home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dizajneri nisu smeli radikalno da menjaju linije čuvenog monovolumena, ali su performanse vešto dorađene, pa je osećaj za klasu bolji od prethodnika

Krcato kvalitetom!

„Tojota“ je usvojila konzervativnu strategiju u segmentu kompaktnih monovolumena. Linije novog „versa“ se, naime, samo neznatno razlikuju od prethodne generacije. Najveća promena su nove svetlosne grupe u kojima dominira bela nijansa. Ostatak je dobio čistije i kockastije elemente, s naglaskom spuštanja vizuelnog težišta.

Trapezoidni otvor napred je očekivan, dok je novost gornja maska u punoj dužini između svetala. Dinamika ne popušta sve do zadnjeg dela s atraktivnim integrisanim spojlerom!

Enterijer je bitno izmenjen. Klasika je opet u modi, o čemu govori novi analogni prikaz brzine i obrtaja. Ipak, zameramo to što nije ugrađen digitalni pokazivač brzine, u skladu s aktuelnim vremenom. Prosek, međutim, „vadi“ odlični multimedijalni sistem s navigacijom na srpskom!

Kompletan članak na sajtu Kurir-info.rs



čitanja : 900



Komentari

Neobično niske cene za novi Verso, čini mi se da je od ovoga skuplji čak i škodislav oktavijus. Negde mora da je "jadac"
Doduše, ni perfomanse ovog BMW-ovog 1.6 dizela nisu baš očaravajuće ( ubrzanje 12,7 do stotke, mislim da lošije nema u toj klasi vozila za 1,5/1,6 dizele ), ali to za ovu klasu vozila i nije tako bitno.
Ne razumem ni zašto im nije kompatibilna panorama sa krovnim nosačima, kad kod ostalih jeste. Treći red sedišta ima korektnu cenu.

Autor moron 10 Jun 2014, 12:33

Jadac je u tome sto je daleko stariji od konkurencije, ovo mu je vec treca obnova, a bazira se na koroli od pre dve generacije.

Autor Fordovac 11 Jun 2014, 08:41