
Pojavile su se glasine da Audi priprema povratak u najbrži cirkus na svetu već 2016. godine
Insajderi iz Audija i njegove vrhovne kompanije, Volkswagen Group otkrivaju da će Audi napustiti nemačko touring prvenstvo, DTM i legendarnu Le Mans 24 trku kako bi bi pridružio Grand Prix šampionatu.Isti ti insajderi navode da će Nemci kombinovati budžete iz WEC i DTM-a i uz sponzorski paket Red Bull-a pokušati da se takmiči u Formuli 1, areni u kojoj se nije pojavljivao još od pokretanja modernog prvenstva Formule 1 davne 1950. godine. Različiti izvori navode da će Audi 'izdržati' interni pritisak Volkswagena i ostaviti Le Mans i World Endurance Championship sestrinskoj kompaniji, Porsche-u.
Audi je 2013. godine bio blizu ulaska u F1 i javno je stajao iza plana koji je odbačen, a ticao se korišćenja četvorocilindričnih turbo motora. Na Audijevo insistiranje, Svetski savet FIA-e predložio je krajem 2010. godine da se koriste turbo motori sa četiri cilindra, ali je Komisija F1 promenila odluku i dozvolila turbo V6 motore. Insajderi navode da Audi od tada razvija 1.6-litarski V6 turbo Formula 1 motor.
Ono što je sigurno je da, zbog poodmaklog in-house razvoja pogonskih i električnih hibridnih motora, Audi planira kupovinu nekog od timova, umesto pokretanja F1 operacija od početka - kao potencijalne 'mete' spominju se Red Bull Racing ili Toro Rosso zbog istorijskih veza sa Austrijom i direktorom Red Bull-a, Ditrihom Matešićem. Red Bull je dugo vremena najveći sponzor Audijevog vodećeg tima u DTM-u.
Audi je prošlog meseca zaposlio čoveka koji ne zna ništa o Le Mans-u, ne zna ništa o takmičenjima touring automobila i čak ne priča ni ne nemački jezik, ali je bivši direktor Ferrari Formula 1 tima, Stefano Domenikali.
Kao mogući vozač ovog tima spominje se Fernando Alonso, dvostruki svetski prvak, zbog poznavanja Domenikalija za koga je vozio nekoliko godina, i to ukoliko ne potpiše sledeće godine za McLaren-Honda tim.
Izvor: Economy.rs