home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dušan Borković, član NIS Petrol Rejsing tima osvojio je bodove na obe trke koje su danas vožene u Monci. U prvoj je zauzeo 8. mesto, a u drugoj je bio 3. u najjačoj klasi (S2000) elitnog evropskog takmičenja

Dušan Borković sa uspehom je počeo sezonu ETCC – Evropskog Kupa turing automobila. U nedelju su po jakoj kiši na čuvenoj pisti u Monci održane dve trke. Uprkos problemima sa nedovoljno pripremljenim automobilom Borković je postigao značajan rezultat.

U prvoj trci Borković je startovao sa 4. pozicije. Odlično je vozio, probio se na drugu poziciju i napadao je čelo. Posle kontakta sa drugim automobilom Borkovićev Seat Leon je ostao bez dela branika. Sudije su sredinom trke Borkovića kaznile prolaskom kroz pit čime su ga udaljili od borbe za vrh. Borković je na kraju trke imao 8. vreme u klasi S2000.

Pola sata kasnije vožena je druga trka. Borković je startovao sa 17. pozicije, ali je odličnom vožnjom uprkos svim problemima, na cilju bio treći. Postignuti rezultat je još značajniji kada se zna da su Borkovićevi konkurenti znatno iskusniji u ovom takmičenju, da su vozili pripremljenije automobile i da su imali mnogo više odvozanih treninga.

“U prvoj trci sam imao problema sa preupravljanjem i auto se ponašao kao da je na ledu. Kazna prolaskom kroz pit je usledila zbog nepropisnog prelaženja preko žute linije u drugoj krivini, čega nisam bio ni svestan u tom trenutku, s obzirom na to da sam vozio pod ogromnim naletom adrenalina. Kasnije sam ostao bez dela branika posle kontakta sa drugim autom”, rekao je naš automobilista i nastavio:

“Druga trka je počela sa novim branikom, ali sam izgubio metlicu brisača, pa su uslovi stvarno bili nemogući i skoro ništa nisam video. To je bilo opasno, pre svega prilikom kočenja, gde se naglo smanjuje brzina i treba izbeći udarac sa autom ispred. U svakom slučaju treće mesto u drugoj trci i ukupno sedam poena na stazi u Monci su me ohrabrili i dali pozitivan signal za naredne izazove za koje je preduslov da se auto sredi”, izjavio je Borković po završetku takmičenja u Monci

Naredne dve trke biće vožene 28. i 29. aprila u Slovačkoj.

Preuzeto sa: Hotsport.rs



čitanja : 1268



Komentari

Svaka cast Duco. Nekako mi je glupo takmicenje da krecu zajedno obe klase i slabija i jaca. Nikad nisam video tako nesto.
On je poceo drugu trku sa 17mesta a ispred njega su bili i automobili manje klase. Ne potreban rizik , mislio sam da ce prvih 10 biti klasa s2000 a posle 10og mesta ova slabija grupa i onda nikom ne smetaju ovi slabiji. Tesko sr..e ko li je izmislio tako nesto. Misli o sam da su trke ETCC nekako profesionalniji a ne ovako idmo svi.

Autor nesa 24 Mar 2013, 21:30

Borkovic je odlicno vozio, ali je pitanje do kada ce prenos da komentarise onako retko nepismen covek! Znam da se godinama petlja oko moto sporta i cudi sto nije bio u stanju da svoj posao uradi na zadovoljavajuci nacin. Najzad, u visokooktanskom sportu, po neverovatnom pljusku, na legendarnoj Monci morao je, barem, da ne zvuci polumrtvo, makar i komentarisao iz Beograda!

Autor 4tune 24 Mar 2013, 23:11

4tune?
trka je prenosena? na kom kanalu? kad? ko je komentarisao?

Autor Nedjo 25 Mar 2013, 16:01

На другом каналу РТС - а, у недељу у један. РТС је откупио права ѕа целу сезону.

Autor 4tune 25 Mar 2013, 18:47