home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Model koji je decenijama čuvao tradiciju zadnjeg pogona i rednih benzinskih motora, danas sportski imidž prilagođava potrebama vremena. Testirali smo atraktivno izdanje „serije 3“ sa integralnim pogonom i moćnim dizelašem od 184 „konja“ koji predstavlja veliki izazov za konkurenciju.

Još od davne 1975. kada je promovisana prva BMW „serija 3“ ovaj automobil stekao je epitet automobilske ikone. Kao tradicionalno najprodavani model sa plavo-belim znakom popularna „trojka“ je ljubiteljima automobila oduvek bila na sredini između srca i razuma. Atraktivno dizajnirana i prilagođena pre svega željama a tek onda potrebama vozača „serija 3“ gotovo da nije imala konkurenta prilikom kupovina dinamične limuzine srednje klase. Uspeh je omogućio da vremenom legendarna oznaka dobije i praktičnije karavan izdanje, što je uz nekadašnji kompakt i ekskluzivne kupe i kabriolet verzije bilo dovoljno za lidersku poziciju. Danas, ponuda obuhvata i pomalo neobično „GT“ izdanje, ali po tradiciji najveću pažnju i poglede kupaca privlači sedan izdanje karoserije. Pred vama je crni BMW „320d xDrive“ u Luxury paketu opreme koji, prema fabričkim navodima najavljuje balans performansi, ekonomičnosti i sigurnosti u svim vremenskim prilikama.

Iako će verovatno, tradicionalni vozači zameriti xDrive sistem i dizel motor smatramo da je upravo ovakva „podela karata“ najbolja mera za savremenu limuzinu premijum klase. Zrelija i kompletno unapređena u poređenju sa prethodnom generacijom, aktuelna „serija 3“ je počevši od dizajna automobil koji imponuje.

Kompletan članak na sajtu Topspeed.rs 



čitanja : 2877



Komentari

Prava mera za mene, i vise nego dovoljno snage i momenta, umerena potrosnja i 4x4 pogon! Od restyle-a 5-ice moguce je i na njoj dobiti x-drive na 520d a tek je ona moj san, idealan auto... mada ni za 525xd se ne bih zalio...

Autor Orlo 25 Jul 2013, 11:04