Renault Megane GT Line TCe130 na probi "Novosti"

Magovi dizajna i mehanike iz „Renoa“ uspeli su da, ionako atraktivni, novi „megan“ učine još zavodljivijim i primamljivijim.
Na testu „Novosti“ našla se „megan berlina“ sa opremom „GT lajn“ i s modernim benzinskim motorom „TCE 130 enerdži“. „Megan berlina“ se diči novooblikovanim prednjim delom, skladnim i izražajnim linijama, stilizovanim i prepoznatljivim logotipom i dnevnim LED svetlima koja prave poseban svetlosni identitet. Ona je elegantna, zrela i inovativna.
„Reno“ je u izradu ovog modela uložio mnogo znanja stečenog na pistama Formule 1. Pobednički tim, kako kažu u „Renou“, ovoga puta činili su Rob Vajt, tehnički direktor „Reno motorsporta F1“, i Gaspar Gaskon, direktor odeljenja konstrukcije motora u „Renou“. Cilj je bio da se napravi motor za svakodnevnu upotrebu, sa znatno manjom prosečnom potrošnjom goriva i manjom emisijom štetnih gasova za najmanje 35 odsto.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Novosti.rs
Ovo je već treći "domaći test" zarednom bukvalno istog vozila u veoma kratkom periodu i ja mislim da svi "autori" treba da sednu za "jedan sto" i da se barem dogovore oko nekih "objektivnih stvari" ( pa i oko toga da li ovaj (dobar) motor po bordu troši koliko specifikacije kažu ili troši bar oko "1,5 litar više", kako beše stav na VG).
Ovaj megane je inače lep, ali jedva čekam da vidim novi.
Ovo je odlican motor, ali je upakovan u "novi Megan" koji je jedan od najstarijih automobila u c segmentu na trzistu, a koji opet vuce platformu sa jos starije prethodne generacije, tako da ovaj novinar, koji ocito cesto pise o necemu drugom, a tek ponekad napravi neki auto-test, treba da ostane na pisanju o temama o kojima je i do sada pisao, jer ce ovako tesko zaraditi za `leba.
Reno je poznat po poštenom prikazu potrošnje i po katalogu, i po bord kompjuteru.