home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Spreman za sve terene

„Reno senik X-Mod 1.5 dCi“ sa sistemom „extended grip“. Poboljšano prianjanje nije više samo ekskluzivitet pogona na sve točkove

Segment koji se, kažu, najbrže razvija u automobilskoj industriji jeste onaj namenjen SUV vozilima, „krosoverima“, manjim terencima, koji, s pogonom na sva četiri točka, kao magnetom privlače kupce.

Suštinski, vrlo je mali broj vozača ovih vozila koji i upotrebljavaju pogon „4x4“ u nekim ekstremnijim uslovima. Pri tome, cena održavanja ovakvih automobila znatno je viša.

Zato se čini da je „Reno“ sa svojim „senik X-modom“ opet pronašao dobitnu kombinaciju i ponudio nešto što je u suštini „običan“ putnički automobil, ali spreman da, ako zatreba, odgovori i na složenije izazove.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Novosti.rs



čitanja : 983



Komentari

Zašto bi cena redovnog održavanja 4x4 bila "znatno viša"? To nije istina! Evo na poslu imamo Oktaviju skaut 4x4, i održavanje je identično kao za običnu Oktaviju sa pogonom na prednjim točkovima.

Ulje u 4x4 spojnici, ako se uopšte menja, menja se na recimo 120-160.000km... Dakle u principu nebitno.

Autor Miki 22 Okt 2014, 18:32

Miki
Ulje Haldex-a se menja svakih 60.000 km (kao i kod 6-stepenog DGS-a), a kod druge generacije Haldex-a se menja i filter ulja. Imah negde cenu

Autor moron 22 Okt 2014, 19:12