home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

"Škoda oktavija" je auto koji je uvek bar za "broj" veća od konkurencije. Ubedljivo najviše prostora u kabini i prtljažniku uz najbolji inženjering i pristojne cene su stavke koje je već dve decenije čine jednom od najboljih kupovina

Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com



čitanja : 1170



Komentari

Dugo sanjah oktaviju karavan 2.0 TDI, ali bazna cena za elegance je 21.696 kao "šamar" za jednu škodu i to (uz cene nekih opcija) nikada nisam uspeo da "progutam".
Vozio sam par puta 1.4 TSI ( jeftniji je oko 2.400 ) i mislim da nudi veoma dobre perfomanse (pa i bolje nego 2.0 TDI), izuzetno nisku potrošnju, nevidjeno stupidan zvuk motora, ali se kod dva "imaoca" postavilo pitanje "žedji za uljem", a beše i jedna zamena glave već posle oko 20 kkm, tako da je meni pouzdanost ostala "upitna" (neki bi rekli da je "na nivou VW-a" ).
Ko zna, možda u sledećem životu kupim nekog "škodislava". U skorije vreme - ne.

Autor moron 20 Maj 2015, 09:29

Na sajmu nigde tako dobro nisam sedeo kao u Oktaviji, svaka čast.
Lično, najracionalniji izbor, za racionalne kupce. Za motorizaciju mi fali verziranost. Više volim benzin, ali bih zbog "dalje prodaje" možda ipak gađao neki dizel. Ili ne, pojma nemam.

Autor Priapus 20 Maj 2015, 10:51

Priapus
Svojevremeno sam pribavio zvaničan plan i troškovnik održavanja za oktaviju 1.4 TSI i 2.0 TDI, a ukupna cena ( za 200 kkm, ali na bazi 5 godina ) je eur 4.550 za dizel i 4.350 za benzinca. Ako prekoračiš 5 godina, dodaj za još jedan "veliki servis" 650 za benzinca i 600 za dizela.

Autor moron 20 Maj 2015, 11:43

Odlicna je Octavia, po meni je vrh u segmentu, a najvise mi se svidja sto je prostrana, lepo odradjena unutra, dizajn koji ce lepo da "stari", i naravno dobra motorizacija...
Ako bih bas cepidlacio vizuelno jedini nedostatak jesu ove zavesice/blatobrani na zadnjim tockovima jer me nekako, iako imaju prakticnu funkciju, asociraju na neka prilicno jeftina i stara vozila... ali to moze da se skine ocas posla... :)

Autor Orlo 20 Maj 2015, 12:00

Kad bi sve Skodice bile kao Oktavija, i ja bih bio skodofan :-D

Autor carobnjak 20 Maj 2015, 14:42

Onda samo čekati da preleži "teenage" bolesti, pošto dečijih više nema. Pre svega mislim na benzinski mmotor. Kad sam ja bio u akciji za novo vozilo, tada tek izašavša Octavia 1.6 D u Elegance "komplektaciji" nuđena mi je za cca EUR 17.000, dakle pre nego što je ijedan primerak još bio prodat. Odustao sam u poslednjem trenutku zbog motora.
Kao i kod ostalih u auto svetu, mislim da vredi čekati restilizaciju i šmirglanje pokazanih mana i nedostataka. Ako ništa, imam osećaj da bi moja "Merida" mogla da stane u gepek bez da skidam prednji točak, toliko je ogroman. Slažem se da su 2.0 tdi i 1.4 tsi ponajbolja opcija, na papiru, iskustvo s njima iz (nečije)prve ruke nemam..

Autor Priapus 20 Maj 2015, 14:43

U gepek oktavije LB (sa oborenim sedištima) može da stane MTB (bez bilo kakvog rastavljanja). Gledao sam kako čovek stavlja.

Slažem se da oktaviji treba "redizajn" i to ne samo u smislu "dizajna", već i u pogledu sadržaja opreme, jer u odnosu na neke "sitne stvari", oktavija je (potencijalno) siromašnija od nove fabije (npr, kod oktavije ni kao opciju nemate "limiter brzine", a mislim da vam je on (u Srbiji) daleko bitniji od opcionog "adaptivnog tempomata").
Dosta stvari je na enterijeru oktavije Elegance uradjeno baš "spartanski" i "sumorno" i sa tim se teško uklapa njena pozamašna cena. A ta cena će opet da joj skoči zbog prelaska na EURO 6 motore

Autor moron 20 Maj 2015, 16:29