Test: Volkswagen Taigo R-line 1,0 TSI DSG

Kupe-krosoveri definitivno su postali modni hit. Ovakav stil započet je na velikim luksuznim premijum SUV modelima, a sada je već dostupan i široj publici
Nekada je važilo pravilo da – ako si neko, voziš kupe. Ili, još bolje, neki roudster. Ko to nije mogao da priušti, vozio je klasičnu formu sa dvoja vrata, bilo da je hečbek ili limuzina. Terence su vozili komunalci, vojska i policija, dok su automobili sa četvora vrata bili sinonim za porodične vrednosti. A onda su se pojavili krosoveri, pa kupei sa četvora vrata, i na kraju kupe-krosoveri sa četvora vrata. Trend je započet velikim luksuznim modelima da bi polako prešao i na manje i jeftinije.
Među prvima u B segmentu je Volkswagen Taigo. Konstruisan je na MQB-A0 mehaničkoj platformi koju deli sa aktuelnim Polom i T-Crossom. Od svoje braće je lepši ne samo zbog zakošene linije krova na zadnjem delu u stilu nekadašnjih fastbek modela, već i zbog atraktivnijih svetala. Šta je ovde drugačije u odnosu na njih?
Kompletan članak na sajtu Magazinauto.com