Renault Clio 1.5 dCi na probi "Novosti"

Da li smo već testirali „reno klio 4“? Jesmo. A da li smo vozili onaj sa dizel motorom 1.5 dCi? Jesmo. I opet, ovaj „reno klio 4“ sa 1.5 dCi motorom nismo. Nema tu nikakve zabune, uz malo mašte, i ne preterano mnogo novca (ni za ispražnjene džepove prosečnih srpskih vozača), svaki „reno klio 4“ postane jedinstven.
Reč „personalizacija“ u ovom slučaju znači da je moguće prilagoditi vozilo raznim ukusima. Izaberite krovne nalepnice, kućišta retrovizora, obrube prednje maske, donju oblogu zadnjeg branika, izaberite naplatke (felne) i dobićete svoj unikatan automobil.
Dizajneri „Renoa“, koje je predvodio Lorens van der Eker, smislili su da uz pomoć pet spoljnih dekoracija „oplemenite“ svoj automobil. Na primer, ukoliko rešite da promenite bočne letvice koje se nude u pet boja - hrom, crvenoj, crnoj, plavoj ili u boji slonove kosti, već ste različiti.
U ponudi su i tri motiva krovnih nalepnica, poput „trendi“, „elegant“ i „sport“. Felne od 16 inča mogu biti crne ili u boji „slonove kosti dijamantskog sjaja“, a one od 17 cola u crnoj, crvenoj, plavoj ili u već pomenutoj boji „slonove kosti dijamantskog sjaja“...
A zatim možete da se poigrate i sa enterijerom, pa sami osmislite kombinaciju boja u svom kokpitu. Obloge za vrata, upravljač, presvlake, tepisi, armaturna ploča, sve se nudi u velikom spektru boja, pa je jasno da je broj kombinacija skoro neograničen, i da na scenu stupa vaša mašta.
Kompletan članak možete pročitati na sajtu Novosti.rs
Prelep auto, mada mu crna boja ne stoji. Još kad krenu jači popusti, možda već pred kraj godine...
Prelep? Stvar je ukusa. Dobar? Jeste.
Poredjenja radi, KIA RIO dizel sa 90 ks, uz dostupne džokere, može da košta samo 12.390, dok klio dizel sa 90 ks ne može ispod 15.190. Kako Vam se čini?
Pardon, lose napisah jednu cifru, nije "KIA RIO dizel sa 90 ks, uz dostupne džokere, može da košta samo 12.390", već "12.990".
Ali, opet je razlika ogromna!
Izmedju ovoga i Ria, nema sta da se bira. Pogotvo ako pogledas Renoov infotainment, cene delova/servisa i dizajn. Rio je lep auto, ali Clio je bolji u svemu.
@Nulta emisija
Vise nam se svidja Clio zato:
1.sto po ko zna koji put manipulises jer Clio koji si ponudio je najbezbedniji auto u klasi,a verzija koju si video je najjaci paket opreme, a nizih nema jer je potraznja velika za expression modelom
2. zatim molim te uporedi sa njim Rio sa 5 vrata, automatskom klimom sa jonizatorom, 16 colskim alu felnama, senzorima za dan-noc, senzorima za kisu, start stop sistemom , mediaNav uredjajem i jos gomilom stvari koju Klica kojeg si naveo ima.
3.Zatim upotrebi ``dzokere`` izracunaj cenu, ali molim te napisi nam kako si dosao do te cene.
4.Dzaba menjas nikove
@nulta emisija
i ja bih voleo da cujem kako si dosao do te povoljne cifre!?!
Vidim da ljudi "prskaju" prosto na ovaj Clio, i u principu se sve pohvale svedu na dizajn (slazem se da je originalan) i na touch-screen infotainment sistem... kao da je poenta celog automobila u tim stvarima... ali dobro, to znaci da marketing sluzba radi dobro... smatram da ima i boljih modela, nisam nesto specijalno odusevljen enterijerom, pristojan je ali nije me nesto ocarao kvalitetom ili dizajnom a i vidi se da su na nekim mestima stedeli pa se jos mogu naci elementi iz starijih modela...
nulta emisija
Kia Rio je Kia, a Clio je Reno.
