
Sa više od četrdeset sekundi prednosti u odnosu na Mikku Hirvonena iz tima M-Sport, francuski vozač Sebastien Ogier u Volkswagenu Polo R WRC dokopao se još jedne WRC pobede.
Francuz je, prigodno, gozbu u Portugalu zaokružio pobedom na poslednjem brzinskom ispitu, tzv. powerstageu, a što mu je donelo tri dodatna boda. Drugo mesto na kraju relija pripalo je Mikki Hirvonenu, kome je nakon nekoliko razočaravajućih rezultata trebao solidan rezultat. Kao trećeplasirani reli u Portugalu je završio Citroenov vozač Mads Ostberg, ujedno osvojivši i poslednji jedan powerstage bod za treće mesto na poslednjem ispitu.
Poslednji dan relija u Portugalu doneo je nekoliko obrta. Do tada sigurno četvrto mesto Danija Sorda ostalo je nedosanjani san jer je Španac morao da odustane pre prvog brzinskog ispita današnje etape. Razlog, puknuta prednja poluosovina.
Thierry Neuville u drugom Hyundaiju je reli završio na sedmom mestu, najviše zahvaljujući kvaru na pogonu na zadnjem ispitu, koji je Belgijac odvozao samo sa zadnjim pogonom, prepustivši tako šestu poziciju Čehu Martinu Prokopu u privatnom Fordu.
Izvor: Autosport.hr
Kako ce VW lepo da unovci uspeh u WRC-a. A Citroen i Peugeot na vrhuncu slave u ovom takmicenju nikakav tribute model. Ako se neko seti, nek mi odgovori ali ja se ne secam neke nabrijane verzije DS3,C4 i 307CC...
Jedino onaj 206 GTi i S16 su bili dobri.
Da sam na VW-ovom mestu, gurnuo bi Golf GTI u ovo takmicenje. Znam da za to nema potrebe sa komercijalne strane jer se odlicno prodaje, ali voleo bi da vidim najpopularniji hot hatch u ovom zahtevnom takmicenju.
@ Uroš Cuore Sportivo
Nekoliko "by Loeb" specijalnih Citroen modela iz naše arhive:
https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2006/12/07/citroen-c2-i-c4-by-loeb
https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2009/03/24/citroen-c4-coupe-by-loeb
https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2012/02/28/citroen-c3-red-block-i-ds3-racing-sebastien-loeb
@auto,
Hvala na odgovoru, ali ne vidim nista specijalno da su uradili po tom pitanju. C4 ima samo bele felne, ne znam da li iko zna (na prvu loptu) koliko ima KS najjaca verzija C4 modela tada, i da li bi je se iko setio pored VW Golfa GTI koji ceka nema nikakav uspeh u sportu. DS3 je koliko toliko dobar ali pored Minija Cooper S nema sta da trazi u nekoj top varijanti.
Bas su traljavo odradili sve to...
jedna od najvećih greški Citroena je bila, da su Ogiera, nakon dugih godina "uzgajanja" u nižimi kategorijama relia, pustili iz ekipe u momentu, kad je bilo jasno, da će se Loeb "penzionisati"...
to je skoro tako velika glupost, ko što im je bilo "unovćivanje" decenije Loebovog vladanja WRC-om sa "naljepnica tuningom" ByLoeb edicijama C2 i C4!
svaka čast Ogieru, mali je tako dobar, da bi pobjeđivao bez obzira u kojem bi se autu našao u ovom trenutku... i to iz dva razloga... jer je fakat najbolji vozač trnutno i jer, za razliku od Loeba i ranijih šampiona relia, praktički nema ravnopravnog konkurenta...