
Testirani su Tesla Model Y, VW ID.3, Hyundai Ioniq 6 i Renault Mégane E-Tech na različitim temperaturama na brzom punjaču od 300 kW.
Žuta traka prikazuje gubitak tokom brzog punjenja na 23 stepeni. Siva traka prikazuje gubitak na 0 stepeni s prethodno zagrejanom baterijom. Crna traka prikazuje gubitak na 0 stepeni kada baterija nije prethodno zagrejana.
Kako prenosi Revija HAK, test pokazuje da je Hyundai Ioniq 6 imao najmanje gubitke pri punjenju u svim uslovima. Tesla Model Y je imao najveće gubitke pri punjenju na temperaturama ispod nule bez prethodnog zagrejavanja. Renault Megane E-Tech je bio najmanje efikasan pri punjenju na letnjim temperaturama, izgubivši četiri posto.

Tabela: ADAC
Proizvođači automobila bi morali jasno da navedu koliko se energije gubi tokom punjenja. Vlasnici električnih automobila bi trebalo da pune vozila kada je baterija zagrejana. To smanjuje troškove.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Hyundai