home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Upoznajte automobil koji prkosi vremenu, automobil koji je nadživeo svoju prvobitnu namenu, vozilo koje je ružno kao sam đavo, ali zato, isto tako i ide! Da, reč je o svevremenskom terencu, Mercedesovoj G-klasi, i to u verziji 500 Cabrio!

Pravi, „hardcore“ terenci zaista su neka posebna sorta vozila. Ne samo što se nalaze gotovo na pola puta između automobila i kamiona, već su specifični i po tome što je većina njih zapravo nadživela svoju osnovnu namenu. Pogledajte samo čuveni Land Rover Serije I! Zamišljen kasnih četrdesetih godina prošlog veka kao radna mašina za najteže terene, namenjen vojsci i spasilačkim službama, vremenom je evoluirao u model Defender, gotovo sastavni deo garaža svih iole bogatijih ljubitelja automobila, o britanskim tradicionalistima da i ne pričamo. Nije bitno što je za više od pola veka osnovni izgled ostao gotovo nepromenjen, udobnost rudimentarna, a o ekonomičnosti da i ne pričamo jer upravo sve ovo mu daje neki mačo-retro imidž, kombinaciju prestiža i snage koja je danas, očigledno na visokoj ceni.

Kompletan članak na sajtu Telegraf.rs



čitanja : 1817



Komentari

Pit,
Kako ti se čini G klasse professional?
Skroz ogoljeni G, volan iz '90-ih... :)
A sa cenom su tu negde...
pozz

Autor Raziel 09 Feb 2014, 23:25

Raziel
Pa to je hardcore off-road.
Za tu namenu, ko je stalno van terena, po surovim uslovima, on je najbolji izbor.
E sad, što se G klase tiče, ja sam MB fan, ali ima puno više većih fanova G klase od mene. :)
Bio sam jednom kod jednog čoveka, ima nekoliko G klasa, samo G vozi. :) Davno beše, ako se dobro sećam, oko 7 komada. Starije malo i mladje, sumnjam da je mladja od 2002 neka. Ali opet, svejedno, skupe su one i polovne. Ne znam šta će mu toliko, ide u lov. Ali zanimljivo je to da fanovi G klase često neće da voze ništa drugo, ni drugi Mercedes. Samo G, ništa drugo ne priznaju. :D
Meni se prvo nije svidjala, u vreme prvog ML-a recimo.
Ali vremenom, sazriš... :)))
Svakako da je G klasa terenac vredan poštovanja, zapravo, jedini luksuzni hardcore terenac. Defender je klot, Wrangler bolji, ali daleko od G klase. Ona je 3 ( i više ) puta skuplja, u zavisnosti od verzije.
Pričao sam baš sa glavnim majstorom u jednom ovlašćenom MB servisu, koji je najbolji majstor za Mercedese kod nas.
Kaže da G klasa nema veze sa ostalim Mercedesima. Ona je nešto potpuno posebno. Ručno se pravi, robusna, nesalomiva.
Inače simpa je ovaj G500 kabrio, fazon, a i off-roader pravi. Sa vetrom u kosi kroz bespuća i najteže terene.
I negde pročitah, da jedino G klasa nudi sve tri blokade diferencijala. Ostali imaju po jednu uglavnom, blokada srednjeg. A pomenuše da niko sem G klase nema sve tri, prvenstveno misleći na LR i Jeep.
Samo, skupa je mnogo.
A ja kada bi uzimao G, uzeo bi samo AMG. :)
Crni G55 recimo. Nekako mi je mnogo moćan. :)
Dobra stvar kod G klase je što ne moraš da pratiš trendove. Tj ako uzmeš ML ili GL, kad izadje novi, imaš stari model. Dok sa G, samo je unapredjuju i modernizuju, ali je to taj model.
Što kaže jedan moj prijatelj, "kad si mlad, hoćeš ovo, hoćeš ono, a kad sazriš, kad si zver, onda G klasa". :)))
Uzgred, G klasa je jedini hardcore terenac, koji je i statusni simbol. U Holivudu je "must have". :) Mnoge poznate ličnosti obavezno imaju G u garaži. Kao što reče onaj iz Top Gear-a, jedini auto koji se svuda nosi kao da je rodjen tu, bilo da je van terena u nedodjijama, ili ispred Opere.
Evo šta Richard Hammond kaže za G55 :
"Infact, I think I just found the coolest car in the World!"

Autor Pit 10 Feb 2014, 00:54

U SAD-u cesto kazu, G55 AMG is useless vehicle in cities, but I want it :)

Autor nsx 10 Feb 2014, 04:43

Pit,
Ja sam prvi put video uživo taj Professional u okolini Minhena prošle god. Fora sa njim je da je ostao isti kao modeli iz '90-ih, samo još ogoljeniji spolja, na prvi pogled sam milio da je Puch. Malo smo obilazili placeve i stoji na nekom G klasa otprilike 20, 25 god, spolja rđa, pocepana sedišta, neka smešna boja, enterijer gori od w123 a cena bezmalo 7000€ :) Mrzi me sada da tražim slike ali ono je trebalo videti... ML 2000g 2000€ G 2000g 20000€
Drže cenu bolje nego SLR ;)

Šta radi taj sa 7 komada? Svaki dan po jedan... :)
Po meni je možda naj izbor 350CDI
pozz

Autor Raziel 10 Feb 2014, 23:34

Raziel
Da, G najbolje drzi cenu od Mercedesa, pa onda CLS.

Autor Pit 11 Feb 2014, 01:36