Renault Kadjar na probi "Novosti"

Prvi utisak je da je “reno kađar” novi adut francuskog giganta u C segmentu - krosovera, “kadar svuda stići i na strašnom mestu postojati”...
Regionalna promocija “reno kađara” održana je na veoma zahtevnim terenima Deliblatske peščare, ali i na poligonu koji je specijalno za ovu priliku, osmislila Gorska služba spasavanja Srbije.
“Kađar” je sve prepreke sa lakoćom savladao...
Kompletan članak pročitajte na sajtu Novosti.rs
Profesionalno, kao i uvek..
Cak i zabavno, sa "napred BG, nazad ZG" tablicama (skinuli Krileta)
Ipak, najprofesionalniji su importeri/dileri, "prodaja pocela zvanicno juce", cena i opreme ni za lek..
Na ovom sajtu su nedavno bile objavljene cene ( za sve pakete i motore ) i osnovne specifikacije za svaki motor iz ponude.
"Sadržaj" svakog od paketa može da se vidi, recimo, na renault.hr ( istina, ne i na renault.rs, ali biće valjda i tu )
Da. Tu sam prvi put trazio link za cene+opremu. Pa nista. Onda sam pre par dana pogledao hrvatskog dobavljaca. Npr., preklopivi retrovizori tek u Bose ediciji. Verujem da je hrvatski sajt indikativan i za Srbiju. Dosta me zanima kako se "ponasa" 1.2 turbo, da li je i on "Kadjar stici i uteci", sto saljivo primecuju Novosti..
@Priapus
Ostavlja utisak ozbiljnog krosovera. Kadjar mi je fenseraj
Kaškaji i kadjar su jedno te isto, cena im je veoma slična, dizajn je "tu negde", oba su pozadi slično (ne)izdašna sa prostorom.
Šta god da kupiš, suštinski isto.
@moron
Ne bih se slozio sa vama, ovoga puta...
Imaju istu osnovu ali je pristup sasvim razlicit i to se vidi na prvi pogled.
Ciljne grupe su sasvim razlicite. Najbitnija stavka je istorija Suv modela koja je kod Nisana prebogata, dok Reno bese imao neki Kaleos i svi znamo njegovu "slavu"... Dosta kupaca gleda i na to.
Kaskai je skuplji, bar u Hr, s razlogom.
Uostalom, sta mislis koji ce uzeti vise kupaca?
Mozes odgovoriti i za godinu dana... :-D
carobnjak
Meni je to isti. A za mene je bitno samo "kako je meni" :)
Koliko znam, oba tek u najvišem paketu dolaze sa panoramama ( sa kaškajijem je sigurno bilo tako dok su bila 3 paketa, a mislim da je tako i ostalo posle uvodjenja 2 dodatna medjupaketa ), a taj paket "po sili zakona" dolazi i sa 19". I tu je za mene kraj svega oko tih kola. 19" ni mrtav!
Oba su napred relativno OK sa prostorom, mada je u panoramskoj izvedbi za mene "knap" sa glavom.
Pozadi nema prostora ni za "normalne ljude" ( što ti kaže i visina od samo 91 cm za glave putnika drugog reda i to bez panorame, pri čemu skoro svaki HB ima bar malo više ), tako da mi je i to "out".
Inače, ako je "do opreme", kod oba je već drugi paket sasvim OK ( osim one proklete nedostajuće panorame, od koje ja bolujem, a svaki psihopata od nečega boluje i tu leka nema ).
Gepek im je OK.
Čak ne mislim ni da je cena tih kola suviše divlja.
A za 1.6 DCI od 130 ks mislim da je "prava mera". Za poželeti.
I tako ... Za mene nije. Srećom, moje mišljenje za ostale kupce nije bitno.
Istini za volju, moja shvatanja su uglavnom logicki nepomirljiva, meni je bitno da sedim sto nize, a da klirens bude visok, te mi je zanimljiva opcija "crossover", ali sa vozackom pozicijom koju mogu da prihvatim. Tu se malo koji iz ove klase uklapa, cak je Kadjar i ponajbolji. Solidan prtljaznik se uz ovu klasu nekako podrazumeva.
Glede prostora, ja sam uvek nekako stavljao estetiku iznad funkcionalnosti, prosto tako je. Nemam potrebu za svakodnevnim (cak ni cestim) prevozom 4-5 ljudi, bitno mi je ponajvise kako ja sedim za volanom, a cak i da imam potrebu, mene su u Grcku vozili u R4 koji je svako malo prokuvavao, te u Z-128, razumevanja sam da ljudi-saputnici ne bi imali mnogo primedbi ni na Kadjar ili njemu slicne.
To govoreci, mozda je komparativna prednost Qashqai-ja ime, brend i duze postojanje na trzistu, a.k.a. tradicija. Estetski mi se Kadjar malo vise svidja, posebno unutra. Cene su tu negde, oprema valjda takodje. S tim sto bi osnovni benzinac Renoov mogao da se smatra "potentnijim" od osnovnog benzinca Nisanovog. Dok se suprotno ne dokaze.
Priapus
Dok čovek ima zdravu kičmu, "nisko sedenje" je sasvim ok, stvar afiniteta i slobode izbore, ali, kako "godine idu" ( a sa njima i kičma ), čovek traži kola sa sedištima koja su kao "klupa u parku". Bar ja mislim da je tako.
p.s. ja sam odrastao u peglici ( i to kao "peti putnik" ), za koju je R4 imao komfor premiuma :)
Postujem argumentaciju. Jedino sto u peglici nisam odrastao, ali sam je, na nesrecu, imao. Ni sam ne znam zasto. To su bili dani frustracija. Ne ponovilo se.
Trenutno sam veru poklonio "uzivanju u voznji", dakle voznim karakteristikama, ali godine stizu, pa mi se ovakva opcija tipa Kadjar (nije da je R4, ali je valjda dovoljno udoban) jednostavno namece, telo sve vise trazi udobnost iznad "osecaja u krivinama".