Citroen C3 1.4 HDi 70 na probi "Novosti"

„sitroen C3“ sa dizel motorom 1.4 HDI opravdao očekivanja. Ovaj automobil ima dosta opreme već u osnovnom paketu „atrakšn“
Na svu sreću, „Sitroen“ je, praveći novi „sitroen C3“, izbegao zamku u koju upada veliki broj auto-kompanija koje po svaku cenu žele nešto novo, revolucionarno, pa na kraju završe u sopstvenom vrzinom kolu. Francuski gigant je napravio novi „C3“ zadržavajući stare vrednosti, unapređujući ih taman toliko da isprati neminovni tehnološki iskorak u svetu automobilizma. Zato je novi „C3“ i dalje elegantan, francuski šarmantan, praktičan i - ekonomičan.
Na testu „Novosti“ imali smo „sitroen C3“ sa dizel agregatom, čuvenim 1.4 HDi 70 motorom, i paketom opreme „atrakšn“, dakle početnim, koji košta 12.990 evra.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Novosti.rs
I kosta kao jednako opremeljeni C4 u svim verzijama, sem klot verziji.
Pa da bi imao delimicno kozna sedista, automatsku klimu, elektricne retrovizore, dizel motor, metalik boju, radio sa 4 zvucnika, srebrnu komandnu tablu kao sto je na svim slikama, led svetla... dakle sve najnormalnije... moras da platis 16500. Eto cenovnika, ko ne veruje, nek pogleda.
10000 kosta samo klot varijanta sa 1.1 motorom.
@Fordovac
C4 ti sa takvom opremom kosta preko 20 hiljada!
I sta sad?
Ne, C4 sa takvom oprmemom i motorom kosta ISTO 16500.
Zaista dobar nacin da se odbiju kupci C3 i posalju konkurenciji.
Najjači C4 kod nas (2.0 HDI od 150 ks) u najskupljem paketu opreme (ima i elektromasaža sedišta) košta kod nas 19.790 (tj.ispod 20.000)
Ovaj cenovnik za C4:
http://www.citroen.rs/wp-content/uploads/2014/07/Cenovnik-Citroen-C4_20.7.2014.pdf
@Moron, tacno, ali ja gledam istu opremu, a ne bolju.
Dakle ista oprema (to je srednji nivo na C4), pa cak i sa nekim stvarima koje nema C3 ni kao opciju, u klasi vise (a ja zaista smatram C4 za daleko ozbiljniji auto od C3) ne moze da kosta jednako.
I nije C4 jeftin, pogotovo sto je ve godinama na trzistu, nego je C3 nenormalno skup u svim, sem u baznoj varijanti.