home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Pravi „mercedes“ Slavu nekadašnjih modela 123 i 124 preuzela je E klasa. Uz čuveni osećaj na asfaltu, za vozača sada radi vojska elektronskih sistema

Nekad se znalo - „mercedes“ je bio „mercedes“, bila je S klasa, poneki SL, i to je otprilike bilo to.

Danas stratezi iz Štutgarta koriste pola abecede za svoje modele - počev od A klase i dalje. Ipak, u moru „trokrakih zvezda“ kao čuvar tradicije izdiže se E klasa! Ona nosi slavu ikona „123“ i „124“!

Kabina bez mane

Pravi „mercedes“ sada je bio na testu Kurira. Čim smo seli u E klasu, u kabini nam je zamirisalo. Posle prvog kilometra shvatili smo da je to miris savršenstva. Enterijer je satkan od najkvalitetnijih materijala, ukrasnih lajsni i aluminijumskih aplikacija. Stilisti nisu ostavili na miru čak ni kružne tastere za štelovanje ventilacije. Kratko rečeno - remek-delo. Položaj za volanom je odličan, putnici se šire u drugom redu, prtljažnik je zapremine 540 litara...

Sportski

Gledajući spoljašnje linije, jasna je namera dizajnera da E klasa izgleda što više. Uspelo im je, ali samo donekle. Silueta je, naime, optički spuštena, LED svetla su u obliku dvostrukih strelica, nos haube je otvoren, dok je zadnja svetlosna masivnija. Dakle, linije su naoštrene koliko god su dizajneri bili u mogućnosti s obzirom na tradiciju E klase.

Pod haubom smo imali 2,2 dizel sa 170 konjskih snaga. Iako ubrzanja ne deluju spektakularno, na papiru do stotke stiže za „jake“ 8,4 sekunde.

Kompletan članak i više slika na sajtu Kurir-info.rs



čitanja : 1018



Komentari

E jeste test, baš kao i Kurir.
Ali ono o mirisu kabine je bestseler :))

Autor žole 23 Jul 2013, 16:28

Danas gledam jednu bijelu ispred jednog hotela, AMG optik, pa prekida auto. Odusevljen sam. I normalni je ok ali AmG optik je ubica. :)

Autor Schaffhausen 23 Jul 2013, 21:20