Koliko para toliko i muzike.
@Orlo
a ti bolji modeli SU...?
I naravno, u cemu su bolji?
Zasto si uvek nedorecen i stalno teoretises?
Ne znam kome (na koji nick)da odgovorim, ali probaću.
1. Uvodna napomena.Jedan čovek koga ovde mnogo cenim,kao dobru osobinu dačije pominje to što je svedena na ono što zaista čini automobil i što je oslobodjena svih "nepotrebnih gedžeta"(taj termin on koristi).Potpuno podržavam taj stav,da čoveku treba da se omogući da kupi samo "automobil",a ne i "milion gedžeta" koju mu možda i ne trebaju.
2. Koliko "najmanje" košta novi klio dizel sa 90 ks "na akciji"? Košta po cenovniku "najmanje" 15.190+72 (722 je transport koji "nije uračunat u cenu"). Je li to činjenica?
2. Džokeri za RIO,razne kombinacije su moguće, pa i: 600 (zaliha),600 (porodica) i 800 (staro za novo). Ja razumem da je zbir toga 2.000. Neko misli drugačije?
3. RIO dizel sa 90 ks "startuje" sa 14.190.
4. Ako 14.190 umanjimo za džokere od 2.000, da li je to 12.190?
5. Da li je cena od 12.190 manja od 15.190+72? Ja mislim da jeste.
6. Pošto je autor uvodne napomene o dačiji istovremeno i ljubitelj renoa,u čemu je "funkciolani problem" što bazni dizel RIO nema alu felne od 16 cola, automatsku klimu ili touch screen? Zar to čini "suštinu automobila"?
7. O dizajnu ne bih. "Lepota je u oku posmatrača" i ona ne treba da bude "predmet doplate". A inače, RIO mi je mnog lepši.
8. Cena servisa. Ako mi neko cenom održavanja za 100 ili 200.000 kom dokaže da je cena odžavanja niža od cene odžavanjaa klia, ja ću da kažem, "hvala". Ovako, bez toga, možemo kafanski da pričamo. Jer, "što je babi milo, to joj se i snilo".
9. Pozdrav svima sa ovog nick-a.
@nulta emisija
a sta mislis koliko ces izgubiti ako ti oni budu racunali staro za novo?!?
A koliko je doplata za 5 vrata?
600 eura!
Kolika je verovatnoca da ce neko skupiti sve te dzokere? Skoro nemoguca!
I sta mislis da li na lageru ima bas ono sto si ti zamislio? Malo sutra!
Tako da ta racunica uopste ne stoji!
Jednostavno Rio je preskup ali mislim da je uz Clio najbolji auto B segmenta, u ovom trenutku, u smislu kompletnog paketa...
Izvinjenje za greške u postu:
- piše pod tačkom 2:
"15.190+72 (722 je transport",
a treba:
"15.190+72 (72 je transport";
- piše pod tačkom 8:
"Ako mi neko cenom održavanja za 100 ili 200.000 kom dokaže da je cena odžavanja niža od cene odžavanjaa klia, ja ću da kažem, "hvala",
a treba:
"Ako mi neko cenom održavanja za 100 ili 200.000 km dokaže da je cena odžavanja klia niža od cene odžavanja RIA, ja ću da kažem, "hvala".
Prvo je bilo omaška u brojevima, a drugo u artikulaciji misli ...
nulta emisija
1.Poenta i jeste što Clio nije Dacija.
2.I nije jedina razlika između Clia i Dacije u gedžetima. Razlika je u suštini, kvalitetu izgledu i perstižu.
3.Cena Clia DCI 90ks, u max paketu sa manuelnim menjačem je 13500€, a nije kako navodiš 15200€. Cena Ria dizel bez popusta u max paketu opreme je 17000€. Ako kažeš da je popust 2000€, ispada da je Rio dizel 15000€.
