home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Novosti.rs

Novi adut "Auto-Čačka" na tržištu Srbije: Limuzina iz Mlade Boleslave kupcu nudi mnogo toga za relativno malo novca u brzorastućem segmentu

Rapidan u latinskom jeziku znači brz, žustar, hitar... Novi adut češke fabrike, "škoda rapid", odražava želju stratega ove kompanije da veoma brzo načine još jedan korak od sedam milja i pozicioniraju se, ne više kao "jeftina, istočnoevropska marka", već kao savremen, moderan brend, spreman da se uhvati ukoštac i sa najvećim igračima na sve probirljivijem automobilskom tržištu.

Sada je "Škoda" koja ruši proizvodne i prodajne rekorde, i koja je i na našem tržištu jedno od tri najprodavanija vozila, posegnula za imenom "rapid" predstavivši svoju novu limuzinu, koja je u suštini i predvodnik novog talasa iz Češke. Kada neka kompanija u veoma teškim vremenima za auto-industriju ima rast prodaje (u prošloj godini) od 15 odsto, i kada tvrdi da je neki model "centralni stub strategije rasta do 2018. godine" onda je jasno da nikakav kompromis nije bio moguć.

"Rapid" mora u sebi da sadrži sve najbolje od prethodnih modela,ali i da ponudi nešto novo.

Ovaj automobil svrstavaju u klasu "kompaktnih limuzina". To jednostavno znači da je kupcu ponuđeno vozilo sa obiljem prostora i bogatim paketom opreme pri čemu će, ne nauštrb kvaliteta, i relatrivno niska cena biti jak adut.

"Rapid" je prva "škoda" sa novim, restilizovanim logom kompanije. Maska hladnjaka je sada postala sastavni deo prednje strane i više se ne podiže zajedno sa haubom. Linije su skladne, elegantne kako i dolikuje limuzini koja je po gabaritima smeštena tek nešto ispod "oktavije".

Po interesovanju koje je vozilo na našem testu izazivalo (čak su nas i saobraćajni policajci zaustavljali samo da vide novu "škodu") rekli bismo da procena čelnika kompanije da ponude nešto između "fabije" i "oktavije" u takozvanom C segmentu, koji trenutno obuhvata oko 36 odsto automobilskog tržišta pun pogodak. Jer unutar ove klase 42 odsto vozila su sedani (limuzine), a po proceni stručnjaka broj prodatih vozila ovog tipa u celom svetu će do 2020. godine porasti na oko 50 odsto!

Kompletan članak na sajtu Novosti.rs



čitanja : 2804



Komentari

Sjajan model, veličine je prve Oktavije, skladnih linija i proporcija.
Šta treba više da se doda? Pa recimo malčice opreme i ništa više

Autor L Dejan 13 Mar 2013, 09:21

Vozio sam ovaj auto u Nisu i mogu reci samo JEFTINO je sve na njemu. Ovo je fabia sedan (hecbek) 3. Prvo su izbacili sedan a klasicnu i kombi verziju ce izbaciti krajem godine. Pored CEEDa i I30 nema sta traziti a nije ni ista klasa. Al zato kosta vise...

Autor aca 13 Mar 2013, 12:47

Odvratno

Autor englez 13 Mar 2013, 12:52

@ englez
Da jeste, ali se makar zna gde je nos, a gde je dupe. Za razliku od neproporcionalnih i neskladnih japanaca koje ti veličaš. A koji zaostaju 10-15 godina i stilom i dizajnom.
Ovo je low cost auto, razumeš, on ne treba da izgleda WOOOOW, ali ružan nije. Nimalo ružniji od nemačke braće.
Pogledaj Reno Thaliju, Symbol i ostale japance B sedan (swift sedan, yaris sedan itd...)
Daj malo materije u vakuum tvrdnjama

Autor L Dejan 13 Mar 2013, 13:31

@ englez
I da dodam još ovo, Rapid je ogroman za svojih 9.990€, toliko lima, da čak prevazilazi dimenzije C klase heč.
Praktična 5. vrata i povoljni delovi i dostupnost delovima što bi se žargonski reklo ima ih i na trafici.
Ko je taj koji se žalio na cenu održavanja Škode ili možda na dostupnost servisu ili delovima? Nađi mi takvog. Za te pare, samo Pežo 301 i C elysee mogu da mu pariraju. Logan može opremom da mu parira i ni po čemu više. Pogotovo ne upotrebljivošću

Autor L Dejan 13 Mar 2013, 13:38

Au! Ovo izgleda kao frizider! I to ne lep frizider.

Ako se vec "fura" geometrija, moraju zazori medj. panelima da budu iole ujednaceni.

Autor Fordovac 13 Mar 2013, 14:33

@L Dejan

Jest da je ljepota u oku posmatrača , ali Rapid je sve , samo ne pojam ljepote , on je jednostavan i funkcionalan i ništa više od toga ,a pored CEED-a i I30 izgleda kao siroče i izvana i iznutra ,što izgledom što što upotrebom materijala...

Autor Đorđe 13 Mar 2013, 15:01

L Dejan,
Nikoga ja ne velicam za razliku od tebe, bitno ti je samo da su Skoda, Mercedes i Audi i to ti je vrh nema dalje. Svaki od navedenih ti je vrh vrhova, a Japance ne podnosis kao i vecina ovde.
Meni nije bitno odakle auto dolazi i koji bedz nosi.

Cenu delova nigde nisam pominjao.

Ova Skoda mi je jeste ruzna, sto nikaako nisam rekao za ostale.

Autor englez 13 Mar 2013, 15:11

Ovaj auto pripada proslom veku i to je realnost!
A da li je funkcionalan mozemo diskutovati...

P.S. a za motor 1.2 i tri cilindra, 75 konja za cak 4.5 metra lima, sve pohvale!?! :)))

Autor carobnjak 13 Mar 2013, 16:07

Pezo 301 1.6 115 ks u sredjem paketu, u svakom pogledu bolja opcija od Rapida

Autor Milan 13 Mar 2013, 16:27

Video sam Rapid u saobracaju i neprijatno se iznenadio koliko je... ne ruzan, nego nikako da se setim na koji auto od pre 20 godina me podseca.

Autor Jtd 13 Mar 2013, 17:08

Ovo je low-cost kompanije koja ne pravi low-cost verzije VW, a kosta u osnovnoj verziji jednako kao sve ostale osnovne verzije svih renomiranih proizvodjaca, a koji opet nisu low-cost.

Autor FabianiM3 14 Mar 2013, 14:04

@ englez
Ja sam bio u pravu, a po 50. put sam dokazao da imam ukusa.
Rapid je dobio RED DOT nagradu za dizajn!
Ako ništa drugo uvek pogodim!
Tako da možete da me hejtujete do mile volje.

http://www.vesti.rs/Skoda/Skoda-Rapid-sedan-dobitnik-Red-Dot-nagrade-za-dizajn-vozila.html

Autor L Dejan 23 Mar 2013, 17:05

Stvarno smešno ako je neko škodi dao nagradu za dizajn. Za mene nema ružnijih kola. Rapid baš delije neukusno. Video sam ga uživo i skroz se razočarao. Luftovi na karoseriji su bolje odrađeni na Daciji. Materijali, jeftina plastika.
Ona dnevna svetla u masci u najmanju ruku nisu u skladu sa zakonom, a toliko su ružna da nemmam reč.

Autor bumbar 23 Mar 2013, 17:11