home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault Twingo

Ako recimo uporedite upravo restilizovane modele automobila sa aktuelnim manekenskim stilom lepih osoba na fešn pistama, onda bi se za nedavno pristiglog RENAULT TWINGA Intens Tce 95 moglo konstatovati da je doteran u stilu lepih MLADIĆA i DEVOJAKA, sa stranica najuglednijih magazina u Srbiji, a to su ESQUIRE, GRACIA i MARIE CLAIRE (gde o stajlingu brine jedna vredna i stručno vrlo obrazovana mlada gospodja – Mila Djenić)….

Renault Twingo

Ali, da li se ispod simpatičnog izgleda može pronaći nešto što i nije baš dobro osmišljeno…naravno mislimo na upravo testirani, obnovljeni model, RENAULT TWINGO.

U ovom malom prikazu ipak krenimo od lepih i dobrih stvari koje su karakteristika za NOVI RENAULT TWINGO. U nalaženju kompletnog utiska pomogla je i jedna zgodna dama, gospodja SVETLANA SEKA KUNČER, nekadašnja šampionka brdskih automobilskih trka u Srbiji (pobednica i na čuvenom Lovćenu, u Crnoj Gori) i jedina dama sportski vozač u našem okruženju koja je završila poznatu britansku školu sportske vožnje „JIM RUSSEL“ !!!…o SEKI, malo kasnije….Gospodja KUNČER je izjavila: „TWINGO je baš sladak“

Renault Twingo

RENAULT TWINGO u ovom septembru 2019. dojurio je do nas u ŽUTOM ODELU, koje privlači pažnju i odlično se primećuje na ulicama i putevima. Poseduje trocilandarski motor od 898 kubika, jačine 93 KS, sa pogonom na zadnjim točkovima i sa motorom koji je smešten pozadi. Ima PET vrata, diskove napred, doboše pozadi, kratak je uzak i visok, ima MINI gepek (tačnije to je mala polica iza naslona zadnjih sedišta), malu masu, mali rezervoar i gume 185/60 R 15…do stotke uz PUN GAS i onda baš uz veliku potrošnju, stiže za 10,8 sekundi, a u katalogu je navedeno da može postići maksimalnih 165 km/h.

Renault Twingo

Na prvom testu po beogradski ulicama, uz PUN GAS i česte promene stepena prenosa, dakle uz jednu žustru i nimalo racionalnu vožnju putni računar je pokazao da TWINGO može da proguta i 11 litara benzina. On je neobično spretan, bukvalno, jer mu je radijus okretanja baš dobar. Pravi je izbor za uske i ispresecane ulice, za jednostavno parkiranje (ima i kameru za vožnju u nazad), lako se vozi, prilično je izdignut ( klirens je čak 170 mm ) ali baš zbog toga i nedovoljno udoban. Kada pominjemo prostranost TWINGA, onda mu je to MANA, doduše kao i kod svih malih automobila svih brendova. Mesta pozadi ima minimalno pa se ni najmanji putnici ne mogu smestiti na odgovarajući način… Ovaj TWINGO ima točkove 15, i široke 185 mm….tvrd je ima mali obrtni moment. Potrebno je da se vozi u što manjim prenosima (menjač 5 stepeni). Njegova dobra strana za grad je njegov GABARIT i njegova žustrina – ubrzava lako i ima masu od samo 940 kg. Idealan je za TEMPERAMENTE DAME koje ne podnose manjak energije i sve natenane.

Mi smo ga posle beogradske užurbanosti testirali i do nama drage VELIKE SUGUBINE, kod KRAGUJEVCA, gde živi naš prijatelj MOMIR ARSIĆ, nekada izvanredan as relija, šampion Balkana i dvostruki reli prvak JUGOSLAVIJE u klasi sa „zastavama 101“ grupe 2. (ne biste verovali kako je taj auto jurio na šampionatu Evrope, pa su se i poznati piloti iz Italije, na jednom od YU RELIJA, pitali kakva je to mašina).

