home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Iako u Evropi C segment neretko zovu i „golf“ klasom, najnovije verzije Mazdine „trojke“ i Tojotinog „aurisa“ pokazale su da se i Japan pita, jer kvalitet izrade i moderan dizajn više ne poznaju granice kontinenata

Takozvana kompaktna klasa poslednjih godina sve je brojnija, pa se od nekada nedodirljivog lidera, VW „golfa“, došlo do pozicije gde gotovo svaki proizvođač ima svoje viđenje optimalnog odnosa uloženo/dobijeno.

Ipak, potraga za što aktuelnijom ponudom motivisala nas je da u „klinč“ postavimo najnoviji model na srpskom tržištu, Mazdu „3“, i Tojotin „auris“ koji u značajnom unapređenom izdanju traži visoko mesto u statistikama prodaje. Takođe, želja nam je bila da čitaocima prenesemo utiske iz vožnje benzinskih modela, pa je ispod „haube“ „aurisa“ ovom prilikom bio poznati motor od 1.598 „kubika“ i 132 konjske snage, dok je Mazda „3“ bila dostupna u verziji od 1.998 „kubika“ sa 165 konjskih snaga.

Kompletan članak na sajtu Telegraf.rs



čitanja : 4508



Komentari

'ladno nisu imali integriteta i m..a da napišu da je Mazda 3 bolji auto u svakom pogledu! :)

Autor Nedjo 24 Feb 2014, 10:57

Eksterijer - Mazda
Enterijer - Mazda
Motori - Mazda
Kvalitet materijala - Mazda
Pouzdanost - Mazda

Sve je jasno :)

Autor Masha 24 Feb 2014, 11:18

"..dok se na zadnjoim sedištima sedi manje komforno nego u „aurisu“, sa za nijansu manjim prostorom za glave putnika.."

Tacno. Ali iskljucivo ukoliko u Mazdi sedi vozac od 2.30, dok u Toyoti za volanom sedi neko od metar i 65. Tada ce u trojki biti manje mesta nego u Aurisu.. Mazda 3 svakako nije sampion prostora pozadi, ali novi Auris je posle Megana 3 etalon za nedostatak prostora pozadi. Lako se proveri u salonu, nema potrebe za ovakvim bajkama u testovima.
Ako je verovati ostalim testovima, jedino gde bi Auris mogao da odnese pobedu je meksi trim (Mazda je tradicionalno tvrda, verujem i ova) i kraca je, pa je zgodnija za "hendlovanje". A i jeftinija.
Sve ostalo bojim se da je ipak na strani Mazde.

Autor barmalej 24 Feb 2014, 11:59

Ta mazda 3 košta "samo" 21.290 ("plus" boja),što je meni nekako "lišeno razuma".
Bez dileme, ta mazda (u nekom nižem paketu i sa motorom G120),je veoma dobra, mada se meni ne dopada pozicija sedenja (suviše nisko), a ni pozadi mesta nema (dok u gepeku nema čak ni "rupu" za rezervni točak-ako sam dobro video).

Autor moron 24 Feb 2014, 13:52

Mazda je u ovoj genraciji konkurent Audiu A3, Volvou V40 i slicnim modelima, koje stize performansama i izgledom, a prestize cenom.

Kakav Auris.

Na prvi pogled se vidi sta je sta, pre sve ga pogledati sirinu Mazde, enterijer, motore.

Autor Fordovac 24 Feb 2014, 16:23

Auris je inferioran u svakom pogledu!

Autor carobnjak 24 Feb 2014, 19:10

Nikad lepsi i jedan i drugi model!
Ipak moram da dodam,da se Mazda malo zabrojala po pitanju cene...

Autor UROS 88 24 Feb 2014, 21:00