Mazda MX-5 2.0 Skyactiv-G160 na testu Auto magazin portala

Dvosed Mazda MX-5, sa svojim sportskim duhom, otvorenim krovom i dostupnom cenom, postala je kult. Ona je božanstvo. Ali, kako opstati kada današnje mlade najviše zanima da li u automobilu imaju USB, Wi-fi i odličan multimedijalni sistem? Da li je u svojoj četvrtoj generaciji, popularna Miata uspela da spoji emocije u vožnji sa novotarijama modernoga doba?
Za četvrt veka, Mazda MX-5, koja se u USA prodaje pod imenom Miata, a u Japanu kao Eunos Roadster, uspela je da pronađe put do milion svojih vlasnika. To je najprodavaniji roadster na svetu, jer za dostupnu cenu nudi vetar u kosi, zadnji pogon sa motorom napred što uz minimalnu masu daje vrhunski osećaj u vožnji. To je kombinacija koju evropski proizvođači debelo naplaćuju.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Automagazin.rs