home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posle restilizacije uspešnog modela, uz „tsi” benzinske agregate i šestostepene menjače, „Folksvagen” proizveo brz i štedljiv auto

Era „daunsajzing” motora je definitivno stigla i bacila pod noge čuvenu američku filozofiju: „Što više kubika i snage, to manje glavobolje na drumu.” Turbine u malolitražnim automobilima čine čuda, što smo i iskusili na „Politikinom” testu vozeći novu verziju „folksvagena polo 1,2 tsi –blu moušn”. Već na prvom semaforu, nakon brzog starta, iznenadili smo vozača bavarske ikone, „be-em-vea 316”, nekoliko godina starog, iako poseduje 400 kubika više i reputaciju „večitog sportiste”. Novi adut Nemaca u borbi sa agresivnim proizvođačima vozila „A” i „B” klase sa Dalekog istoka je „polo” zamišljen da ostavi klijentelu pod okriljem brenda i ako ne voze „večnog golfa”.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Politika.rs



čitanja : 1364



Komentari

čini mi se da malo starija fobija 1,2 TSI sa 105 ks i 5MT menjačem daleko bolje peromanse od ovoga ima

Autor moron 04 Avg 2014, 22:54

Najbolje performanse ima Rapid jer se u njega ugradjuju motori (verovatno namerno) za koje VW laze sa podatkom snage. Podatak je manji nego sto motor realno poseduje.
Fabia ima zadatak da napravi distancu izmedju VWovog Pola i konkurencije kaja bi ga na odredjeni nacin mogla ugroziti. Mozda ne po kvalitetu izrade, ali po ceni svakako da.
Polo je veoma skup automobil.

Autor vojvoda 05 Avg 2014, 02:37

@vojvoda
"Fabia ima zadatak da napravi distancu izmedju VWovog Pola i konkurencije"

Jel mozes malo detaljnije da objasnis?

Autor carobnjak 05 Avg 2014, 12:23