home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

MG, nekadašnji ponos britanske auto industrije, a danas u rukama kineskog Nanjing Automobile, se vratio na domaće tržište pre četiri godine posle čak 16 godina odsustva.

Ponuda se zasnivala na dva modela - MG6 sedanu srednje klase zasnovanim na Kineskom Roewe 550 i malom subkompaktu MG3, koji je debitovao dve godine kasnije. Međutim, i pored visokih očekivanja, prodaja je bila veoma razočarajuća, pa je tako u tek završenoj 2014. godini svega 291 primerak MG6 pronašao kupca, a MG3 je prošao još gore sa samo 209 prodatih primeraka.

Na tržište sada stiže još jedan model i to prvi SUV kompanije pod GS oznakom. Publika je imala priliku da se upozna sa GS još pre sve godine kada je predstavljen kao koncept pod CS oznakom na salonu automobila u Šangaju. MG je sada debitovao i u serijskoj verziji, koja će u Kini da startuje sa prodajom u maju, a na evropsko tržište treba da stigne početkom sledeće godine.

Serijski GS je dizajniran od strane britanskih i kineskih kolega i u velikoj meri liči na CS koncept. GS je takođe zadržao većinu linija sa MG3 i MG6 i na taj način prati strategiju kompanije da pruži imidž i dizajn koji će svako moći da prepozna na prvi pogled. MG je ponosan i na novi logo kompanije, koji je urađen u retro stilu legendarnog Morrisa, čime kompanije želi da podseti verne kupce i na svoje klasične modele.

GS je dugačak 4,500 mm, širok 1,855 mm i visok 1,675 mm što ga čini za 73 mm dužim, 46 mm širim i 8 mm nižim u poređenju sa glavnim rivalom Volkswagen Tiguanom. Rane glasine su najavile da GS deli platformu sa Ssangyong Rexton, ali iz MG-a kažu da to nije slučaj i da je ovaj SUV urađen na potpuno novoj platformi razvijanoj u saradnji sa kineskim kolegama. Ona je dovoljno fleksibilna da na njoj se proizvodi još nekoliko modela kompanije, koji su mogu očekivati već narednih godina.

U samom startu, kupac će moći da dobije GS samo sa 2.0L turbo benzincem, koji razvija 217KS i 350 Nm obrtnog momenta, ali nema sumnje da će kupci u budućnosti dobiti još nekoliko izbora. Jedini menjač kao opcija je šestostepeni automatik koji prenosi snagu na prednje točkove ili opciono na sva četiri točka.

Sudeći po fabričkim brojkama, ubrzanje do 100 km/h iznosi oko osam sekundi uz još uvek nepoznatu maksimalnu brzinu.

Kao što smo pomenuli, GS stiže na evropsko tržište početkom 2016. godine, a do tada u ponudi bi trebalo da se nađe i 1.5L turbo benzinac (168KS) i 1.8L dizel (148KS). Sa unapređenim modelima, MG bi trebao da igra značajniju ulogu na evropskom tržištu. U protivnom, kompaniji se smeši još jedan bankrot kao u prošlosti.

Autor: Talladega

Slike: MG



čitanja : 1169



Komentari