home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Druga generacija Kijinog „hečbeka“ sa troja vrata pleni dopadljivim izgledom, istovremeno ne zapostavlja karakteristike kao što su prostranost i opremljenost, a pre svega odnos cene i kvaliteta

Pre ne­ko­li­ko go­di­na, tač­ni­je pri­li­kom pro­mo­ci­je mo­de­la „spor­tidž“, ko­rej­ski pro­iz­vo­đač je na­ja­vio po­če­tak stra­te­gi­je pre­ma ko­joj će nji­ho­vi auto­mo­bi­li u bu­duć­no­sti bi­ti sve kva­li­tet­ni­ji i lep­ši. Da di­zajn igra mo­žda i pre­sud­nu ulo­gu u po­zi­ci­o­ni­ra­nju sve am­bi­ci­o­zni­jeg auto­mo­bil­skog bren­da, su­ge­ri­še i to što je za pred­sed­ni­ka Ki­je ime­no­van šef di­zaj­ner­skog ode­lje­nja Pe­ter Šre­jer. Ova­kav po­slov­ni po­tez do­dat­no do­bi­ja na te­ži­ni ako se ima u vi­du da je po­sre­di pr­vi slu­čaj da na če­lu kom­pa­ni­je sa Da­le­kog is­to­ka sto­ji ne­ko ko ni­je Ko­re­jac. Mi­nu­li rad pri­zna­tog ne­mač­kog di­zaj­ne­ra ni­je ostao ne­za­pa­žen ni u Ki­ji, ni­ti na tr­ži­štu ko­je sve bo­lje pri­hva­ta atrak­tiv­nu pa­le­tu nje­go­vih pro­iz­vo­da, na­ro­či­to u Evro­pi.

Pr­vi mo­del ko­ji je otvo­rio vra­ta hra­brim di­zaj­ner­skim po­du­hva­ti­ma bio je upra­vo „pro­sid“, pr­ven­stve­no zbog di­na­mič­ne li­ni­je ko­ja je „heč­bek“, od­no­sno kom­pakt sa tro­ja vra­ta vi­zu­el­no pri­bli­ži­la for­mi ku­pea.

Kompletan članak na sajtu Topspeed.rs



čitanja : 1534



Komentari

"Ako se vo­di ra­ču­na ... 1.6 GDI u gra­du tro­ši iz­me­đu osam i de­vet li­ta­ra, a na otvo­re­nom i do tri li­tra ma­nje".
A koliko troši po gradu "uobičajeno"? 10,11?

Autor Master TCe 19 Avg 2013, 19:09

14340 eura za 135ks, najvisi nivo opreme i odlicnu zavrsnu obradu!
Ajd sad recite da Skoda nudi vise???

Autor carobnjak 19 Avg 2013, 19:55

P.S. jedan od najboljih enterijera u klasi, posebno sedista!

Autor carobnjak 19 Avg 2013, 20:01

niko ne nudi više,niko

Autor rooster 20 Avg 2013, 17:13