Mercedes-Benz E 350 Bluetec na Topspeed testu

Preuzeto sa: Topspeed.rs
Naravno, nijedan automobil nije savršen, pa ni nova Mercedesova „E klasa”, ali u pitanju je auto koji će svakog poslovnog čoveka predstavljati na pravi način, što je samo jedna od tajni uspeha ovog štutgartskog modela već decenijama
Ako ste uspešni u poslu kojim se bavite. privrednik, direktor preduzeća koje odlično posluje, lekar ili advokat (naravno u inostranstvu), onda je Mercedesova „E klasa” možda najbolji izbor. Cena ovog modela predstavlja pravu meru, jer „S klasa” je uvek bila rezervisana za visoke državnike, dok je „C klasa” nekako uvek povezivana sa mlađim, ili pak porodično orijentisanim vozačima. „E klasa” je model koji pogađa pravo u centar kada su u pitanju službene limuzine premijum karaktera. Apsolutno se niko nikada neće zapitati, zašto neko ko je uspešan vozi baš „E klasu”, a ne neki drugi model. To se podrazumeva, i tu nema mnogo „mozganja”. O tome najbolje svedoči i dizajnerska ozbiljnost ovog modela, a njegova restilizovana verzija takav nastup kao da dovodi do perfekcije, u šta smo imali priliku da se uverimo i tokom internacionalne prezentacije ovog modela u Barseloni
Izgled jeste jedan od aduta „E klase”, ali ne po svaku cenu. Dizajneri su sigurno mogli da kreiraju karoseriju sa neuporedivo više sportskog šarma, ili da karoseriji podare upadljiviju i markantniju pojavu, ali to očiglednio nije ni bila namera. Tokom prezentacije sada aktuelne „E klase”, koja se odigrala takođe u Španiji 2009. godine, bili smo iznenađeni izgledom prednjeg dela, koji je umesto četiri svetlosne grupe kružnog oblika dobio farove u uglastoj formi. Neki su ovu odluku hvalili, drugi je kritikovali, a u Mercedesu su odlučili da se po restilizaciji opredele za nešto sasvim treće. Napušten je koncept podeljenih svetlosnih grupa, tako da se „E klasa” na neki način vratila konceptu koji je odlikovao još model „124”. Ipak, Mercedesova limuzina nije u potpunosti izgubila karakterističan izgled, jer se ispod zajedničkog bistrog stakla nalaze odvojene svetlosne grupe, a motiv romboidne forme prethodne verzije se nazire zahvaljujući savremenoj LED tehnologiji, koja efektno ukrašava „lice” nove „E klase”. Ostatak karoserije nije značajnije izmenjen u odnosu na automobil koji smo pre četiri godine imali priliku da testiramo u Madridu. Skladni bokovi su ostali nepromenjeni, kao i zadnji deo koji odiše elegancijom.
Kompletan članak na sajtu Topspeed.rs