Citroen C4 1.6 HDi 92 Attraction na testu Auto magazina

Dizelaš po ceni benzinca
Sa cenom od 14.990 evra, "sitroen C4" je trenutno jedan od najjeftinijih dizelaša u klasi. Bazna oprema je skromna ali auto ipak ima dosta toga da ponudi. Između ostalog, veoma meko podešeno ogibljenje i veliki prtljažnik
Sitroen kao brend je prilično dugo bio odsutan sa našeg tržišta pa smo praktično zaboravili kako izgledaju noviji modeli ove marke. “C4″ druge generacije je imao premijeru pre više od dve godine ali za nas je praktično potpuno nov model.
Zahvaljujući firmi Avtonova Kab, dobili smo priliku da ponovo viđamo nove “sitroene” u većem broju na našim putevima. Moramo da primetimo da je sprovedena politika nižih cena, bar kada je u pitanju “C4″, tako da je ovaj model vrlo pristupačan našim kupcima. U startu su odobreni popusti na zvanične cene, koji se kreću od hiljadu do hiljadu i po evra.
Kompletan članak možete pročitati na sajtu Magazinauto.com
Šta je "bazno"? Pa, nema ESP. Nije C4 tako jeftin kako se čini. U "srednjem paketu", sa motorom 1.6 e-HDI od 115 ks, jeftiniji je "na akciji" oko 300 eura od (nazivomo ga "novog") 308 u srednjem paketu. A razlika opreme "nebo i zemlja". Pogledajte sajtove, pa vidite koliko je C4 preskup.
http://www.veranomotors.rs/cenovnik/novi308.pdf
http://www.citroen.rs/wp-content/uploads/2014/07/Cenovnik-Citroen-C4_20.7.2014.pdf
kako to mislite, "imao premieru prije vise od dve godine"... sadasnji C4 je predstavljen 2010-te i polako bi bi mu vec trebala zamena ili barem ekstenzivniji mid-lajf fejslift...
@moron
Izvini, ali kako je je C4 nivo 2 1,6e-hdi sa akcijskom cenom od 16.490 samo za 300 evra manje od 308 nivo sa akcijskom cenom od 18.290 koji spominješ? A razlika samo u dispeju??
@moron
Pogresio sam...i klima i felne tj 410+360, vidim sada da su pojacali standardnu opremu u ponudi...ali jos uvek +1000
@Milan Nikolić
Da, računski pogrešio jesam u uračunavanju popusta kod C4, tako da bih bio u stanju da promenim i "preporuku".
Ali, pogrešio si i ti.
Za početak, standardna oprema na "novom" 308 u Srbiji nije menjana od pojavljivanja i srednji paket je takav kakav jeste "od starta" (dual klima, alu i dr.).
A razlika 2. nivoa opreme kod C4 i 308 nije samo ono što ti kažeš.
C4 npr. u 2. nivou ima i maglenke i "hrom paket" (pa je tu "u plusu"), ali npr. nema senzor za svetla i brisače ili fotosenzitivni unut. retrovizor, kao što nema ni Touchscreen (ne kažem da je taj Touchscreen nužnost ili čudo, ali ga i citroen ističe/pominje kao element opreme kod Pikasa - i naplaćuje).
A i cene (nekih) opcija se dosta razlikuju, npr. panoranma kod 308 je 500, a kod C4 je u 2. paketu čak 980 ili navigacija, kod jednog je 500 (308), a kod drugog je 1.080 (C4). I sl.
Iskren pozdrav
@moron
Ako pogledaš, napisao sam cena za doplatu klime 410 što je doplata za NB07 koja podrazumeva senzore... Klasična klima je RE07-330evra. PSA ima 99% iste kodove za opremu, što možeš videti i na jednom i drugom cenovniku. Ali na različitim nivoima opreme kod jednog proizvođača ne mora da bude isti opis i da isto podrazumeva. Takođe, zadnjih par godina PSA forsira paketno naručivanje opreme i tako dolazi do razlike šta nešto podrazumeva i šta je doplata za neke druge stvari. Nešto kao Šojićeva prodaja kafe i ventilatora, al je to način da se dobije povoljnija cena.