home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Novosti.rs

Nova verzija koja se pojavila i u prodajnim salonima Srbije, privlači pažnju dizajnom i kvalitetom

Novi "reno fluens", koji se pojavio i u prodajnim salonima Srbije, robustniji je, ali i elegantniji od prethodnika. Ukrasna prednja maska, sa savremenijim, izduženijim svetlima, i logo "Renoa" na crnoj pozadini naglašavaju novi vizuelni identitet francuske kompanije.

Iako izgleda "mišićavije" nego dosad, "fluens" je zadržao "fluidne", elegantne linije, koje ga, na prvi pogled, čine znatno dužim nego što to jeste.

Sa dužinom od 4.618 mm i međuosovinskim rastojanjem od 2.702 mm, novi "reno fluens" nudi obilje prostora za petoro odraslih putnika.

Pri tome je, u skladu sa zahtevom vremena, "fluens" krcat raznoraznim tehnologijama koje će putovanje učiniti udobnijim i zanimljivijim.

Tu je novi "reno l-link" sistem - dovoljno je samo dodirnuti ekran i pristup svim "multimedijalnim" sadržajima je sada mnogo lakši i brži. Možete da telefonirate ili da koristite najsavremeniji navigacioni uređaj. Nov audio-sistem može za tren oka lako da se poveže s vašim "smartfonima", "ajpedima" i drugim uređajima.

Sve to je, naravno, projektovano tako da vozača ne ometa u vožnji i da on maksimalno bude fokusiran na put. "Reno" se pobrinuo i za to da vam upotreba kartice za ulazak i startovanje vozila omogućava "slobodne ruke". Dovoljno je da je imate kod sebe i vrata će se otključati kada priđete vozilu, a motor će startovati bez potrebe da karticu stavite u čitač. Kada se udaljite od vozila, vrata se sama automatski zaključavaju.

Novi "reno fluens" ima pravu dnevnu sobu na točkovima. Prostrana i udobna kabina, po dimenzijama je među najvećima u klasi, baš kao i prtljažni prostor od 530 litara.

Vešanje i upravljivost su na zavidnom nivou, a udobnijoj vožnji doprinosi i električna parkirna kočnica koja se uključuje pri zaustavljanju a deaktivira kada pritisnete papučicu gasa. Kočnicom možete da upravljate i ručno - jednostavnim pritiskom na dugme prekidača.

Zahvaljujući ovom sistemu, zaustavljanje na uzbrdici i ponovno pokretnje vozila veoma su laki i jednostavni, kao na ravnoj deonici puta.

Trenutno su u ponudi jedan benzinski (1,6-litarski, 110 KS) benzinski motor i dobro poznati dizel agregat 1,5 DCi sa 90 i 110 KS i s mogućnošću odabira automatske transmisije. Za one koji žele još više, tu je dizelaš od 1.598 kubika sa 130 KS i šestostepenim ručnim menjačem.

U ponudi su i tri paketa opreme - "autentik", "eksprešen" i "dinamik".

Prema fabrički deklarisanoj potrošnji, novi "fluens" je izuzetno ekonomičan. Tako benzinac prosečno troši 6,8 litara na 100 pređenih kilometara, a potrošnja dizelaša iznosi od 4,4 do 4,6 litara na 100 km u "kombinovanom režimu".

Cene se kreću od 13.190 evra, za verziju sa benzinskim motorom od 1,6 litara i 110 KS i sa paketom opreme "autentik", pa do 19.290 evra, za verziju sa dizel motorom 1,6 DCi, sa 130 KS i najvišim paketom opreme "dinamik".

Foto: Renault



čitanja : 3899



Komentari

Ostaće totalno neprimetan pored nove Oktavije

Autor Ludak kao ja 12 Maj 2013, 20:41

Pre par dana ga videh u Pozarevcu, dosta lepse mi izgleda

Autor DejanPo 12 Maj 2013, 22:23

@ Napred izgleda bas lepo. Unutra, isti Megan. Nazad ga bas nesto nisu redizajnirali, ili mi se samo cini? Jesu, malo?

Autor Oposum 12 Maj 2013, 22:46

I zasto da covek kupi CLA 150,kad moze lepo da kupi ovo sa 1.5 motorom :)) Ostace mu i za servise,gorivo i ostalo narednih 5 godina :D

Autor dusan 12 Maj 2013, 23:12

"Unutra, isti Megan"

Dobro jutro Megane limuzino... :)))

Autor carobnjak 12 Maj 2013, 23:16

Svidja mi se ona sportska vezija, 15 000 e

Autor Milos 13 Maj 2013, 01:08

Ovo je moglo da bude 20cm krace i da se nista ne izgubi na unutrasnjem prostoru. Ali kako bi drugacije prodali "na metar"?

Autor Fordovac 13 Maj 2013, 02:21

Slika koja treba da ga proda pokazuje koliko se branik ne uklapa s krilom. SRAMOTA!
Platforma Megane 2 sedan.
Oplate lima škart od Megana 3.
Enterijer mešavina.

Autor Ludak kao ja 13 Maj 2013, 08:21

Dejane, dzaba menjas Nik, platforma na Meganu 3 je doradjena platforma Megana 2, tako da ovo jeste sedan Megan sa drugacijim zadnjim vesanjem, a sve ostalo je isto , to ti je tako i kod Jete na primer i sta je tu sramota i od koga?Ovo je restajling, meni lep, vozio sam ovo 1.5 dizel i apsolutno sjajan auto, udoban, komotan, jedino ne volim klasicne prtljaznike, a sve je bas na svom mestu i prilicno jednostavno i lepo,a uz to i bezbedno, ti bas ne mozes bez ovih opsesivnih ispada.

Autor Bobo 13 Maj 2013, 08:47

Ovako i ja mogu testirati automobil. Pa ovaj novinar nije prošao kraj Fluence-a, a napisao članak. Skini par slika sa interneta nađi na sajtu koje motore koristi i onda ga opiši kako izgleda sa tih slika što si skinuo i objavi članak. Ako išta mrzim jeste kad mi krene komentarisati liniju modela ko da sam ja sad ćorav pa ne bi primjetio veći znak na haubi da mi on nije spomenuo i slične gluposti. Sjedni u automobil reci mi imali li mjesta na zadnjoj klupi, kvalitet materijala u unutrašnjosti, neki dojam u vožnji i slično a ne ovo ovo je sramota za objaviti članak.

Autor Dakara 13 Maj 2013, 11:16

@ Dakara, mislim da ovo i nije bio test već ono što i u piše u naslovu - predstavljanje. Dakle, obično predstavljanje automobila samo na osnovu fabričkih podataka i slika, jer Novosti kada urade test ili probu nekog automobila obično na početku svog članka napišu "na testu Novosti" ili "na probi Novosti" se našao XXX automobil, a ovde toga nema.

Autor auto 13 Maj 2013, 11:39

@auto
Upravu si moja greška, vidio sam i ja odma da je riječ o marketingu al me izbiju ovakvi članci al zaboravim da morate i vi novinari od nečega živiti:)

Autor Dakara 13 Maj 2013, 11:53

za te parega samo frankofili mogu kupiti,svi ostali ce odabrati mnogo bolju Octaviu

Autor Nedjo 13 Maj 2013, 13:05