Znači, rio je skuplji 1500€??
I ako se uzme Clio DCI Dinamik paket + EDC menjač, cena je opet manja od Ria??!
A tek slede popusti i pad cene za Clia!
@carobnjak
U cemu je tvoj problem, jel moraju misljenja da nam se poklapaju, u suprotnom ti nije po volji?
Smatram da su Polo, Yaris, Rio i Corsa bolji izbor, sto zbog vise prostora, neki i kvaliteta enterijera, funkcionalnosti...
Kada neki proizvodjac stedi, a to se vidi, a jos kada mu sudbina dobrim delom zavisi od nekog modela onda jos manje verujem u taj model...
@Orlo
bio sam vrlo jasan, procitaj ponovo, dekoncentrisan si u poslednje vreme!
Da si odmah napisao ono sto si sada, tj. naveo KONKRETNE modele, da bi i objasnio ono sto u stvari zelis reci ( a time pokusavas da negiras ono sto su sagovornici/suparnici naveli!) ne bih te nista pitao!
Druga je stvar da li je to sto si naveo i objektivno, ali tu pravednog suda nema...:)
Sad sve u redu?
P.S. izvini a koji to proizvodjac u vreme krize ne stedi???
To je odlican pokazatelj koliko si ti u zabludi...
A drugo ja nikada nisam trazio da se bilo cije misljenje poklapa sa mojim, bas naprotiv!
Sustina je da ja imam misljenje i uvek ga iznesem a i objasnim, zar nije tako?
I znam da to mnogima smeta, jako mi je zao... :)
Orlo
Korsa i Clio 4 ???
Daj ne budi smešan. Korsa je ispod nivoa Clia 3.
A kome je malo prostora u Cliu, renault u ponudi ima i Espasa.
U segmentu Clio 4, nema dostojnog konkurenta.
@carobnjak
Mislim da sam bio prilicno jasan zasto ne smatram da je Clio najbolji, zato sto ima puno kompromisa, kojih kod navedenih modela bas i nema, ali i cinjenica da se nebitne stvari forsiraju kao njegovi aduti... da li je najbolji pokazace vreme, pouzdanost pogotovo... ide lepo prodaja, nov je model na trzistu, nudi dosta individualizacije, dizajn je atraktivan, ali to je opet ono manje vazno, barem meni - ne bih zrtvovao dobar izgled a da je auto nepregledan, ili da nema dovoljno prostora...
Stede svi, ali sam stava da na mestima/stvarima sa kojima se vozac/kupac prvo susretne kada udje u vozilo trebalo bi da budu bez kompromisa... bas kada je kriza najmanje treba pokazati stednju, a to se dalje oslikava na imidz ali i pouzdanost modela... istorija je pokazala...
@stranac
Jel u nekoj merljivoj i opipljivoj oblasti ili samo rekala kazala tipa lepsi, vise mi se svidja, ima touch-screen koji nema Corsa i sl?
Poredjenje ti nije na mestu, izbor je veliki u segmentu, a nema svrhe ici navise kako bi ti jedan proizvodjac ponudio ono sto trazis jer ne moze da ponudi ono sto ostali nude bolje...
Dakle:
1. Ovo je sajt "renault.rs", gde klijo dci od 90 ks (uz popust od 1.000 ) "startuje" sa 15.190 + 72
http://www.renault.rs/download/cenovnici/clio4.pdf
Ako ima u "renault.rs" za "13500€" taj isti dizel, dajte link za to.
2. Ovo je sajt KIE i cene RIA koje sam naveo:
http://www.kia.rs/rio/
Možemo komentarisati kako hoćemo, ali napred navedene činjenice promeniti ne možemo.
Odnos cena je prosto nemoguće zanemariti. Osim, naravno, ako je čovek nošen emocijama.
Moja greška. Gledao sam bez PDV-a.
