home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Novosti.rs

"Folksvagen" je uspeo da i sa novim modelom pokaže ko je gazda u ovoj klasi. I vlasnici "dvojki" priznaju da je ovo najzad "bolji automobil" od njihovog ljubimca

Da "golf" svuda u svetu, a ne samo kod nas izaziva oprečne reakcije zna se već decenijama. Od pojavljivanja prvog modela "golfa 1" 1974. godine, prodato je neverovatnih 29 miliona primeraka automobila sa ovim imenom, što ga čini drugim najprodavanijim automobilom u istoriji automobilske industrije (prva je neprikosnovena "tojota korola", sa prodatih 39 miliona komada), što, uz podatak da je kompletna klasa nazvana "golf klasom", dovoljno govori o kvalitetu, ali i pristupačnosti ovog vozila "širokim narodnim masama".

Prosečni srpski vozač i dalje konkurenciju "meri i vaga" naspram "golfa", a čuvena "dvojka" (pa još i dizel), koja se svojevremeno proizvodila i u SFRJ (TAS, Vogošća, Sarajevo), i dalje se u velikom broju kotrlja našim drumovima, a njeni vlasnici važe za najžešće kritičare "svih naslednika". Nisu baš najbolje na tom svojevrsnom testu prošli "trojka", "četvorka", "petica", pa i "šestica", koje su po njima "ličile mnogo jedna na drugu", a i cena im je bila baš jaka...

Ovo poslednje, cena, je jasno i bila presudna kategorija za naše kupce poslednjih decenija. Jer, kvalitet i trajnost, ekonomičnost svih generacija ovog automobila su nešto što se nekako podrazumeva...

Zato smo i testiranje novog modela "golfa 7", koji je u 2012. stigao na tržište Evrope i Srbije, započeli sa "začikivanjem" nekoliko poznanika koji se i dalje "kunu" da njihova" dvojka" troši "pet litara dizela na sto kilometara na čas" i da im menjaju samo ulje...

- Lep. Troši manje od pet i to benzina! E, a koliko košta, bilo je pitanje koje su nam ponosni vlasnici "golfa dvojke" odmah postavljali, a odgovor ih je redom razoružavao:

- 15.550 evra!

I, zaista, na testu smo imali osnovni model "golfa 7", sa benzinskim motorom 1,2-litara TSI koji razvija 85 KS, a ima obrtni moment od 160 Nm, što je sasvim dovoljno (zahvaljujući maloj masi) za solidna ubrzanja, što vožnju po gradu čini dosta lakšom.

Kompletan članak na sajtu Novosti.rs



čitanja : 4009



Komentari

Jel ovo agregat za klimu ? : )))

Autor Pitbull 23 Jan 2013, 11:30

Waaaaaaauuuuu ;)

Autor Đorđe 23 Jan 2013, 12:03

Cena ih je razuverila?!?!?!
Samo 15.500 evra...
Daj svi po jednog da uzmemo dok se ne rasprodaju!!!

Autor Dejan 23 Jan 2013, 12:27

Ko slabo vozi na otvorenom ovaj motor je ok. Malo trosi, jeftina registracija. Od Golfa nema bolji u klasi, realno. Uporedjivanje sa njim sa nekim plastikanerima iz Koreje, Japana itd je smijesno. :) A vala ni oni iz Italije i Francuske. Tek su oni pokazali koliko su losiji od Golfa.

Autor Sony 23 Jan 2013, 12:29

@Sony
po ceni ovog spartanski opremljenog golfa, sa motorom koji je poznat kao vrlo nepouzdan i realno preslab za ovoliki auto, moze se uzeti ceed 1,6 CRDi sa 110 ks. e sad ko ima komleks marke njemu ne preostaje nista drugo nego vw(za one malo pametnije tu je ekvivalentna skoda).

Autor vts 23 Jan 2013, 13:04

Manje od 5l troši mali, opterećeni benzinski motor? Samo su se spuštali niz Himalaje na lerku!

