Top Speed test: Kia ProCeed 1.6 GDI

Druga generacija Kijinog „hečbeka“ sa troja vrata pleni dopadljivim izgledom, istovremeno ne zapostavlja karakteristike kao što su prostranost i opremljenost, a pre svega odnos cene i kvaliteta
Pre nekoliko godina, tačnije prilikom promocije modela „sportidž“, korejski proizvođač je najavio početak strategije prema kojoj će njihovi automobili u budućnosti biti sve kvalitetniji i lepši. Da dizajn igra možda i presudnu ulogu u pozicioniranju sve ambicioznijeg automobilskog brenda, sugeriše i to što je za predsednika Kije imenovan šef dizajnerskog odeljenja Peter Šrejer. Ovakav poslovni potez dodatno dobija na težini ako se ima u vidu da je posredi prvi slučaj da na čelu kompanije sa Dalekog istoka stoji neko ko nije Korejac. Minuli rad priznatog nemačkog dizajnera nije ostao nezapažen ni u Kiji, niti na tržištu koje sve bolje prihvata atraktivnu paletu njegovih proizvoda, naročito u Evropi.
Prvi model koji je otvorio vrata hrabrim dizajnerskim poduhvatima bio je upravo „prosid“, prvenstveno zbog dinamične linije koja je „hečbek“, odnosno kompakt sa troja vrata vizuelno približila formi kupea.
Kompletan članak na sajtu Topspeed.rs
"Ako se vodi računa ... 1.6 GDI u gradu troši između osam i devet litara, a na otvorenom i do tri litra manje".
A koliko troši po gradu "uobičajeno"? 10,11?