home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dačija logan MCV”, pouzdano i robustno vozilo po pristupačnoj ceni. Novo vozilo konstruisano tako da odgovara mnogobrojnim potrebama porodice

Rumunska fabrika pod okriljem francuskog giganta “Renoa” nastavlja oprobanom stazom uspeha i sa starim receptom - mnogo toga za relativno malo novca. Izuzetak nije ni novi “logan MCV”, ili, kako mi to popularno kažemo, “logan karavan”.

“Dačija” nam je ponudila modernije vozilo s pet mesta za putnike i s najvećim prtljažnikom u klasi ( 573 litra!), koji obaranjem zadnjih sedišta može da naraste do impozantnih 1.518 litara.

Najuočljivija dizajnerska promena odnosi se na “peta vrata” - vrata prtljažnika koja se sada podižu uvis, dok su na prethodnom modelu bila dvodelna (dvokrilna). Iako je, naravno, prtljažni prostor svakog karavan vozila bitna odrednica potencijalnih kupaca, jasno je da je i spoljašni izgled sve važniji. Izražajne bočne linije i novi identitet marke “dačija” doprineli su skladnom izgledu novog robustnog i dinamičnog “logana MCV”.

Kompletan članak na sajtu Novosti.rs



čitanja : 1380



Komentari

Zaista retko se sretnu baš ovako afirmativna "mišljenja" u "testovima" ( bez obzira koje vozilo je u pitanju ), tako da sudeći po "rezultatima testa" cenim da logan MCV "mane nema".

Autor moron 12 Feb 2014, 13:22

Sigurno najbolji izbor ako se gleda cost/benefit!

Autor carobnjak 12 Feb 2014, 19:58

Ne znam baš...
Ako se "gleda" samo da se za nova karavan kola te zapremine da što manje para, logan MCV nema konkurenta.
Ako se, pak, posmatra "cost/benefit", možda je bolji izbor bazni ceed SW za 12.490 ( "možda", to je stvar za diskusiju).
Mada, i auris karavan sada ima smešnu baznu cenu, a i "bazno" svašta nudi (dok se za sitnu doplatu dobija "Luna", koja dosta "čuda" ima).
Inače, moj prvi komentar se odnosio na sam članak, tj."test" (koji treba pročitati ), u kome je namerno dosta toga izostavljeno (pa i da se kod nas uopšte ne nudi sa 0,9 TCe), a deo i netačno iznet ( npr. da svaki MCV navodno ima 4 AIR baga).
Ali, neosporno, ovaj MCV je ogroman napredak u odnosu na prethodni i valja ga detaljno sagledati.

Autor moron 12 Feb 2014, 20:42

Ako se pod „benefit“ računa stilski efekat i prijatnost korišćenja, ovo je po cost/benefit ispod nule.

Autor CaMIRO 13 Feb 2014, 10:09

Grdoba.

Autor Damko 13 Feb 2014, 18:48