home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sve oštriji pritisak konkurencije poslednjih godina i najokorelije tradicionaliste primorava na ustupke, koji su često dobrodošli. Jedan od njih je svakako i prvi „mercedes” iz AMG odeljenja u ovoj klasi sa pogonom na sva četiri točka.

Kada je krajem prošle godine Mercedes promovisao restilizovanu „E klasu”, u prvi mah je izgledalo kao da je u pitanju potpuno novi model, jer prednji deo automobila je zaista pretrpeo radikalne izmene, što nije uobičajena praksa proizvođača iz Štutgarta.

Ipak, pažljiviji pogled na sam automobil, bokove, zadnji deo i enterijer jasno upućuje da je ipak samo u pitanju detaljnija modifikacija. I pored toga nisam očekivao da će i AMG verzija restilizovane „E klase” doneti tako mnogo inovacija. Bio sam ubeđen da su Mercedesovi stručnjaci bili nezadovoljni izgledom prednjeg dela, pa su zbog toga radikalnije modifikovali svetlosne grupe. Ipak, AMG verzija aktuelne „E klase” donela je mnogo više od estetskih izmena. Svakako najznačajnije od svega je to što je sada dostupan i pogon na sva četiri točka. Po dolasku na svetsku prezentaciju ovog modela u Barselonu, nisam bio spokojan dok od domaćina nisam dobio rezervaciju i potvrdu da ću biti u mogućnosti da vozim upravo verziju sa „4 matic” pogonom. U protivnom bi dva avionska leta i nekoliko dana odsustva iz redakcije bili uzaludni. Ugrubo gledano, nova „E klasa” u AMG verziji se za sada nudi u tri verzije. Klasična sa pogonom na zadnjoj osovini, koja raspolaže sa motorom od 557 konjskih snaga, sledeća stepenica je isti model, ali sa pogonom na sva četiri točka. Vrh ponude za sada predstavlja „E 63 AMG S 4MATIC”, čiji je motor ojačan na 585 konjskih snaga, a nova S verzija se nudi isključivo sa pogonom na sva četiri točka.

Kompletan članak na sajtu Topspeed.rs



čitanja : 809



Komentari

Vrh !

Autor Pit 24 Jul 2013, 17:36