home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi „sandero“ odlikuje znatno atraktivniji izgled od prethodnika i praktična petovratna karoserija, ali ne na račun udobnosti i prostranosti. Za pogon je namenjen dobro poznati motor sa 16 ventila

Kada se kaže „novi hit iz Rumunije“ sigurno nikom ni na kraj pameti nije kako je reč o pesmi, ali poslednjih desetak godina nekako postaje sasvim prihvatljivo da je reč o automobilu. Drugu generaciju jednog od najpopularnijih modela B segmenta smo već imali priliku da testiramo u verziji pokretanok 0,9 turbo motorom, kada smo bili iznenađeni razvojem snage i potrošnjom. Ovaj put smo odlučili da proverimo koliko u realnoj eksploataciji nudi osnovni model, koji pokreće već provereni agregat od 1.200 kubika, koji uz pomož 16 ventila razvija 75 konjskih snaga. U pitanju je motor koji se ugrađuje u najjeftinije verzije, koje se na našem tržištu prodaju po ceni od 7.310 evra.

Kompletan članak na sajtu Topspeed.rs



čitanja : 1502



Komentari

Obratite paznju na ove bisere iz teksta:

"Renoovi dizajneri su ipak uložili veliki trud, tako da model „sandero“, bar spolja, gotovo ničim ne nagoveštava da se ispod modernih linija krije trozapreminski model. (???)
Istina, druga generacija tandema „sandero – logan“ je promovisana takoreći istovremeno, pa je verovatnoća da bi moglo da dođe do dizajnerskih pogrešaka neuporedivo manja."

Sta je pisac hteo da kaze?!?

"Tek bokovi „sandera“ otkrivaju sličnost sa „loganom“

Ne zna da su to isti automobili u 2 oblika...

A tek ovaj:

" Da li zahvaljujući saradnji sa Renoom, ali prednja sedišta su odlično oblikovana, i prižaju više nego korektan nivo udobnosti."

A Dacia kao nije Reno, nego saradjuje sa njim?!? Strava!

@auto
mislim da je bolje da se vratite Kurirovim testovima, oni bar ne prave ovakve lapsuse! :)

Autor carobnjak 24 Dec 2013, 20:21