home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Superauto.rs

Kažu da nakon velikih promena u životu, kao što je, na primer, razvod, život obično krene u jednom od dva smera – ili dobijete neku novu energiju, željni da promenite i ostatak stvari koji nije bio dobar, ili pak, zapadnete u depresiju, nakon koje kreće gotovo nezaustavljiva spirala propadanja...

Pa, ako je suditi po Mazdi, i njenom nedavnom „raskidu braka“ sa Fordom, očigledno je da je japanski proizvođač ipak krenuo onim prvim, „sunčanijim“ putem, budući da je u poslednje vreme, na tržište ne samo izbacio nekoliko veoma atraktivnih modela, već se istovremeno fokusirao i na usavršavanje postojećih i razvoj novih tehnologija zahvaljujući kojima je trenutno, „za korak“ ispred konkurencije.

Tekst i fotografije: Đorđe Pavićević

Nakon dugogodišnjeg, dosta eksploatisanog, mada ne baš i jednako profitabilnog Zoom-Zoom slogana, Mazda je nakon postepenog preuzimanja „kormila u svoje ruke“, istovremeno odlučila i da „podvuče crtu“, te krene nekim novim putem. Pre svega, dizajnerskim, u okviru nove KODO (duša pokreta) ideologije, ali i tehnološkim, sa brojnim, i prilično revolucionarnim SKYACTIV projektima. Pre par godina, Japanci su nas prvo zaintrigirali konceptom Shinari, u kojem su bolji poznavaoci, već videli mogućnosti nove limuzine D segmenta, dok nas je nedugo nakon toga, potpuno oduševila studija Takeri, praktično prototip nove „šestice“, koja se pojavila ubrzo zatim. Već tada je bilo jasno da su dani „kinetike“ odavno ostali iza Mazde, te da će ne samo dojučerašnji suvlasnici, već i ostali proizvođači zainteresovani za D segment, uskoro dobiti više nego snažnog konkurenta.

Kompletan članak na sajtu Superauto.rs



čitanja : 1305



Komentari

Na ovoj slici bas i ne izgleda nesto...

A 2.2 motor je idealan za nase trziste! :)

Autor carobnjak 14 Jul 2013, 10:18

Ako imaš 25-30.000 eura za kola, imaš i 300 eura godišnje za registraciju. ajd dosta više o tome, dosadni ste.....

Autor kaktus car 15 Jul 2013, 13:29

@kaktus car
a odrzavanje, delovi?
U pravu si, nas standard je ionako visok, sto bi razmisljali o takvim sitnicama...

Autor carobnjak 15 Jul 2013, 15:22

@kaktus car
Konacno neko normalan. Bas ce neko ko daje 30000 za auto da brine za regu. Danas ko ima te pare je bogat covek.

Autor englez 15 Jul 2013, 15:30

@englez
moze i ovako: onaj ko ima love sigurno nece gledati Mazdu... :)

Autor carobnjak 15 Jul 2013, 15:43

Vas dvojica ‚‚normalnih‚‚ verovatno niste uzeli u obzir ovo sto je napisao carobnjak, kao ni podatak koliko se automobila iz tog cenovnog ranga ‚‚kupi‚‚ putem lizinga.

Autor Uzelac 15 Jul 2013, 15:47

carobnjak, 100 ljudi 100 cudi. Nece je gledati splavarosi, pevaljke, air max i slicni tipovi, umereni ljudi hoce.
Koliko poznatih van Evrope vozi RX-7, Miatu, RX-8?
U Nemackoj njjihovu veliku troju voze ili ekstremno bogati nemci ili Balkanci koji odmrzavaju hleb nakon 3 dana da bi ustedeli...

Autor englez 15 Jul 2013, 15:51

@englez
koliko sam ja ukapirao, prica je isla u pravcu naseg trzista, pusti Nemacku...

Nema casopisa, sajta ili testa gde ovaj 2.2 nije iskritikovan zbog registracije!
To je ukapirala i Honda, sta mislis zasto je konacno napravila 1.6 dizel?

Autor carobnjak 15 Jul 2013, 16:10

@carobnjak Slazem se da sam otisao u off topic. Ali treba ocekivati da se i kod nas promene sistem oporezivanja i da se ne gleda prema kubikazi vec po emisiji gasova.
I ostajem pri stavu da mi je neobicno da neko ko ima da da 30000€ za auto gleda +/- 20000din godisnje.
Onda neka lepo kupi polovnjaka od 2,3000€ i ne misli.

Autor englez 15 Jul 2013, 16:59

@ kaktus car 15 Jul 2013, 13:29
па неће бити брате ... до 300 јура је за аутомобиле до 3 литра, овај 2,2 литра би изашо више од 70000 динара ... информиши се мало , ја сам прешо са 3 л турбодизела на 2 л турбобензинца, и веруј ми, много лепо кад ти разлика од 800 јура остане у џепу

Autor Столе 15 Jul 2013, 17:17

исправка:
"до 300 јура је за аутомобиле до 2 литра,..."

Autor Столе 15 Jul 2013, 17:31