TopSpeed test: Porsche Cayenne S

Savršen spoj
Sledeći princip evolucije, koji su na modelu 911 doveli do savršenstva, nemački inženjeri predstavili su najnovije izdanje moćnog SUV modela.
Testirali smo redizajniranu verziju Cayenne S, koja umesto masivnog V8 motora, sada za pogon koristi V6 twin-turbo od 420 konjskih snaga.
Kompletan članak možete pročitati na sajtu Topspeed.telegraf.rs
Otkako je izašla druga generacija Cayenna, totalno sam zaboravio na njega. Ranije mi je bio terenac #1 a tek kada se pojavio facelift bio je bez konkurencije.
S novim modelom je napravljen veliki korak unazad. I ne samo on, redom novi X5; ML; Q7 svi su ružniji od prethodnih restilizovanih verzija...
Pozz
Raziel
Kajen nije terenac već SUV.
Terenci su G klasa, Defender, Wrangler...
Spolja jeste ovaj novi Kajen razočarenje, enterijer je odličan.
Već rekoh da me prethodni GTS restajling oduševio, iako nisam fan Poršea, ali za razliku od nekih nisam hejter pa da ne kažem.
Toliko mi se svideo, da me golica da ga pazarim. :D
Udobnost, ležanje, zvuk, optika, sve.
Ne može ovaj V6 turbo da ima zvuk kao atmo V8 ni blizu.
Malopre ga baš vozio, moram da priznam da je osećaj kao dete kad dobije igračku. :D
Vozam ga s vremena na vreme, pošto je kod mene, mislim da najbolje ovaj klip može da dočara ( donekle ) zvuk.
Na oko 3700-3800 obrtaja otvara klapnu u izduvu, i onda kreće rika. :
https://www.youtube.com/watch?v=dv3j-lp6mTI
Čitao sam Poršeovu brošuru, kažu bolje leži od Turba, posebno doradjen za stazu.
Sigurno najvozniji SUV, nema dileme.
Svaka čast, sećam se kada se pojavio GTS bio mi je ubedljivo najbolji SUV
Je l manuelni menjač na tom primerku?
Ja sam od Cayenna iskusio samo prvu (ne restilizovanu) verziju sa baznim 3.6 motorom čini mi se...
Jeste da je bio osnovna verzija ali ima sve što je neophodno jedino što centralna konzola izgleda lepše s opremljenijim...
Ovako nešto:
http://s7.postimg.org/udtqc54qz/image.png
Inače nakon Grand Cherokee koji se ljulja kao zmaj, osećaj je bio kao da si seo u neki sportski kupe iz karavana :)
Poz
Raziel
Da, manulać. : )
Full oprema, malo presao, fabrika...
keramika, panorama, ekrani pozadi, Bose itd...
Kad sam se provozao u njemu, utisak je bio kao u Kareri. : )
Kad sam ga ja probao, ipak se oseti masa i da je SUV ali me iznenadio koliko je udoban, to nisam ocekivao.
Jedino menjac onako, ko na Golfu, ocekivao sam puno bolji. Sve ostalo vrh. Menjac ne prati ostalu "ostrinu", dugi hodovi, prosek. 21"felne , 295-35 gume a sasvim je lepo udoban. Na volanu tvrd zbog valjaka, ali stvarno je uzivanje terati ga. : )))
Bose zlata vredi. : )
Svidja mi se jako optika sportska spolja, posebno krovni spojler ( dupli ) , izduvi, zvuk. Dva sveta Ciroki i ovo.
Mada mnogo vise se dere nego sto ide, subjektivni osecaj da je brzi nego sto zaista jeste. Ne ubrzava ko ML 63 ali je odlican za voznju. Najvise fascinira taj balans kako je i udoban i kako se odlicno vozi. Jos zvuk... zurka pocinje nadomak 4 000 obrtaja. : )
Kajen je ko voli SUV poziciju sedenja, a vozi se sigurno kao nijedan drugi SUV.
Sam Porse kaze da im je GTS naj track verzija, bolja od Turba.
Kljuc lep, simulira oblik auta, rucna ko na Mercedesu. : )
Haubu kad otvoris, nema gde cackalicu da stavis. Jedino menjac bi ocenio sa 8"", sve ostalo 10.
Mada manual dozvoljava da covek radi sta pozeli i uziva u vozackom osecaju. Samo da je precizniji jos i kraci hodovi.
MB,
Odličan opis!
Verovatno je s novim modelom promenjen menjački sklop...
Po meni je za svaku pohvalu što jedan SUV/Terenac ima manuelni, ne računajući manje modele...
Turbo je više statusni simbol dok je GTS prava stvar :) On je Cayennu kao GT3 11-ici
Definitivo onaj braon sa videa najbolji Cayenne
Poz