
Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Trkom Auto Club 400 nastavljena je NASCAR sezona
Posle serije loših rezultata, Kyle Busch je doneo prvi pobedu Toyoti u sezoni 2014. Na drugom mestu se našao rookie Kyle Larson dok je Top 3 popunio drugi od braće Busch, Kurt.
Trka je protekla u velikom skandalu sa gumama, koji se mogao naslutiti još tokom kvalifikacija u petak i slobodne vožnje u subotu. Tada je čak šest timova prijavilo nezadovoljstvo gumama, koje su se raspadale posle kraće vožnje.
U Kaliforniji se na pol poziciju kvalifikovao Matt Kenseth, ali je njegova prednost kratko trajala. Postalo je jasno da je aktuelni šampion Jimmie Johnson i dalje prvi favorit na ovoj stazi i on je to dokazao, vodeći 104 od 200 krugova. Njegovu prednost su na kratko uspevali da ugroze Brad Keselowski (vodio 38 krugova) i Jeff Gordon (vodio 23 kruga), ali se Johnson uvek vraćao u velikom stilu. A onda, u poslednjih deset krugova, gume su počele da pucaju na velikom broju automobila. Prvo je Keselowski morao da preda Top 3 poziciju nakon pucanja gume, a šest krugova pre kraja i Johnson, u momentu dok je vodio. Usledila je žuta zastava posle pucanja gume Clint Bowyera, a Tony Stewart i Kurt Busch uzimaju samo dve sveže gume. Kyle Busch je restartovao kao peti, a u finišu je uspeo da izbije na prvo mesto i da ga sačuva, iako je imao jake napade mladog Larsona, koji je zabeležio svoj najbolji plasman u karijeri.
Johnson je na kraju završio tek kao 24, Keselowski za dve pozicije lošije, ali opet imaju razloga za zadovoljstvo nakon što su Kevin Harvick i Dale Earnhardt Jr dosta ranije morali da završe trku iz istog razloga.
Nakon odličnog dana na poslednjoj trci u Las Vegasu, Kalifornija se pokazala lošom za Ford, sa samo jednim vozačem u Top 10 i to Carl Edwardsom na desetoj poziciji. Edwards ipak ima razloga za zadovoljstvo pošto je preuzeo lidersku poziciju u generalnom plasmanu. Sledi sedmica dana pauze, a sledeća trka se vozi na najmanjoj NASCAR stazi, Martinsville.
Auto Club 400
Mart 23, 2014
Auto Club Speedway, Fontana, California
Konačan plasman (prvih deset):
1. Kyle Busch (Toyota Camry - Joe Gibbs Racing)
2. Kyle Larson (Chevrolet SS - Chip Ganassi Racing)
3. Kurt Busch (Chevrolet SS - Stewart Haas Racing)
4. Matt Kenseth (Toyota Camry - Joe Gibbs Racing)
5. Tony Stewart (Chevrolet SS - Stewart Haas Racing)
6. Jamie McMurray (Chevrolet SS - Chip Ganassi Racing)
7. Brian Vickers (Toyota Camry - Michael Waltrip Racing)
8. AJ Allmendinger (Chevrolet SS - JTG Daughtery Racing)
9. Paul Menard (Chevrolet SS - Richard Childress Racing)
10. Carl Edwards (Ford Fusion - Roush Fenway Racing)
Generalni plasman vozača (prvih deset):
1. Carl Edwards (Ford Fusion - Roush Fenway Racing) 186
2. Dale Earnhardt Jr (Chevrolet SS - Hendrick Motorsports) -1
3. Jeff Gordon (Chevrolet SS - Hendrick Motorsports) -2
4. Brad Keselowski (Ford Fusion - Team Penske) -4
5. Matt Kenseth (Toyota Camry - Joe Gibbs Racing) -7
6. Jimmie Johnson (Chevrolet SS - Hendrick Motorsports) -21
7. Kyle Busch (Toyota Camry - Joe Gibbs Racing) -28
8. Ryan Newman (Chevrolet SS - Richard Childress Racing) -36
9. Austin Dillon (Chevrolet SS - Richard Childress Racing) -36
10. Joey Logano (Ford Fusion - Team Penske) -40
Generalni plasman konstruktora:
1. Chevrolet 221
2. Ford 213
3. Toyota 199
Autor: Talladega
Slika: NASCAR
Besmislena voznja u krug, sa publikom zeljnom krvi, sudara. Samo to cekaju da vide, jer drugo i nema sta.
@Pit,
da si gledao trku video bi kyle buscha kako juce stize sa treceg na prvo mesto u zadnjem krugu. uzbudjenje od prvog do zadnjeg kruga. nije kao f1 gde kako se kvalifikuju i kako bude posle prve krivine - tako i zavrse. jedna nascar trka ima vise promena vodjstva nego cela f1 sezone.
Mile antena
Stvarno nemam sta zanimljivije da gledam nego trke u krug ?!
Ja cu ipak pre da gledam F1 i Moto GP, nego Americke budalastine.
a sto gledas celu trku f1? odgledaj prvi krug, to ce ti reci 90% kako ce biti na kraju. bas zato sto je nascar trka u krug je zanimljivo - non stop prestizanja i kontakti i borba do samog kraja. plus u nascar vozac igra kljucnu ulogu, ne auto kao u f1
@Pit,
ako je tebi zanimljivije gledati jednog istog vozaca kako se kvalifikuje prvi, vodi celu trku i na kraju pobedi sa 30+ sekundi prednosti ... i tako trku za trkom - samo napred.
zalosno je sto su kvalifikacije najzabavniji deo formule 1
mile
Ne, zanimljivije mi je da gledam besmislene trke u krug ( čemu poenta ? ) , Indy 500, u iščekivanju da se neko slupa i pogine, publika tu čeka samo krv, ništa drugo.
Staviš robote koji voze u krug.
Kakva je tu lepota i umeće ?
Zanimljivost ?
Kao i svaki američki "izum".
Ali obično naturalizovani ameri vole sve američko više od samih amera...
@Pit,
eh sad, ti koji uopste ne pratis nascar ili indy znas sta publika ocekuje? daj nemoj svasta pricati.
nascar je zanimljiviji od formule 1 iz vise razloga. auto ne igra nikakvu ulogu vec samo vozac, ima kontakta dosta (a ne kao u f1 gde se malo dva bolide dodirnu i odmah odustajanje), dosta prestizanja (za razliku od f1 gde je jedina promena vodjstva kad vozaci odlaze u pit stop), borba za titulu je daleko zanimljivija ... a u formuli 1 jedina neizvesno prosle sezone je bila sa kolikom prednoscu ce vettel da pobedi.
uostalom, Montoya je godinama vozio nascar pa se nije video, u f1 je imao daleko vise uspeha. kako to njegovo f1 vozacko umece nije moglo doci do izdrazaja protiv smotanih i glupih amera?
i sta ima lose u tome sto ja volim nascar, molim te lepo? pa eto i to volis Mercedes, volis formulu, a nezna se koja od ta dva su veci dokaz srpskog patriotizma.
@mile antena
F1 je svake sezone sve dosadniji, hiljadu puta vise akcije imas u WTCC i BTCC nego u F1. Vec 10 godina ne gledam F1 jer je po meni tezak smor. Najbolji opis F1 je ova tvoja recenica: "...nije kao f1 gde kako se kvalifikuju i kako bude posle prve krivine - tako i zavrse...", a slazem se i sa ostalim sto si napisao za F1.
Samo treba odati priznanje marketingu F1, jer odlicno prodaju pricu o "najuzbudljivijem auto sportu" ili "najbrzi cirkus sveta"...