Renault Twingo Sce 70 Expression na testu Auto magazina

Prošlo je više od dvadeset godina od kada je predstavljena prva generacija “renoa tvingo”. Kada se pojavio bio je (i još uvek jeste) beskrajno simpatičan i vrlo upotrebljiv auto. Nešto tako, do tada nismo imali prilike da vridimo i probamo.
Druga generacija “tvinga” nije donela ništa novo, naprotiv. Falio je tu šarm, ideja i odvažnost, karakteristike kojima je original osvojio kupce širom planete. Druga generacija “tvinga” je upala u prosečnost i postao samo još jedan mali hečbek u moru sličnih koji su se u međuvremenu pojavili. Bilo je očigledno da francuzi moraju da urade nešto nekonvencionalno i odvažno kako bi se vratili na mesto koje im pripada – među vodeće proizvođače u segmentu. Rečeno, učinjeno. Kao i kod prve generacije “tvinga”, konstruktori su napravili nešto što još uvek nije viđeno. U potpunosti su izmenili koncept automobila. Motor su prebacili pozadi, iznad zadnje osovine i položili su ga, tako da je ostalo prostora za prtljažnik iznad njega.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com
Simpatican autic za grad za bogate devojcice...
Steta sto je motor pozadi pa prtljaznik ima funkciju rerne sto moze da bude i korisno! :-D
mangela
Vidis i da je tvoj RenoL preuzeo filizofiju Smarta. :)))
Pa i on postade pametan.
Eto RenoLa u propozicijama Smarta.
A Smart je pametan, u svakom pogledu.
Mala emisija, mala kubikaza, snaga, tezina, potrosnja itd.
Tako da, ne moze mu se doskociti nikako sa taksama ! :)))
A luksuzan. Automatski menjac, kabrio, koza, grejaci sedista, felne, ozvucenje itd. :)
Plus jos je pokretna reklama.
Juce bas opet bilo jedino "Smart" parking mesto mogudje u gradu, u centru.
Evo jos malo i 20 000km predjoh sa njim otkako ga uzeh.
Zlata mi je vredan.
Pre bi se odrekao Mercova nego njega.
Mercov je cist luksuz ! :D:D:D
P.S. I dimenzijama.
Ne moze mu se ama bas nikako doakati. :)))
Nego cudi me mange da ti koji se zalazes za manje motore ( zagadjivace ) i automobile, ne zastupas Smarta ? :)))
Zaista jeste simpatično vozilo. I ekonomično. I ekološko.
Ovaj, inače, ima "emisiju" od 95 / 105 grama CO2 ( zavisno da li je sa S&S).
To ( 95 grama ) skoro da i jeste malo za tu klasu ( ima ih dosta sa 95 grama, ali i po neki ispod toga ).
Ali, pošto je dvosed ( kao i Smart ), istovremeno, to znači i da emituje najmanje oko 47,5 grama CO2 "po putniku".
Znači, kada je najbolje ekološki iskorišćen, ovaj mališa (ili Smart ) "emituje" 47,5 grama "po putniku".
Zamislite da imate savremen "petosed" sa emisijom od 237,5 grama ( 5 X 47,5 ).
Šta biste za njega rekli?
A već imate raznih petoseda benzinaca ( C segmenta ) sa oko 100-110 grama ( ili oko najmanje 20-22 grama "po putniku" ).
I ko je onda manji zagadjivač "po putniku"? Ko je "čistiji"?
To je kao kada stari TOMOS APN 6 troši samo 2,5 litra goriva. 2,5 litra jeste zaista malo. Ali, to je 2,5 litra "po putniku".
Moron
Twingo dvosed ?! o.O
Elem, ako vec racunas po putniku, manje izadje pun 500 ( 4 osobe ) nego ti sam u tvom vozilu.
A covek dnevno emituje do 1300g CO2.
Pa treba i to oporezovati... : )
Nadam se da ti to samoinicijativno placas.
Posto si moralan, a drugima spocitavas.
Nisi valjda licemer...
Dakle primer das, pa onda pametovanje.
Toliko, uzdravlje. :)
Ovaj CO2 emiteru. :)))
I papagaj tvoj emituje, tako da i tu treba porez platiti, po emisiji, nadam se da i tu ne zakidas, poreska evazija. ; )