Sve jedno Rio - Clio, kao baba i svemirski brod. Taj rio je nevidljiv na našim ulicama. Što se servisa tiče, računaj na +50% u odnosu na Clia.
@Nulta Emisija "jedan covek ovde..." Dzaba se trudis Dejane opet govoris u trecem licu...
Opet misionaris ovde i pokusavas nesto sto ti ovde jos niti jednom nije uspelo, a za razliku u ceni cu ti objasniti:
Klio ima dvoja vrata vise,stabilniji je, udobniji,veci, tisi manje trosi, bezbedniji i u glavnom u opremi Dynamic koju navedis ima visok nivo opreme, pa Kia u tom rangu kosta vise...trenutno nema niti jednog paketa sa nizim opremama Klia jer su rasprodati.(taj lager za koji si upotrebio dzokera ne postoji kod Klia)
Za "automobil u sustini" "oslobodjen gadzeta", si potpuno, tebi svojstveno, opsednuto u pravu.Bas zbog toga pored baznog Sandera Dizel, koji kosta 10 200 eura, ne postoji naravno ni jedan razlog za kupovinu Kie, jer su gadzeti svakako opterecujuce nepotrebni,a odnos cena je prosto nemoguce zanemariti, osim ako naravno nisi nosen emocijama...ako jesi, onda ti je tu Klio jer je tisi, brzi, stedljiviji, bezbedniji, ima veci prtljaznik, dvoja vrata vise, nije sa lagera, pa mu je godistemladje i mnoooogo vise gadzeta zbog kojih inace ne kupujes Sandera jer su ti bitni...
@Orlo ljudi stvarno ovde "prskaju" na Klia, jedino ti "prskas" na Korsu, ali nisu kliovi kvaliteti samo u Dizajnu i infotouch sistemu kao sto kazes.On drzi rekord po potrosnji u klasi, a i proglasen je za najbezbedniji auto u klasi.Takodje, ima i najveci prtljaznik, a od korse je i tisi i ima vise mesta.Njegov najveci kvalitet je pored svega nabrojanog, njegova dinamika i osecaj u voznji u kojima mogu da mu pariraju po ocenama svih koji su radili uporedne testove, samo Polo,208 i fiesta.Korsa ne moze.Bucnija je, vise trosi, ima manje mesta, manji prtljaznik i manje je bezbedna.Kao sto ti rece, da je pun kompromisa od kojih si naveo da neki konkurenti nude i bolji kvalitet enterijera, a neki vise mesta, samo ne znam zasto navodis automobile koji nemaju vise mesta i bolji kvalitet enterijera.Istina da Klio ima i neke detalje preuzete sa prethodne generacije kao sto je rucica menjaca i par prekidaca, ali Korsa koju si naveo ima samo par novih detalja posle ristajlinga, a kompletna je iz prethodne generacije i tako ce biti do 2018, medjutim to je pretpostavljam, kvalitetan kompromis...uostalom istorija koja se sada trenutno odvija pokazuje da je klio bolji auto od svih o kojima ste pricali, ukljucujuci i Rio,jedino sa Fiestom vodi mrtvu trku po prodaji i to samo zato sto su Klio,Fiesta i Polo najbolji u klasi uglavnom u svemu, ostali su smesni, zato se smesno i prodaju.
@nulta emisija
a sto ti ne dogovori na nijedno moje pitanje?
Svi mi znamo da koristimo net, ali nema bas sve tamo, treba malo i razmisljati (vezano za famozne dzokere koji su velika glupost!)......
@Orlo
sad kad si obrazlozio svoje stavove mogu da ih prihvatim!
Podvlacim da se OBJEKTIVNO ne moze presuditi koji je to najbolji automobil.
Clio i Rio bi bili MOJ izbor!
Sto se tice tvojih favorita i njihovih aduta, iznecu svoje vidjenje.
Kazes funkcionalnost, i nema ustede?
