home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mercedes C 220d 4Matic

Naša redakcija je u proteklih deset godina imala na probi vozila svih brendova u Srbiji. Provozali smo se u njima uzduž i popreko i prevalili preko 100.000 km. Videli smo šta pruža jedna, sa cenom najniža „dačija“, ali, i automobili koji se nude za blizu 100.000 evra, kao što je bio moderni „bmw X6“, „infiniti“, „jaguar“ ili „volvo“.

Vozili smo na kratko i još ranije „mercedesa“ C klase, a upravo smo na jednom ozbiljnijem upoznavanju sagledali sve osobine MERCEDESA 220 dizel, sa agregatom od 2 litre, snažnim 194 KS, sa 9. stepenim automatskim menjačem i obrtnim momentom od 400 Nm., panoramskim krovom i „ful elektronskom opremom“…

Očekivali smo da će ponudjeni MERCEDES 220 d, biti baš dobar, ALI, naša očekivanja su potpuno nadmašena jer nam se sivo metalik gospodin predstavio u verujte briljantnom izdanju.

Mercedes C 220d 4Matic

A sada, evo i naših utisaka o automobilu koji nam se toliko dopao, toliko odgovarao, toliko ostavio u najboljem raspoloženju. MERCEDES naravno poseduje mnogo skuplje, jače, drugačije konstruisane, i modele namenjene za nešto što predstavlja SUPER PONUDU….a ovaj dasa „CE“ klase predstavlja reklo bi se ZLATNU SREDINU.

Opremljen je znalački, opisati ga u tančine, u ovakvim tekstovima i nije potrebno jer za kompletnu tehničku specifikaciju zadužena odredjena služba MERCEDESA u BEOGRADU, koja takodje i elektronskim putem nudi pitanja na sve odgovore.

Mercedes C 220d 4Matic

Ono što se nama dopalo, pored svega, odnosi se na sjajno postavljene komande, na upravljaču i na konzoli izemedju sedišta. Ručica DEVETOSTEPENOG  automatskog menjača je odmah pored (iza) upravljača, gde se takodje nalazi i sistem, takozvani „pedal-šift“, za slučaj da vlasnik, po želji, može da oseti ono što je u mnogim sportskim automobilima i da brzine menja sa papučicama PLUS i MINUS.

Naš 220 d 4 Matic, sa pneumaticima 245/45 R 18 „bridgestone“, sa dobrim AMG felnama, odveo nas je najpre do TOPOLE, u fantastičnu vinariju PIK OPLENAC….i kao da ništa u životu nije slučajno, u to impozantno remek delo ljubavi, upornosti i vizije, koje je delo nestvarnog i posebnog Rusa, ANDREJA SIMIKINA, stigli smo u jednom automobilu iz snova…

Već na izlasku iz Beograda i ulaskom na autoput prema MLADENOVCU, uvidjate šta zapravo nudi MERCEDES 220 D TURBO DIZEL sa 194 KS i sa našim podešavanjem – SPORT +…..Njegovo ubrzanje od  0 – 100km/h je 6.9 sekundi a to je više nego dovoljno za uživanje. Njegov obrtni moment je čak 400 Nm. a maksimalnu brzinu od 233 na sat nije potrebno proveravati. Em, nije preporučljiva jer je opasna i NARAVNO nije ni dozvoljena. Ovih dana su NAŽALOST stradali mnogi baš zbog NEPRILAGODJENE BRZINE.

Skoro smo sigurni da bi grandiozni vozač MERCEDES- BENCA W 154 / M 163, sa BEOGRADSKOG GRAN PRIJA 1939, Nemac MANFRED FON BRAUHIČ, rekao za ovog iz 2019. godine:

„Pa da, sada je to savršenstvo udobnosti, nešto za uživanje, pravi luksuz, a ja sam 1939. godine na kaldrmi oko KALEMEGDANA, punih 50 krugova vozio mog MERCEDESA, od 3000 kubika, sa turbo kompresorom i sa 485 konja. Bio je lagan kao pero, ispod 1000 kila a leteo je kao ptica….krug oko vaše tvrdjave, od 2,8 km. sam prelazio za 74 sekunde…kao i moji drugari NUVOLARI, LANG i MILER….Ovaj HAMILTON, FETEL i ostali,  …izvinite…daleko su ispod nas…za takve trke je vredelo živeti“

Draž BAŠ SVIH EKSTRA AUTOMOBILA i nije u enormnim brzinama, već u kontrolisanoj snazi, izgledu, komforu, dizajnu, felnama, pneumaticima i ZVUKU koji stiže ispod haube – TO JE UŽIVANJE…a vožnju preko 200 na sat ostavljamo asovima SVETA BRZINE, kao što su MIKICA VESNIĆ i DUŠAN  BORKOVIĆ..

Digitalna oprema na našem MERCEDESU je za svaku pohvalu, instrument tabla je znalački osmišljena, takodje i monitor. Sve je kreirano s ciljem da se pomogne vozaču i da boravak u kabini bude što lepši, ugodniji i BEZBEDNIJI. Preporuka je takodje da budući vlasnik provede dosta vremena na upoznavanju svega što je ponudjeno. Mi za to nismo imali vremena, pa smo se u jednom  momentu, tražeći u NAVIGACIJI naziv odredišta, našli pred „teškim“ zadatkom, koji je od strane stručnjaka iz MERCEDESA za par sekundi REŠEN.

Ako bi sada pokušali da nadjemo neku MANU, verujte bili bismo u problemu, jer, po nama OVAJ MERCEDES ih nema. Znamo da bi se svojevremeno naš dragi prijatelj i kolega, novinar koji nas je nedavno napustio, MIRKO ALVIROVIĆ, svojski potrudio da „iskopa“ neki nedostatak i da ukaže na bolje rešenje, po čemu je bio specifičan i  jedino samo on simpatičan….

Zaključak ovog prikaza bio bio: „Reč je o savršenom automobilu (koji kao i skoro svi te klase nema rezervni točak, već poznati SET za prvu pomoć) skrojenom od istinskih profesionalaca, o automobilu koji je satkan od odličnog materijala, o vozilu koje i pored svojih 1510 kg. troši od 6 do 7 litara dizel goriva (naravno u zavisnosti od pritiskanja pedale gasa), o MERCEDESU koji je BEZBEDAN, BRZ, UDOBAN, SA PANORAMSKIM KROVOM, IZVANREDNIM SEDIŠTEM ZA VOZAČA, … i koji je, KAŽU POZNAVAOCI, automobil KOJI SE NE KRADE…jer ima nekoliko elektronskih sistema protiv toga…..CENA od 50.000 evra (moguć je i popust …čuli smo i do par hiljada evra)  po nama je, realna za ono što je ponudjeno“

Izvor: Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 2229



Komentari