home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Poput prve generacije „CLS-a“, „šuting brejk“ verzija aktuelnog modela otvara nov tržišni segment, podarivši ovom automobilu veći nivo funkcionalnosti, ali ne na račun atraktivnosti

Dobro je poznato da danas automobile pored kvaliteta, pouzdanosti ili praktičnosti, prodaju i emocije. Pogotovo ako se uzme u obzir da navedene uslove koji se vezuju za onaj racionalni deo odlučivanja uglavnom danas ispunjavaju svi savremeni automobili. U takovom odnosu snaga proizvođači prilično moraju da se potrude da tržištu ponude nešto posebno i drugačije, što će privući kupce, a da opet ne odlutaju sa „mejn strim“ staze i zalutaju van opšteprihvaćenih normi. Promocijom prve generacije modela „CLS“ Mercedes je pogodio u centar želja velikog broja kupaca.

Njegova druga generacija nastavlja istim putem, ali čini se da tek „šutingbrejk“ verzija popularnog kupea sa četvora vrata na pravi način tržištu nudi nešto posebno i drugačije. Jer ako je za model „CLS“ moglo da se kaže da je prvi moderni kupe sa četvora vrata, onda se za „CLS šutingbrejk“ može slobodno reći da predstavlja prvi kupe u obliku karavana. Ipak, i ovaj Mercedesov novitet je pionir samo u novijoj istoriji, jer „šutingbrejk“ oblik karoserije datira odavno, a najviše se vezuje za Veliku Britaniju i pripadnike višeg staleža i zaljublejnike u lov, kojima je bio potreban automobil koji pleni stilom, ali i praktičnošću da i njega smeste opremu.

Kompletan članak na sajtu Telegraf.rs



čitanja : 879



Komentari