Autor Ad 23 Jan 2013, 14:46

Videh belog sinoc, dosadan. Bukvalno, nista novo. Za 15500e, dobijas 1.2 motor, klot opremu, ali je zato golf...haha ironija!

Autor NemanjaBB 23 Jan 2013, 15:09

Ko poveruje u tu potrosnju svaka mu cast! :)

Autor carobnjak 23 Jan 2013, 15:12

"Folksvagen" je uspeo da i sa novim modelom pokaže ko je gazda u ovoj klasi.
Каква неодговорна и узалудна реченица, обзиром да у њу верују само они које није потребно убеђивати, фанатични голф фанови. Мора да је почетак текста писао tu je swe ...?

Autor Столе 23 Jan 2013, 15:35

NemanjaBB 23 Jan 2013, 15:09

Mozda sam vec jednom pisao, nenormalno dosadan auto! Ja i drug smo isli iz grada i ja primjetim u jednom dvoristu a drug ladno prosao nije ni primjetio. Zaostrili Sesticu i ucinili je jos dosadnijom.

Autor hh 23 Jan 2013, 16:23

moze li objasnjenje te izlizane floskule "dosadan" auto? Sta je to sto masinu cini "uzbudljivom"? na koji to auto iz klase se vi uzbudite?

P.S
Osnovna oprema ove BluMotion 7-ce koja se prodaje za te pare je bolja od ekvivaletno zacenjene konkurencije!

Autor Nedjo 23 Jan 2013, 17:01

Nedjo
moze druze, to neko ko je odusevljen Golfom nikad nece razumeti... :)

Autor carobnjak 23 Jan 2013, 18:08

Postiće uspeh ne zato što je lep i pleni već zbog agregata i bogatog baznog nivoa opreme.

Autor Dakara 23 Jan 2013, 20:29

@vts
Osnovna verzija Golfa VII ima vrhunsku opremu, očiigledno je da nisi ni pogledao šta ima sve ima... Ni jedan drugi model u klasi nema tako bogatu opremu. Evo samo onoga što je u ovom tekstu navedeno:

Počevši od ABS, ESP i ASR sistema za sigurnu vožnju. Tu su i elektropodesivi retrovizori, elektronski imobilizator sa alarmom, indikator probušene gume, zadnje svetlo za maglu, bord kompjuter, detekcija zamora vozača, kožom presvučeni obruč upravljača i ručica menjača, automatski klima-uređaj, petoinčni "tač skrin" ekran, sjajni radio CD MP3 uređaj sa USB i AUH utičnicama, električni podizači stakala, električna parkirna kočnica, kao i pomoć pri kretanju uzbrdo, ali i "start-stop" sistem koji doprinosi ekonomičnosti, ali i smanjenju emitovanja štetnih gasova u atmosferu.

Ono što je "Folksvagen" ugradio kao standarni deo opreme u sve "sedmice", bez obzira na paket opreme, je i takozvano "pametno kočenje u slučaju sudara".

Autor STrider 23 Jan 2013, 21:43

@STrider
upravu si, nisam ni gledao opremu, prilicno sam iznenadjen, potpuno nekarakteristicno za vw. gledao sam slike osnovnog modela (na mobile.de) i unutrasnjos izgleda poprilicno jeftino, pogotovo u odnosu na ove verzije koje vidjam po testovima pa sam pogresno zakljucio da je i oprema nikakva.
ali i sa tom opremom opet je previse skup. ko kupuje osnovnog golfa moze mnogo bolje proci kupovinom nekog manje izvikanog konkurenta. ja bi rado menjao kozu na volanu, detekciju zamora i pametno kocenje za neki malo jaci i pouzdaniji motor.
kupovina golfa sa ovim motorom stvarno nema smisla, sa nekim jacim motorom i paketnom opreme koji jeftinija konkurencija nema, kupiti golfa bi mozda i imalo smisla ali onda cena nenormalno skace.