Evo Polo na primer, odlican autic ali enterijer pristojan samo u Higline paketu, sve ispod je cisto vredjanje inteligencije, a kosta vise od svih navedenih!
Ako si sedeo u Polu onda bi znao da je on medju najgorima sto se tice prostranosti jer visa osoba jednostavno ne moze da se smesti napred, ja probao (gori su jedino Mazda 2 i Citroen C3).
Ovde se stalno palamudi kako su neki modeli skuceni pozadi, a kakav je to auto gde nema mesta NAPRED?!?
Upravo u Polu na svakom koraku odzvanja: usteda, usteda, usteda ali vi to ne smete da vidite (vazi za sve VW i Skodice u jeftiniji paketima!)
Corsa je zastareo model u svakom smislu, kao i Punto, tehnoloski su slicni, ali Punto ima bolji enterijer (govorim za poslednje izdanje) i ja bih ga pre uzeo.
Yaris - najmladji a kao da je najmatoriji! Kao neki uljez, iz drugog vremena, sa druge planete, kako spolja tako i unutra, motori stari, enterijer ugljenocrne boje kao da si u rudniku! Kvalitet postujem, to se moze videti u drugim komentarima ali jednostavno to nije to, posebno kad se pogleda cena!
Pomenuo si i Rio, ne moze biti bolji od Klija kad se uzme u obzir servisiranje, cena rezervnih delova i CEKANJE na njih! I Rio je skucen pozadi i nepregledan kao i Clio, vazi za vecinu modernih vozila, zato su izmisljeni parking senzori...
Eto, izneh gomilu argumenata i opet smo na pocetku! :)
Clio 4 je sramota za fabriku koja ga pravi, i u odnosu na njene modele iz prošlosti jasno stavlja do znanja da je ta ista fabrika žešće posrnula i da luta do propasti.
A to što ovde neki "viđeniji" i "stručniji" obuzeti sjajnom plastikom i krivudavim oblicima vode glavnu reč, problem je našeg mentaliteta. Svi bre u Srbiji znamo sve. Blago nama.
@carobnjak
Ocigledno je da nemamo ista arsine. Kada sam bio mladji dizajn mi je bio stavka no.1, slazem se da je donekle i bitno ali nije totalno presudno u izboru. Mene je Polo pozitivno iznenadio, imao sam prilike da ga vidim i u Highline i Comfortline nivou opreme, sastav plastike nije isti - u skupljem je ona meksa na dodir. Dizajn se oslanja na Golf-a sto mi se svidja. Eto mene je Yaris odusevio jer nisam verovao da manje vozilo po duzini od konkurenata moze da ponudi odlicnu kolicniu prostora i sasvim dobar gepek - o pouzdanosti ne bih trosio reci - ona je legendarna kod njih.
I da dodao bih sto se tice delova za Kiu - jeste delovi se cekaju ali to nije slucaj sa delovima za redovno odrzavanje, jeste za haubu, krilo, far, itd... sto se tice enterijera stava sam da je bolje odradjena od Clia.
Corsa su stigle godine, ali se tokom vremena pokazala kao veoma dobra i motora i opste pouzdanosti, takodje ima prostora dovoljno, u ostalom rezultati prodaje i pozicija u vrhu i posle skoro 7 godina su dobar pokazatelj koliko je cenjena medju kupcima...
A da budem iskren, ti si znatno visi od proseka pa ti je vrlo cesto svaki auto skucen, tako da ne znam kako bi moglo da nam se poklapaju misljenja oko prostora... ;)
@Bobo
A gde sam ja to rekao da je Corsa najbolja? Meni je zao sto si se pronasao, i da zao mi je sto ne citas dobro...