Renault Twingo

Staro pravilo da POTROŠNJA zavisi od načina pritiskanja pedale gasa i ovoga puta je potvrdjeno. Posle nenormalnih 11 litara po Beogradu zbog agresivne vožnje, do pomenutog sela iznad grada automobila stigli smo koristeći auto-put do Mladenovca i regionalni pravac preko Topole. Putni računar je na kraju tog izleta pokazao potrošnju od 6.3 litara benzina. U povratku i po mraku, uz odlične farove RENOA TWINGO, koristeći dobrano inerciju prilikom spuštanja puta, i kod Kragujevca, Topole i pred Beogradom, stigli smo u centar raskopanog Beograda sa potrošnjom od 5.4 litara goriva.

Ono što nije dobro kod RENOA TWINGO odnosi se na minimalna mesta na zadnjim sedištima, na nedostatak većeg prtljažnika (obaranjem naslona zadnjih sedišta se stvar znatno poboljšava), a posebno iznenadjuje rešenje otvaranja prednje haube, ispod koje se nalazi AKUMULATOR i POSUDE za KOČIONO ULJE, RASHLADNU TEČNOST i TEČNOST ZA PRANJE VETROBRANA. Ta hauba se otvara HORIZONTALNO uz prethodno povlačenje dve poluge koje su na MASCI automobila. Ono što posebno NIJE DOBRO je nedostataka REZERVNOG TOČKA, pa čak i NEDOSTATAK SETA ZA PROBUŠENU GUMU.

Renault Twingo

SVETLANA SEKA KUNČER:

Za one mlade, koji se ne sećaju perioda od 25 godina, odmah ćemo navesti da je SEKA KUNČER (ZDRAVKOVIĆ) supruga ne tako davnog preminulog višestrukog šampiona JUGOSLAVIJE a i CRNE GORE, FRANJE KUNČERA. Godine 1994. je posle odličnih vožnji postala ŠAMPION DRŽAVE, na brdskim trkama u klasi 2500 kubika, vozeći „reno 5 GT turbo“. Završila je poznatu školu sportske vožnje u BRITANIJI – školu DŽIMI RASEL, gde je bila za volanom više automobila pa čak i manje formule. Oprobala se i na našim kružnim trkama, vozeći nekoliko puta „bmw M3“ a bila je i učesnik kružnih nadmetanja u ŠKODA OKTAVIA KUPU. SEKA KUNČER je majka dvoje dece a njen 20. godišnji sin FILIP KUNČER se baš ove 2019. godine odlično prikazao na brdskim trkama u CRNOJ GORI, u kategoriji  „jugo – Mali N“, gde se već bori za titulu ŠAMPIONA. Očigledno je na pravi  način krenuo putem svog trofejnog oca – zaista, što se VOŽNJE tiče, fantastičnog majstora brzine FRANJE KUNČERA……FILIP KUNČER je  pobedio u Kotori i na Lovćenu i nada se trijumfu i u Dubrovniku….Prijatelj ovog sajta, stari beogradski as sa Ušća, BOŠKO MARKOVIĆ, rekao je za FILIPA KUNČERA:

„Gledao sam ga, odličan je, baš su svi primetili da je već sada izvanredan“

Mi smo gospodji SVETLANI SEKI KUNČER kazali da pozdravi FILIPA, da mu čestita na talentu i sposobnosti, ALI, da svoju energiju ipak usmeri ka školovanju, učenju i stvaranju BUDUĆNOSTI, jer je na BALKANU auto sport još odavno u sferi HOBIJA, i tako ga i treba doživljavati……

Svetlana Seka Kunčer, šampionka auto sporta, danas radi u poznatoj vinariji VIRTUS.

RENAULT TWINGO Intens Tce 95:

Agregat :   898 kub. turbo benzinski

Snaga : 93 KS

Obrtni moment : 135 Nm

Dimenzije : 3595 /1646 / 1554

Masa : 940 kg.

Klirens : 170

Menjač : 5 stepeni

Pogon : Na zadnjim točkovima

Vrata : 5

Kočnice : disk / doboš

Prtljažnik : 188 / 980 lit.

Ubrzanje  od  0 – 100 km/h : 10.8 sek.

Maksimalna brzina : 165 km/h

Rezervoar : 35 litara

Gume : „Good year“  185 / 60 / R 15

Potrošnja na testu : u gradu, pri oštroj vožnji 11 litara , prosek 7 – 8 litara, otvoreni put 5.4 litara

Cena kod distributera : od 8.290 eura do 12.840 eura

Izvor: Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 1907



Komentari