Autor vts 24 Jan 2013, 00:13

@vts
Nije sve u snazi, on ubrzava za 11.9s (ili za 11.7, ne secam se tacno) do 100km/h, dok npr Astra sa 1.4 motorom i 100ks ubrzava za 14.2, i30 sa 99ks ubrzava za 13.2, Ceed za 13s, Peugeot 308 za 12.7, Ford Focus 1.6 105ks 12.3s do 100km/h...
U poredjenju sa njima je ovaj osnovni model još i jak :)

Inače, ja bih odabrao 1.6tdi bluemotion, 105ks, ubrzanje 10.7s, potrošnja 3.2l, ne može bolje od toga. Od dodatne opreme još led svetla i felnice, sa njima je mnogo lepši ;)

Autor STrider 24 Jan 2013, 02:39

Kad je neko uspesan, onda ga pacenici ne vole.
Tako je i sa golfom, zasluzeno na prestolu klase, ovi sto pisu kako je oprema slaba nikad nisu ni pogledali sta ima sve serijski, ali zato oni koji kupuju biraju golf.

Autor Damko 24 Jan 2013, 11:17

VI izgleda mnogo bolje. Gledao sam ga uzivo i s boka je odvratan. Da mi je bitan kvalitet i pouzdanost pre bih uzeo Mazdu 3 a za izgled Astru ili Megane.
Volim VW ali ocekivao sam vise...

Autor englez 24 Jan 2013, 11:31

@Damko
kad neko nema argumente onda vredja. sto je i logicno posto je tesko argumentima opravdati kupovinu golfa 1.2ts,i lakse je nazvati ljude pacenicima. oprema koja je bogata a koju sam prevideo ne moze zaobici cinjenicu da je auto relno preskup, da motor ne moze preci 100 000(dokazano!) da je dizajn nikakav, da je unutrasnost ni nalik onoj koju vidjamo na slikama po magazinima. golf je dobar auto ali ne sa ovim motorom i ne za toliko novca!

prodaja nije merilo kvaliteta proizvoda nego kvaliteta marketinga, dokaz tome je uspeh apple-a u americi.

@STrider
u ovoj klasi osnovne motore treba izbegavati a pogotovo glfov. taj dizel je skroz ok.

Autor vts 24 Jan 2013, 13:02

@vts

Nisam ciljao na tebe komentarom niti na bilo koga, nego dosta je onih koji lupetaju kako golf ne valja, a poslednji u kom su sedeli je golf 2.
Slozio bih se da ovo nije motor koji treba izabrati, ali cena je sasvim ok za nov model golfa i za opremu koju ima.

Autor Damko 24 Jan 2013, 15:27

Jel vo orazbijena maska kod svetla za skretanje/maglu???

Autor Fordovac 25 Jan 2013, 01:23

Gdje ovaj novinar vidi LED svijetla?!

Oprema u Golfu jeste ok , ali to VW ne poklanja nego primorava kad naručiš Trendline , obavezan si i uzeti paket Balkan , i to madoplatiš 3250 maraka iliti 1670 evra na osnovnu cijenu Trendline paketa.
Ali i to je dobro kakve su bile cijene Golfova , a opreme ni za lijeka.

Ovaj motor nije loš , što se tiče svojih karakteristika (potrošnja , performanse) ali će vrijeme pokazati kakva je pozdanost , jer se dosad nije proslavio.

Iako je 1.6TDI najbolji izbor , cijena mu je diskutabilna , komšija neki dan uzeo ovaj osnovni Trendline+Balkan 1.6 TDI BMT obične crvene boje , sa 1000 maraka popusta izišao 39.300KM (20.000evra) što je previše za kompaktni dizel od 105KS , nikakve specijalne opreme ,jer za istu sumu se uzima novi C5 i to sa 2.0HDi motorom i 140KS , a ipak je on autina u svakom pogledu za Golfa i za mene ne bi bilo sekunde razmišljanja bez obzira na sjaj VW značke.

Autor Đorđe 25 Jan 2013, 02:28