home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prvi put u klasi uveden je zvuk agregata V8. Iako je pod haubom dizel, vozač uživa u akustičnoj kulisi američkih ikona prošlog veka, koja stiže iz zvučnika

Rika lavova je najjača do sada! Prvo je 308 pokupio prestižnu titulu Evropski automobil godine, a onda je stigao GT! Bomba na ulici u magnetik-plavoj boji, ukrašena LED sijalicama, pneumaticima od 18 inča, petokrakim felnama i dvostrukim izduvom pozadi! Sve oči prolaznika fokusirale su novog francuskog sprintera!

Kompletan članak pročitajte na sajtu Kurir.rs



čitanja : 850



Komentari

Evo, pravo vozilo za grad ( u odnosu na dužinu, manji krug okretanja neko smart ) i za sve "kvazi invalide" ( motor ispod 2 litra, automatik ), pa ne moraju da bacaju novce.

Autor moron 27 Jul 2015, 21:21

Moron
Zanimljive teze imas. Krug okretanja u odnosu na broj putnika, iznosio si po putniku kolko ispadne, ko da se okrece putnik a ne auto. : )))
Mozes i dalje da razvijas besmislene teze, recimo sleperu ili autobusu koliki je krug okretanja.
"Ne moze da se okrene ali" itd. : )))
Mada, posto si mangetov ortak, ne cudi me takvo razmisljanje, a i sad mi je jasnije zasto imas taj nick.

Autor MB 27 Jul 2015, 22:40