
Posle tri dana i više od 600 kilometara završen je 40. Kroacija reli koji je bodovan za šampionat Evrope i nacionalna prvenstva Slovenije, Hrvatske i Srbije. Prvo mesto u generalnom plasmanu osvojila je škodina fabrička posada Jan Kopecki i Pavel Dresler iz Češke.
Drugo mesto pripalo je posadi Andreas Ajgner i Barbara Vaci u subaru impreci iz Austrije, a treće mesto osvojila je posada Herman Gasner i Ursula Majrhofer u micubiši lanseru X evolucije.
Jedina posada iz Srbije koja je vozila i trećeg dana Vladica Rabarenović i Radmil Radivojević u renou klio 2.0 sport ubedljivo je slavila u klasi 8, odnosno u N3 do 2000 u domaćim okvirima i na taj način potvrdila zašto je još jednom šamapionska.

- U petak smo bili praktično između dve vatre. Trkali smo se sa Živkom Gajićem i pokušavali da sačuvamo automobil za treći dan jer smo imali nameru da vozimo šampionat Evrope do kraja. Uspeli smo da slavimo u šampionatu Srbije, ali mi je u svakom slučaju krivo što je Gajić morao da odustane, pa se nismo praktično jurili do kraja, a mogu iskreno reći da je bilo vrlo napeto i zanimljivo. Na pretposlednjem brzincu poslednjeg dana probušili smo zadnju desnu gumu. Radmil je predložio da je zamenimo, ali smo odlučili da nastavimo, jer smo tako gubili manje vremena. U levim krivinam pun gas u desnim samo koliko da se ne prevrnemo i tako da kraja brzinca – rekao je Rabrenović na ciljnoj rampi.
Izvor: Plumrace.com
Eto sta je skodilak. Pobsda ispred impreze i lancera, mada je to brend "bez doprinosa u istoriji automobilizma" (sto bi neki rekli)
@S & S
jedna lasta ne cini prolece, mada, istorija se gradi i u buducnosti a ovo je zaista znacajan doprinos za pocetak! :)))
P.S. ostao si mi duzan za odgovore na vise mesta...
Skoda je jedini fabrički tim bio na reliju. pored toga u pitanju je drga klasa S200 u odnosiu na Lansera i Subaru, čime su inferiorni višestruko.
Ova Skoda je bila šampion IRC.