home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Zadnji pogon i 200 konjskih snaga - odlična kombinacija! Pored ovog, GT86 ima i spektakularnu elektroniku, koja obuzdava obrtni moment

Brzina s pečatom!

- Šta voziš? - Ferari! Ova priča ‘ladno prolazi, naročito u kasnim satima. Naravno, pod uslovom da imate „tojotu GT86“, i još crvenu! Zatim pritisnete dugme start, koje uključuje agregat, lansirate kazaljku obrtomera u crveno. I onda je to to...

Japanski sprinter kao da je stigao iz Maranela! Dugačak nos, zadnji spojler, difuzor, nekoliko oštrih kontura... Prednji gril je veliki kako bi pojeo što više vazduha potrebnog da nahrani agregat. Pod haubom je „Subaruov“ 2,0 atmosferski četvorocilindrični bokser.

Udara snažno, ali ne u glavu, već u leđa. Okruglo 200 konjskih snaga omogućava sprint do stotke za 7,6 sekundi! Kada primenite princip „pedala do metala“ ubrzanje je progresivno jer elektronika uspeva da ukroti obrtni moment. Ukoliko nagazite pri maloj brzini, udar je znatno jači.

Snaga, putem fantastičnog šestostepenog automatskog menjača, dolazi sa zadnjih točkova. Ljubitelji kontri ovo znaju da cene. S druge strane, stabilnost u krivinama je vrhunska jer elektronika, po potrebi, reaguje u milisekundi i ne dozvoljava okretanje.

Međutim, postoji i dugme VSC sport. Posle pritiska na taster ostajete na efektu „četiri točka i motor“! Čarolija drifta ovde je u zenitu, mada je potrebno brzo reagovati kod smirivanja nosa.

Kompletan članak i više slika na sajtu Kurir-info.rs



čitanja : 1424



Komentari

I Kurir se "omastio"...

Autor carobnjak 29 Jan 2013, 17:34