Nova Škoda Fabia na probi Auto magazina

Dugo je Škodina „fabija“ bila shvaćena samo kao alternativa drugim gradskim automobilima zvučnijih imena. Stvari se iz osnova menjaju, i češki proizvod sada ima znatno više aspiracija da stigne na sam vrh najboljih u svojoj klasi
Konačno, direktnim letom porugalskog TAP-a stiže se za tri i po sata iz Beograda do Lisabona. Sletanje na aerodrom u srcu glavnog grada Portugalije predstavlja i početak svetske promocije koju je češki proizvođač oraganizovao za vodeće automobilske medije. Škoda je, naime, grad na krajnjem zapadu Evrope odredila kao mesto lansiranja „fabije“, kompaktnog gradskog automobila koji je tako mnogo uradio za znak koji nosi.
Taj model jedan je od najprodavanijih, sada i najsavremenijih automobila kojim se Česi upuštaju u konkurentsku trku sa Opelom, Fordom, Tojotom – rečju sa svima koji imaju svoje adute u toj klasi automobila. A takvih je mnogo, računajući i Folskvagen, kojem Škoda formacijski pripada.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Automagazin.rs
Sve sami vrhovi, najbolji i ostalo. Ispade Fobija bolja od Pola... A1 i Mini da ne spominjemo. Lol
Fabija je samo alternativa drugim autima, baš kako je navedeno u tekstu. Skupa alternativa i ništa više.
Ovo za volanom Dino Merlin? :)
Šalu na stranu, nova Fabija mi se sviđa zbogf uspešne primene oštrih linija. Jedino mislim da nisu trebali da rade zadnje svetlosne grupe da baš toliko podsećaju na 5 door Fiat Stilo. Dakle, dobro je, ali je moglo malo bolje. Plus, nadam se da Fabija III nije tvrda kao njene prethodnice. Tvrdo oslanjanje je uvek bilo mana ovog modela (to je prvo što sam primetio kad sam seo u sve dosadašnje Fabije) ali to ću znati tek kad je provozam.