@Orlo Nisam se pronasao, nisam ni rekao da si ti rekao da je najbolja, vec si napisao da psda u bolje izbore od Klia, a ja stvarno ne znam po cemu, jer gotovo da nema stvari u kojoj Klio nije bolji.Sto se tice Korse, ona jeste godinama u vrhu, ali i Klio 3 je bio pa su ga zamenili, a sve ovo vreme se prodavao bolje od nje.Uostalom i Klio je u pominjanom dinamik paketu sacinjen od mekane plastike.Uporno se pise kako se svi loze samo na dizajn i plastiku, kao da Klio nema drugih kvaliteta.Proglasen je za najlepsi auto u klasi(zlatni volan), drzi rekord po minimalnoj potrosnji, najbezbedniji je auto u b segmentu po rezultatima Euroncap, vecina novinara koja je radila uporedne testove ukljucujuci i Nemacke, kada su u pitanj visi paketi opreme slaze se da je izuzetnog kvaliteta enterijer, da se vozi poput auta c segmenta i da ne nabrajam.Predraze, Klio se najbolje prodaje na zapadu, ovde gotovo da i ne, tuce se za mesto br.1 u Evropi,tako da samo neki "vidjeniji" i "strucniji" poput tebe vide da "neki koji se loze na krivulje i plastiku ovde vode glavnu rec " ,blago nama.
@Orlo
da, u pravu si, ja prvo sednem za volan pa ako uspem normalno da se smestim i da se ne osecam kao da sam u kutiji (taj osecaj sam imao u Astri recimo!), jako mi je bitan osecaj za volanom, komande, okruzenje (jer ces to dozivljavati 100% vremena voznje), pa tek onda krecem da razmatram ostale parametre... :)
Punto 2 i 206 bili su jedni od najprodavanijih automobila iz B segmenta, a po kvalitetu takmiče se za poslednje mesto. Broj prodatih ne garantuje kvalitet i upotrebnu vrednost, a to je slučaj i kod Clia 4 koji predstavlja promašaj konstruktora nastao pod uticajem dizajnera.
@Bobo 02 Nov 2013, 02:44
"Dzaba se trudis Dejane opet govoris u trecem licu..."
Nulta emisija nije nas cuveni Deki nego jedan drugi stari bloger tj. nas prijatelj ali sa ni blizu zavidnim renomeom kao nas Deki L! :)
Pozdrav za obojicu!
@Predrag Sta je tacno promasaj konstruktora po tebi.Konkretno, ovaj 1.5 dci je posle pocetnih problema postao pouzdan motor, tako ga karakerisu svi, ocenjuju i komentarisu.Spada po rafiniranoscu rada i ekonomicnosti u sam vrh malih dizela.Klio ko Klio, stedljiv je, proglasen je najbezbednijim autom b segmenta, ima najveci prtljaznik u segmentu(sve sam to vec rekao)mesta na zadnjoj klupi nema najvise u segmentu, ali nema ni najmanje.Sta su konkretno promasili inzenjeri na Kliu po tebi(nemoj samo o plastici jer medju konkurentima ni jedan nema bolju).?Kakvi su to problemi sa kvalitetom?Znas nesto sto mi ne znamo?I zapamti jedno jedino pravilo u monetarno-trzisnom svetu: kad je rec o automobilima istog segmenta i slicne cene, bolji je onaj koji se proda vise.Sta god znacilo to bolji.Mozda je samo dizajn bolji, a sve ostalo losije od konkurenata, ali ako se prodaje bolje, to onda znaci da ljudima treba dizajn i da je zato neki auto bolji.Ako seautomobil sa najvise mesta na zadnjim sedistima prodaje losije od svih ostalih, to znaci da je on losiji od ostalih jer se losije prodaje.
Predrag
ja znam mnogo promašenijih vozila, na kojima crkava što nije ni na Jugu.
Ovaj Clio je nešto najbolje u segmentu, i po motorizaciji, dizajnu, karoseriji, dojmu koji ostavlja na putu, potrošnji goriva, ceni servisa...
Bobo
1,5 DCI nikada nije bio nepouzdan. Druga stvar je što se decenijama točio ložak, voda, mulj, mazut, bazno ulje i ko zna šta, umesto Eurodizela. Kako se poboljšalo gorivo problemi nestaju.