Rolls-Royce Phantom Drophead coupe: Putovanje prvom klasom

Videti Rolls-Royce uživo je presedan, a provozati jedan, predstavlja posebnu privilegiju. Ovaj put, pokušećemo da prenesemo bar deo impresija sa putovanja Phantomom Drophead Coupe, od Zagreba do Sofije
Saradnja redakcije TopSpeed magazina i kompanije Rolls-Royce traje već nekoliko godina. Do sada smo više puta imali priliku da se nađemo za upravljačem novih modela renomiranog britanskog proizvođača, pa tradiciju na koju smo navikli čitaoce, ne želimo da izneverimo ni ove godine. Do sada smo imali priliku da prenosimo impresije sa test vožnji modela Phantom, Ghost i Wraith, a zahvaljujući ljubaznosti predstavnika kompanije Rolls-Royce, na našem testu se ovaj put našao Phantom Drophead Coupe, za koji se može slobodno reći da predstavlja najekskluzivniji serijski kabriolet model današnjice, bar što se tiče luksuznog dela tržišta.
Ovaj put smo odlučili da ne podvrgnemo ovaj ekskluzivni automobil klasičnom, već tzv. road testu. Automobil smo preuzeli u Zagrebu, sa krajnjim odredištem u Sofiji, u Bugarskoj. Ovo putovanje na istok bilo je idealan ispit za ovakav automobil, jer je podrazumevalo vožnju autoputem, ali i regionalnim putevima kroz Srbiju i Bugarsku.
Kompletan članak pročitajte na sajtu TopSpeed.rs
Pročitah ovaj test još kad je izašao.
Nije mi jasno zašto u ovakvom autu nema dovoljno mesta pozadi.
Putovanje kabrioletom na duze ture veoma je naporno pa makar to bio i RR.
Vojvoda
Ne za putovanje, vec da komotno mogu da se smeste 4 osobe, bez pomeranja prednjih sedista napred. Nisu trebali da ga krate. Ipak bi ovakav auto morao da pruza beskompromisan komfor za 4 putnika. Jer ako kabrioleti ispod 5 m duzine ne pruzaju dovoljno mesta za putnike pozadi, ovaj sa 5,6 m bi trebao.
Nisi u pravu to sto si napisao, jer postoji jedan izuzetak, Maybach Landaulet. : )
Gagiba
Što se prenosa snage i performansi tiče :
"Performance
The engine is a Mercedes-sourced 5.5-litre twin-turbo V12, generating 405 kilowatts (550.6 PS; 543.1 hp).
The Maybach 57 accelerates from 0 to 60 mph (0 to 97 km/h) in about 5.1 seconds; the Maybach 62 and 57 S, about 4.8 seconds; the Maybach 62 S, 4.5 seconds, and the Landaulet, 4.5 seconds. Though not extraordinary by today's sports-car standards, such acceleration is impressive for cars weighing well over 6,000 pounds. Maybachs in general are extremely powerful: the 57 has 518 bhp (386 kW; 525 PS); the 57 S, 559 bhp (417 kW; 567 PS); the 62, 570 bhp (425 kW; 578 PS); the 62 S, 612 bhp (456 kW; 620 PS), and the Landaulet, 633 bhp (472 kW; 642 PS)."
ovaj auto je skulptura.sto rece komsija,ni jedan automobil ne moze da se poredi sa njim. umetnicko delo.
"Viši nivo, slobodno se može reći, preterivanja sa kvalitetom, može da se pronađe samo u Paganijevim modelima, bar kada su u pitanju automobili koje smo mi testirali."
: )))
Пит
И због чега онда катанац?? :)
Никако да јасно распознаш ту разлику која карактерише префињеност у односу на почетничке покушаје...