
Na legendarnom Nuerburgringu je slavio Robert Wickens u Mercedesu, ali veliki dobitnik je i Mike Rockenfeller koji je povećao prednost u ukupnom poretku.
Kanađanin Robert Wickens je pobednik sedme ovogodišnje trke DTM serije. Nadmašio je osvajača jučerašnje pol pozicije Augusta Farfusa. Bio je dve sekunde brži od Brazilca i zasluženo se popeo na najviše mesto podijuma.
Koliko god je želeo na podijum; nije uspeo. Mike Rockenfeller, vozač koji ima najviše šansi da Audiju donese pojedinačnu pobedu na kraju sezone, ima velikog razloga za zadovoljstvo. Četvto mesto, ali i činjenica da njegovi najveći rivali Bruno Spengler i Gary Paffett nisu odvezli bog zna kakvu trku. I dok je Mike osvojio „velikih“ 12 bodova koji su ga još više udaljili od konkurencije; Spengler i Paffet nisu došli ni do boda. S druge strane; Wickens i Vietoris su završili ispred njega i trenutno Rockenffeler vodi sa 118 bodova ispred Wickensa (95) i Vietorisa 86 bodova.
Sledeća trka serije vozi se 15. septembra u Oscherslebenu...
Rezultati trke:
1. Robert Wickens (STIHL Mercedes AMG) 1:15:33.710
2. Augusto Farfus (BMW Team RBM ) +2.158
3. Christian Vietoris (Mercedes AMG DTM Team) +9.749
4. Mike Rockenfeller (Audi Sport Team Phoenix) +20.524
5. Martin Tomczyk (BMW Team RMG) +27.104
Kompletni rezultati – OVDE
Izvor: Automototrend.com.hr
Пит
Не би имало смисла да БМВ успостави апсолутну доминацију, пусти катакд коку да кљуцне по који бодић и тако одржава гледаност... ;)
Gagiba
Cenim duhovitost. ;)
I u formuli ih takodje puštaju. :)
Ne bih ovde ostavio komentar, ali morao sam da te ispoštujem, pošto si rekao, vidimo se posle sledeće DTM trke. ;)
Dakle, čisto one koji pokušavaju da osporavaju MB, demantuje ih stanje u stvarnosti. Samo toliko.
Her Pitmeister,
stvarnost je takva da se MB baš i ne ističe u WRC, WTCC, LeMans seriji i 24h, na Dakar reliju, Pikes Peak-u. U F1 su osvojili konstruktorski šampionat (kao samostalni proizvođač)veoma davno. Jedino u DTM-u kao proizvođač imaju jako dobru kolekciju titula, mada su i mnogo dobrih ekipa imali, pa to i ne čudi. Ako je neko nekog negde puštao da kljucne po koji bodić, to su onda radili Loeb i Citroen u WRC-u.