domaće "testove", gde su skoro po pravilu svi testirani automobili naprosto savršeni?
B: Da čita strane "testove", gde se skoro svakom nalaze mane?,
C: Da prati forume i vesti u vezi sa ciljanim modelom dok mu oči i mozak ne ispadnu?,
D: Da proba svaki auto koji ga zanima, pa da donese odluku na osnovu čitava 3 minuta test vožnje, jedan krug oko bloka?, ili
E: Da preseče, pa kud puklo..
Sve nešto mislim da bi E mogla da bude ako ne dobitna, onda bar relax kombinacija...
Dikh tu kava
F: Da potraži pomoć prijatelja jer čovek za sebe uvek najteže odabere, a često i pogreši jer je subjektivan (ne može realno da sagleda situaciju).
Ako ti kažem da mi treba auto koji ima te i te karakteristike, ti ćeš da mi kažeš da je za mene taj i taj auto ;) Još je bolja varijanta ako se u nešto uopšte ne razumeš pa sve prepustiš proverenom čoveku (onom u koga imaš poverenje). Tada sreći nema kraja ;)
Predrag
Ipak - G: Da zaduži službeni auto ;)
Sve ostalo je muka živa..
Inače, imam cenovnik za ovaj novi Auris, samo za dizele, doduše. Opet nastavljaju sa suludom politikom dodatne opreme (nešto ide samo uz određeni motor, nešto ne može nikako, ni da platiš..). Najjeftiniji dizel 1.4 d4d 90 KS - 17.000, sa osnovnom opremom.
Šta znam, meni deluje mnogo, za te pare ima Mazda 3 116 CD Takumi sa odličnom opremom.
Da G varijanta je dobitna, pa taman da je i punto ili fabija u pitanju!
Provereno :)
Dikh tu kava
Nemam iskustvo pa ne znam, ali verujem da bi i službeni Stojadin bio super stvar ;)
Vide li ti ovo čudo uživo? Na slikama izgleda Oooo... bolje da ne počinjem :)
Po cenovniku od 01.11.12. paketi Terra, Luna 4You i Sport dolaze bez ESP-a? Svaka im čast! Ali svaka ...
@Dikh tu kava
Da uradi sve pod ABCDE, odluci koji su mu omiljeni modeli, i onda kupi neki od njih kada su na popustu!
Fordovac
"Popust" je verovatno jedan od najrastegljivijih pojmova kod srpskih dilera..
Predrag
Nikad video uživo. A voleo bih. Na slikama deluje skoro pa očajno.
Inače, vozio prethodni (još uvek aktuelni model), 2.0 d4d. Primetna "turbo rupa" (ako je to ono kad daš gas, a on ćuti dok ne podigne obrtaje na određeni nivo), a kad ga aktivira, onda povlači stvarno dobro.
Po meni najgluplji potez je što su preneli te iste stare motore. Ništa novo, bar ni u najavi.
Inače, novi Yaris već ne može da se nosi sa konkurencijom (po meni i još nekima..), osim po ceni, gde ih šije. Biće da ni Auris neće dalje odmaći, barem ako je suditi po inostranim testovima.
Mislim da ih Koreja baš dobro gazi..