home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Majstor preobražaja

Reno je jedan od prvih fabrika koja je ponudila kupcima mogućnost da personalizuju svaki aspekt svojeg automobila. Testirali smo "klio" koji na najbolji način pokazuje šta mašta (i budžet) mogu na naprave od automobila

Za godinu i po koliko je na tržištu, četvrta generacija Renoovog gradskog mališana je osvojila brojnu klijentelu širom Evrope. To je vrlo važno za svaku automobilsku kompaniju, jer znamo da je B segment automobila najmasovniji i merilo uspeha prodaje. Reno je na prečac osvojio kupce izgledom koji je potpuno drugačiji od onoga što smo videli u trećoj generaciji. Dizajn je mladalački, prijatan i nekonvencijalan dizajnom, odnosno upravo onakav kakav i očekujemo od francuskog giganta. Kada je iznenađenje i oduševljenje novim dizajnom splasnuo na videlo su došli ostali kvaliteti.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.rs



čitanja : 2486



Komentari

EDC je savremeni menjač sa dvostrukim kvačilom? Ako je tako, zašto značajnije pogoršava ubrzanje u odnosu na druge istovrsne menjače i zašto ga reno forsira ( pa i clio 1.5 dci od 90 ks dolazi samo uz EDC )?
Primera radi, megane berlina dci 110 ubrzava 10,8, a sa EDC 11,7. To je 0,9 sec razlike ( i toliku razliku prave stari "pilotirani menjači" sa jednostrukim kvačilom).
Kod škode oktavije 1.6 TDI, sa i bez DSG, razlika je samo 0,1 sec (10,8 i 10,9 sec).

Autor moron 09 Jan 2015, 11:14

A enterijer je plastik fantastik. More crne plastike.

Autor Fordovac 09 Jan 2015, 11:44

Skoro 16.000 eura za auto B-segmenta, a nema ni zadnje podizace stakala... super cool... :)
Mozda je to i u redu, kako bi neki rekli, i ovako se prakticno uvek vozis sam pa osim toga nije bitan ni prostor nazad za putnike... a da li je bas tako...

Autor Orlo 09 Jan 2015, 12:48

Koliko ja razumem, ovaj "nivo opreme" je ispod nivoa Dinamik, samim tim cena je više nego... opravdana..?

Glede automatika. Jedan primer deluje kao drastičan, iz iste "štale". Novi Qashqai 1.2 DIG-T.

"Manuelac" ima 115 konja pri 4500 o/min.
"X-Tronic" ima isto 115 konja, ali pri 5200 o/min.

"Manuelac" razvija max.190 Nm na 2000 o/min.
"X-Tronic" razvija max.165 Nm na 1750 o/min

Konačno, "manuelac" razvija 185 km/h, 0-100 za 10.9 s
"X-Tronic" razvija impozantnih 173 km/h, 0-100 za respektabilnih 12.9 s.

"X-Tronic" je skuplji za nešto manje od EUR 2000 od adekvatnog "manuelca".

Nema dileme da poslednja reč tehnike odnosi prevagu na svim poljima. Doduše verovatno u negativnom pravcu.

Ja jesam ljubitelj automatika, međutim priču sa ovakvim "state-of-the-art" bravurama bih jednostavno najradije zaboravio.

Autor Priapus 09 Jan 2015, 16:38

Tako su zeznuli i novi Clio sport, koji ima samo ovu automatiku. Debili

Autor NemanjaBB 09 Jan 2015, 17:06